MOt SM 2008

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #86582
    #911622

    Deff inför bröllop den 6 juni…….fyra veckors intensivdiet…
    ja nu skall jag bli Fru äntligen har han friat. jag kommer nog inte i någon klänning just nu…bulkad och go……
    men morgonpromenader i maj skall väl göra susen tänker jag.

    Annars är det byggande som gäller mot SM 2008.
    Körde axlar idag gick hyfsat trots att jag inte hade någon hjälp.

    Ger såå mkt mer med en partner att skrika med när man lyfter och när man hjälper honom..han väger 117 kg så hans vikter blir rätt tunga när man skall till och hjälpa de sista repetionerna…dubbelträningseffekt kan man säga.

    jag har aldrig låiti så mkt på gymmet som nu…..tung= vilde vrål.

    Tini

    #911623

    Hur äter du när du intensivdietar? Någon ätardag?

    Lycka till med dina planer & BAMSE KRAM

    #911624

    GRATTIS TILL BLIVANDE BRUDEN!!! och brudgummen så klart!!

    #911625

    Grattis! Kul med bröllop! Jag gifte mig själv för två år sedan.

    #911626

    8) När jag intensivdietar…brukar inte göra det faktiskt. Tänkte ta morgonpromenader (Igen efter hösten eviga gående i 4 mån) på ca 45 min 6 dar i veckan och sedan träna sttyrka som vanligt men lägga in cardio efter ca 45 min 4 pass i veckan.

    SEn till det tråkiga…..diet mat….makrill och fullkornspasta…..proteindrinkar…. tja vad gör man inte för att bli fin. jag kommer nog att ha ätar dagar pålördagarna….det funkar bra flör mig.

    Tini

    #911627

    varför kör du fyra veckor nu om du ska gifta dig i juni :|

    å du hade gått upp fem kg eller nåt…e man inte i bra form då eller? :frust:

    #911628

    Åhhh, så kul att du ska gifta dig! Grattis!!!

    #911629

    MIA: Jag skall inte dieta nu. Utan fyra veckor innan bröllopet såklart. Jaghar gått upp 7 kg efter tävlingen dvs 2.5 mer än innan tävling. JO jag är i bra form, men skulle vilja ha känslan av att vara lite deffad-utan vätskeöverflöd på den stora dagen…….
    Jag har aldrig känt mig i så bra form som nu.

    Camilla: Tack det skall bli kul att stå brud. Är det inte dags för dig snart????

    #911630

    Grattis va kul med bröllop!!! :D

    Lycka till med ”intensivdieten”!

    #911631
    tini wrote:
    Camilla: Tack det skall bli kul att stå brud. Är det inte dags för dig snart????

    Tja, man vet aldrig….men jag trivs rätt bra som det är. Är nog inte den typiska ”gifta sig-typen” heller! Är så tråkig att jag inte ser någon ”anledning” till det just nu. Antagligen en yrkesskada :)
    Men det är klart, efter 7 år kan man ju tycka att det kanske skulle vara dags :p

    #911632

    Vi har hållt i hop i sex år nu i april men hunnit få en liten kotte på 4 år, så för oss känns det bra att bli en familj med samma namn och jag tror att samhörigheten växen en liten gnutta till när man väl bestämt sig.

    ;)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.