CZaQu ska bli smal, eller i alla fall smalare.

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only CZaQu ska bli smal, eller i alla fall smalare.

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #83767
    #817510

    Halloj!

    Blev nyss medlem här. Har tidigare varit medlem på ett annat träningsforum, men hoppas jag trivs bättre här. Somliga kanske känner igen mig till och med.

    Som ni kan se i rubriken så satsar jag på att minska midjeomfånget en aning, såhär till sommaren.
    Jag har inte haft en särskilt nyttig kost de senaste två månaderna. Eller jag äter väl relativt normalt, men sen någon eller några dagar i veckan kan jag frossa riktigt rejält och smälla i mig alla möjliga onytigheter. Det ska det bli ändring på! Så till att börja med så är mitt mål med den här veckan att sluta frossa och bara käka ”normalt” till en början. Jag kommer skriva upp allt jag äter. För att få koll på mig själv och jag tar gärna emot tips från er med. :)

    Jag har styrketränat en längre tid. Det har dock gått lite segt den senaste tiden och jag har brist på motivation. Den här veckan så lägger jag styrketräningen på hyllan så att jag kan fokusera på skolan (har fysikprov snart) och koncentrera mig på maten.

    Korta fakta:

    Ålder: 15 (född 91)
    Längd: ~170cm
    Vikt: ~80-82kg
    SL-total: 310 (mark: 130kg, knäböj: 102.5kg, bänkpress: 77.5kg) Det var dock en stund sen jag var uppe på sådana vikter.

    #817511

    Usch, det här blir ju pinsamt. 😮 Gick redigt jävla dåligt idag – efter ungefär hälften av dagen glömde jag bort att tänka på vad jag stoppar i käften. Nåväl, såhär blev intaget:

    07:20 En portion havregrynsgröt med jordgubbsylt och mjölk
    12:00 En portion soppa och ett bröd
    14:00 En glass (Aja baja)
    16:00 Fyra mackor med smör och ost, en tallrik yougurth och müsli samt en kanelbulle (Ja, jag vet, det var på tok för mycket…)
    20:00 En portion köttbullar och cous cous

    Nu fick jag i alla fall någon sorts inblick i allvaret med min tråd – om jag ”missköter” mig igen – så måste jag skämmas ytterligare en gång. Nya tag imorgon nu!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.