vill testa body for life..

Home Forums Testforum vill testa body for life..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71848
    #568105

    lol

    #568106

    Quote:
    non capito”

    Kör på med BFL om du känner för det. Det är inte bara ett viktmisnkningsprogram även om 90 %av de som kör BFL är överviktiga som vill gå/går ner i vikt. Är faktiskt en hel del människor därute som lyckas gå upp i vikt och ändra sin kropp positivt genom att lägga på sig muskelmassa.
    Ge det 12 veckor (en periodisering) och se om det passar dig helt enkelt.

    #568107

    Bäst för förbränning är på fastande mage men det är inte fel att köra det på em heller, bra mycket bättre än inte alls. Sedan var ditt mål att lägga på sig massa framförallt så du sabbar absolut inget:emo-thumb

    #568108
    Oregistrerade wrote:
    e grymt taggad men nu undrar jag om ni tror att det inte passar mig då jag inte e överviktig utan väger 54kilo till 1.68 cm ( e tjej) vill ju ite bli smalare utan muckligare..

    Då ska du nog äta mat och träna hårt istället :D:emo-thumb

    #568109

    hmmm…BFL tränar man hårt och äter mat

    Lycka till!;)

    #568110

    Har du läst BFL-boken?
    Om inte så köp den. För lite protein i dina måltider.

    #568111

    Behöver inte recepten. Finns ju massor av mat att välja mellan och komponera ihop egna måltider med, är ju tanken bakom, bara fantasin och orken sätter gränser;)
    Själv baserade jag min kost på äggvitor, tonfisk, torsk, lax, kyckling, nötfärs, kalkon, potatis, bröd, ris, pasta, grönsaker, sallad och frukt i stora drag samt kosttillskott av olika slag bla Myoplex(Måltidsersättare) och proteinpulver.

    #568112

    [
    jo så långt e jag med.lunch middag och mellis inte alls svårt:emo-thumb.men frukost och sista målet..idetorka…:
    om du vill hjälpa mig:cry:
    med lite tips..
    så här såg min dag ut idag ex:

    [U]frukost[/U]: grovt bröd m ost smör gurka + en tallrik naturell yoghurt och kaffe med mjölk.
    mellis:proteindryck
    lunch:quinoa, keso och sallad
    mellis:proteindrink
    middag:lax, sallad hummos och vitlöksgegga* (*gjort på turkisk yoghurt och vitlök bara)
    kvällsmål:proteindrink

    bra?illa?

    #568113

    Ser ganska bra ut men jag hade slängt i lite protein i första målet. Gör en liten äggviteomelett tex.
    Kör du annars enligt tallriksmodellen eller har du kaloriberäknat?Och vilket av målen äter du oftast efter träning?

    #568114
    Kleine wrote:
    Ser ganska bra ut men jag hade slängt i lite protein i första målet. Gör en liten äggviteomelett tex.
    Kör du annars enligt tallriksmodellen eller har du kaloriberäknat?Och vilket av målen äter du oftast efter träning?

    vad bra!omellett e lätt:emo-thumb
    räknar inte kalorier utan mer tallriksmodell får jag nog säga.
    äter middagen efter träningen men ibland tar det nån timme inna det e dax för den.kan tyvär inte träna morgontid innan frukost…finns ingen barnvakt.

    #568115

    glömde säga äter nästan sjukt mycket grönsKER

    #568116

    kesella borde ju funka till frukostoxå med macka och yoghurt…el räknas det som kolhydrater???

    #568117
    mingla wrote:
    kesella borde ju funka till frukostoxå med macka och yoghurt…el räknas det som kolhydrater???

    Det räknas som protein, lättkesella ska det vara men det förstod du antar jag, blanda ut med lite fun light så kan du äta det ist för yoghurten, du får nog äta 250 g iaf.
    du kan kanske tillsätta lite fiskoljekapslar till proteindrinkarna oxå, eller kanske en näve bra nötter ex..

    lycka till:up:

    #568118

    finns det något tillskott att ta för att hjälpa till med förbränningen???kollat runt lite men det e ju en sjungel sååå nån med erfarenhet och tips???

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.