dags att bli seriös = bra ökningar

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only dags att bli seriös = bra ökningar

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #816349
    Jerka wrote:
    Du behöver ett par vader:p Lite större armar (biceps) också. Ser bra ut förövrigt.

    Ja, vart har du gömt vaderna under träningen?
    Armarna tycker jag ser ut att hålla sig i form dock :emo-thumb

    Sittandes/ståendes lyft för vader och cykel.
    Det svullnar till sig allt..

    #816350
    mackan88 wrote:
    Tjenare Johan de e Marcus här. Helt besviken på mig själv efter dagens pass….. känner mig lite krasslig, har haft ont i halsen några dagar, måste vila men vill så gärna träna!!! Varför kan man inte bara vara 100% hela tiden!? Kör nog på 80 nästa gång i bänk istället och kör fler reps.

    170 i mark nästa gång? Börjar bli riktigt bra nu ju, bara köra på:emo-thumb så ses vi på gymmet nästa vecka antagligen (måste bli helt frisk).

    Ha de!

    Tjena Marcus! Tyvärr så finns även de dagar. Känner man sig sjuk blir det ju svårt att ge allt. Att alltid ligga på 100% e nog omöjligt. Tycker du borde köra 5-6reps nu innan du maxar. sen nån vecka innan går du ner i reps tills veckan innan du då ligger på 1-2r. DÅ när du ska maxa kommer 100 inte vara några problem :emo-thumb

    Du får vila upp dig nu då, lugn helg :) Se om vi kan köra nåt nästa vecka.

    Vill ju inte påstå att vikten springer iväg för mig, men blir det en 6:a på 170 i marken får man väl allt vara nöjd

    #816351
    Piru wrote:
    Ja, vart har du gömt vaderna under träningen?
    Armarna tycker jag ser ut att hålla sig i form dock :emo-thumb

    Sittandes/ståendes lyft för vader och cykel.
    Det svullnar till sig allt..

    ;) Vaderna har jag alltid kört i slutet av mina pass. Innan tränade jag vaderna efter ben, så har hänt att man slarvat & hoppat över vaderna.

    Större armar tackar jag inte nej till. Men får se till att ändra min träning. Har blivit samma övningar och samma reps, kan vara dags för lite förändring. Får se vad jag kan hitta på tills nästa vekca.

    #816352

    har slarvat en del här , men tränat har jag allt gjort

    Måndagsen pass: Ben[/b]

    Knäböj[/b] 100kg 3x12r

    Fontböj[/b] 70kg 1x12r stop!, nära på & spy så fick nöja mig där. ( har kräkts 2gånger tidigare då jag kört 10-12r i marklyft)

    bencurl[/b] 35kg 2x12r

    benspark[/b] 35kg 2x12r

    stretch Q+H

    #816353

    lite träningsverk efter benpasset hade hoppats på mer. Brukar ju kännas rätt bra när man plötsligt kör så lätt. känner en del i vaderna ;)

    Tisdag Bröst[/b]

    Snedbänk 70kgx12r 72,5kg 2x12r

    hantelpress ~25kg 12r
    ~27,5kg 9r

    nedåtlyt. hantelpress ~25kg 1x12r 1x10r

    flyes ~15r 2×11

    stretch flyes ~15kg 1min

    passet kändes helt ok, trodde jag skulle få mycket mer mjölksyra efter som det alltid annars är 4-6r som gäller. men det kändres allt bra. första gången jag körde flyes, får se om den ger nåt

    #816354

    onsdag rygg[/b]

    marklyft (längtat!) 170kg x6r film! 2x5r

    latsdrag 80kgx12 90kgx9

    sitt. kabelrodd 90kg 2x12r

    stretch 25kg 1 min

    idag gick det bra! tänker mest på marken :) blir ökning till nästa vecka

    [youtube=NLR-q3U6Zc4]

    slänger även upp två bilder, ge gärna kritik

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.