Cyrlys träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Cyrlys träningsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 391 total)
  • Author
    Posts
  • #844541

    Bara å KÖTTA sweety!
    Rock ON!
    Jäääää

    #844542

    Hello!! Detta blir ett kort inlägg!

    Snart bär det av till stockholm,för att springa Lidingöloppet;) lite nervös är jag nog:D Prillig i hela kroppen!!! Å det ser ut som om att vi får fiiiiiint väder;) ÅÅååå detta kommer bli en häääärlig upplevelse(hoppas jag)

    14.30 startar mitt lopp!!! Wiiiiieeeee!
    Jag kör på så gott jag kan, så får vi se hur det går:D

    Kram på er alla!

    Berättar mer ikväll!

    #844543
    Denicé wrote:
    Hello!! Detta blir ett kort inlägg!

    Snart bär det av till stockholm,för att springa Lidingöloppet;) lite nervös är jag nog:D Prillig i hela kroppen!!! Å det ser ut som om att vi får fiiiiiint väder;) ÅÅååå detta kommer bli en häääärlig upplevelse(hoppas jag)

    14.30 startar mitt lopp!!! Wiiiiieeeee!
    Jag kör på så gott jag kan, så får vi se hur det går

    Kram på er alla!

    Berättar mer ikväll!

    gumman
    Håller tummar å tår!
    Kötta på bara!Jääääääääääääää:D

    #844544

    Tjena tjejen!

    Här är en till som håller tummar o tår för dig idag!! Kör på som bara du kan så blir det hur bra som helst!! Vad härligt att ni har fint väder, här regnar det *ovanligt*. ;)

    Angående SM så kommer jag tyvärr inte upp o kollar. Skulle gärna vilja (hade varit sååå kul!!), men jag har en tenta strax därefter som jag måste plugga till ist. :( Måste prioritera skolan så jag blir färdig någon gång!

    Rapportera utförligt ikväll om dagens upplevelse+ alla intryck/lärdomar du dragit från detta lopp!! :pop:

    Kram kram

    #844545

    Hej Denicé.
    Jag hoppas att ditt lopp går bra nu, ska bli kul att läsa hur det gick sen.

    #844546

    Tack!!!!SUPERBERGEN,EMELIE OCH WESAFT, för era fina ord=)

    Ja, som sagt, idag sprang jag Lidingöloppet ( 1 mil). Vi hade fantastiskt väder, himlen var blå och solen sken!!!Häääärligt! Massor med folk! Tog med mig kameran, men eftersom det inte fanns parkering nära till hands, så lämnade jag kameran i bilen. Så det blev inga bilde tyvärr:( Jo, min kompis tog iof 2 bilder med sin mobil=) Ska försöka få tag i dom så kan jag lägga upp dom här sen.

    Loppet i sig var kul, men jobbigt. Väldigt kuperat!!! Jag fick inte någon bra tid: 1.03.39😮 ja, inget att hurra för…men men. Det som var synd/läskigt och gjorde att jag tappade några minuter var att jag fick hjärtklappning i slutet:| Fy va läskigt det var. Jag försökte springa på men det kändes som om jag skulle svimma, så jag var tvunget att stanna upp och sätta mig på huk, i 2 omgångar. INGE KUL ALLS och väldigt obehagligt. Jag fick ”arytmi” som det heter.Dvs att hjärtat slår ojämt, ofarligt i vanliga fall, men i mitt fall otäckt eftersom jag fick svimmnings-känningar.

    Kan ju berott på att man var spänd (det är ju faktiskt första loppet jag springer) och så. Det var efter 2:a vattenstoppet jag började känna av. Det var som om det berodde på att jag vid vatten-stoppet saktade ner och därför hängde inte hjärtat med…..eller nåt.

    Jag det var ju tydligen inget farligt eftersom jag kunde fortsätta springa sedan och nu mår jag ju bra=)

    Så nu är det bara att fortsätta kämpa på med löpningen, för bättre kan jag!!! Springa under timmen är ju bara ett måste!! Nu ska jag kolla upp alla närliggande löptävlingar och ge mig på några av dom. Kul, då har man en morot !

    Nu blir det dusch, och hemmamys med killen;)

    Ha det så bra allihopa!Åååå Emelie, guuuu va trist att du inte kommer på Sm…snyft,hade vart sååå kul att träffa dig gumman!!! Hoppas vi ses nån annan gång då=) kram på dig!

