Antons way to a better tomorrow

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Antons way to a better tomorrow

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • #886482

    Var på Friskis i Johanneberg imorse, benpass…. Sämsta gym jag har varit på, trångt, lite maskiner, ingen knäböjställning…. Blev riktigt omotiverad :(

    Körde följande

    5 set frontböj at 40 kg

    6 set hacklift at 120 kg

    2 set stå vadpress 30 & 60 kg

    Saknade motivation och mina benpass brukar vara mycket hårdare…. Dagens kost har varit helt ok och har varit gött, ingen skola idag! Ha de bra:up:

    #886483

    Idag var det axlar / triceps.. Kompisarna var inte på gymmet och jag försov mig så blev återigen segt, men fick ihop ett hyfsat pass…

    Hantelpress 20 kg x 12 @ 3 set

    Militärpress(framför huvudet) 40 kg x 6 @ 3 set

    Sidolyft med hantel 15 kg x 6 @ 3 set

    Skullcrushers 25 kg x 12 @ 4 set

    Shrugs 20 kg x max (cirka 15 – 20 rep) @ 6 set

    Framåtlyft med skivstång 20kg x 4 @ 3 set

    Tricepspump i kabelhiss max rep @ 3 set

    Drag till hakan med skivstång 40kg x 5 – 6 @ 3 set

    Brukar köra mer triceps men fanns inte riktigt ork, imorgon är det lite slöare dag bara mage / underarmar / jogg. Skall även slänga in vader eftersom jag missade det i tisdag…. Ha de gött allesammans!:up:

    #886484

    Nu över Valborgshelgen blir det mycket slappande. Kommer nog köra något styrkepass och lite löpning plus lite hoppande på en konsert :) Ha de gött allesammans! Cya after the weekend

    #886485

    Aja nu är man pigg som bara den efter helgen:emo-thumb Dags för nya tag. Idag körde jag 1 timmes promenad och lite armar, imorrn blir det bröst! Ha de gött allesammans!

    #886486

    Igår körde jag ett morgonpass. 10 minuters uppvärmning. Sedan bänkpress, hantelflyes och kryssdrag. Därefter blev det skullcrushers och tricepsextension. Körde riktigt tungt och härligt på skulls… :) Därefter blev det lite pump out i kabelhiss, körde dessutom lite sidolyft för axlarna….

    Blev ingen promenad, somnade tidigt på kvällen….

    Idag har jag gått 1h40min promenad i raskt tempo. Nu ska jag iväg för att köra biceps /Mage eve. trapz dessutom. Ha de gött and keep pumpin!8)

    P.S Kosten under dessa 2 dagar har varit bra, kanske lite mycket kolisar men overall bra…:up:

    #886487

    Kom precis hem från mitt träningspass. Idag gick det riktigt bra, fick en otrolig pump i biceps. Körde hantelcurls, omvänt grepp med EZ stång, skivstångcurls och pump i kabelmaskin. Sedan körde jag benlyft 5 set x max och sit ups 3 set x max. Efter det var jag rätt slut men körde 5 – 6 set trapz med hantlar. Nu ska jag äta kyckling med (lätt!) creme fraiche o mangochutney och fullkornspasta! Ha de så gött allesammans!:up:

    #886488

    bra man o imponerande vikt nedgång, det är inte illa, var stolt och fortsätt hålla motivationen uppe, du kan om du vill, det är vilja, psyke och självdisiplin som gäller och det fixar du. Keep on pumping.

    MVH Cesse

    #886489

    Tack så mycket Steppen :)

    #886490

    Imorgon blir det bara jogging och lite spänstträning eve. en långpromenad istället för jogg beror på förkylningen! :) Ha de gött allesammans! Sov gott och vakna:pop:

    #886491

    Idag har det blivit en kort promenad och lite spänstträning. Är ganska rejält förkyld så lite segt att springa. Har nog käkat lite mycket idag, men får åtgärda det imorgon med hårt gympass och lite cardio :) Ha de gött !

    #886492

    Jag har ju tyvärr inte skrivit här på ett tag, tänkte sätta igång igen. Min vikt ligger i nuläget på 101,7 och träningen har gått bra sedan jag slutade skriva… Har ökat i styrka lite och minskat lite i vikt, vilket känns skönt. Aja imorgon är det förmodligen vila beroende på hur jag känner mig.. Ha de så gött

    #886493

    Min förkylning var inte alls skön idag. Har dessutom en helt otrolig värk i baksida lår och vader.
    Raka mark, stående vadpress med massa burnz är för goettans :D.
    Så idag blev det ingen träning,
    förutom en liten promenad senare ikväll. Imorrn är det bröst / triccs ha de så gött allesammans!

    #886494

    Blev 1h 20 min rask promenad. Nu ska jag sova. Ha de så bra allesammans!

    #886495

    1 timmes underbar morgonpromenad, vackert väder:up: Nu är det dags för skola, ha de bra! 8)

    #886496

    Precis varit på gymmet. Ett helt ok pass med fokus på bröst / triceps. Körde rätt tungt men fortfarande med kontakt ;) ha de så bra.. Imorgon är det dags för nationella i matematik A

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.