    Ps nu ska jag bli bättre på att skriva här.Ds

    #844547

    BRA jobbat baby!
    Det är en seger i sig att bara ställa upp: har lite planer inför nästa år.Vi får se ur det blir och hur SM i AF går mm.
    Take care, a lot of love!
    Ses snart!

    #844548
    superberggren wrote:
    BRA jobbat baby!
    Det är en seger i sig att bara ställa upp: har lite planer inför nästa år.Vi får se ur det blir och hur SM i AF går mm.
    Take care, a lot of love!
    Ses snart!

    Tack snälla du,de var rart sagt:friends:

    Jasså, så du har lite löparplaner:D kul!!!

    Ta hand om dig gumman!

    #844549

    God kväll (natt ska jag väl säga)
    Jobba sent idag, därav den sena uppdateringen här. Ska alldeles strax gå å sussa:nod
    Körde bic,tric och axlar idag. Frrestylade lite på gymmet, det var kul att köra lite andra övningar. Skriver inga vikter, då jag inte kommer ihåg dom=)

    Dagens Träning
    8-12 rep 3 set

    -60 min pw till och från gymmet (30+30 min)

    Superset:
    -Bic i cc. med båda armarna ut i sidan.( jobbar med båda cabeldragen samtidigt, vet inte riktigt vad jag ska kalla övn?)
    -Pushdown m. rep

    Superset:
    -Sitt. hantelpress
    -Hammercurl

    -Kickback

    Superset:
    -Sitt.enarms bic.curl i cc
    -Enarms ”pushdown” i cc

    -Stående omv. flyes för baksida axel

    Kul pass tyckte jag! Skulle dock kört en till axelövning känner jag nu ,när jag ser detta framför mig. MEN, grejan var den, att jag skulle kört boxning ikväll å där kör vi så JÄÄÄÄKLA mkt axlar, så därför sparade jag mig liiiite. Nu blev det dock ingen boxning för moi,tyvärr. Blev tvungen att jobba:(

    Seeeeeee ya´ll!!!:nod

    Natti natti!

    #844550

    Vad kul att du fått springa ditt första lopp Denicé! Är säker på att nästa kommer gå ännu bättre. Gratulerar!

    MVH,
    Mina :)

    #844551
    Denicé wrote:
    Tack snälla du,de var rart sagt:friends:

    Jasså, så du har lite löparplaner:D kul!!!

    Ta hand om dig gumman!

    vi får väl se…..;)
    Är lite lite sugen, men som sagt: får se: det är long way too go!

    Ha en super BRA dag!
    Mvh/ JB.

    #844552
    lovelysmile wrote:
    Vad kul att du fått springa ditt första lopp Denicé! Är säker på att nästa kommer gå ännu bättre. Gratulerar!

    MVH,
    Mina :)

    Thanx a lot!!!:D Känn ok, men jag är såååååå missnäjd med tiden!!! Men,men så är det ,blir bättre nästa gång:)

    Kram!!!

    #844553
    superberggren wrote:
    vi får väl se…..;)
    Är lite lite sugen, men som sagt: får se: det är long way too go!

    Ha en super BRA dag!
    Mvh/ JB.

    Kuuuuul att du är sugen!!! Det är grymt kul att springa!!!!

    bara köra på!!! du har ju välan verkligen förutsättningarna:D

    kram,kram!!!

    #844554

    Hej Denicé
    Hjärtklappning låter läskigt, hur mår du nu?
    Kanske gå till läkaren och kolla läget en vända?
    du verkar vara på gång nu iaf
    ta hand om dig

    #844555
    wesaft wrote:
    Hej Denicé
    Hjärtklappning låter läskigt, hur mår du nu?
    Kanske gå till läkaren och kolla läget en vända?
    du verkar vara på gång nu iaf
    ta hand om dig

    Jag mår bra! Tack som frågar=) Ska kolla upp detta med en läkare,snart!
    På gång, å på gång…….. denna vecka har det inte blivit mycket gjort:frust: träningsmässigt iaf, jobbmässigt ser det annorlunda ut:)

    Mkt att gör på jobbet, borta hela helgen, så det blir inte mkt träning där.

    Nästa vecka dock, blir det andra bullar, då ser det lugnare ut!

    Ha det bra nu, å ta hand om dig!

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 391 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.