Sam´s way to rockhard

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sam´s way to rockhard

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 409 total)
  • Author
    Posts
  • #1055932
    Alm wrote:
    ait, soft :-). Då har jag lite riktmärke. Hade varit nice o träffats på SM ! peace…

    : ) jag kommer att vara där så det e bara att komma fram och snacka .. mig känner du igen ..lite svårare för mig att hitta dig

    Dagens Vikt ..vilket e den lägsta hittils .. var dock inte så låg trots en slitig vecka ..68.7 kg idag ska det ätas

    blir även ett bröst/vadpass

    #1055933

    softish, i will. Btw, vad fan använder du för att ansa skägget ? Jag måste köpa ny apparat, typ sån som man kan klippa smått och smalt o fint med. Tips :-D ?

    #1055934
    Alm wrote:
    softish, i will. Btw, vad fan anv
    #1055935

    på begäran får jag väl lägga in några bilder då …från dagens pass

    Bilderna är suddiga som fan men manser att det e jag : )
    lite pump i bröst och vader efter passet som kördes

    #1055936

    en amatörbedömning:
    armar å rygg e grymt som vanligt. vaderna ser bättre ut nu än andra bilder jag sett. de man ser av bröstet ser bra ut och röven uttalar jag mig inte om av principskäl :p

    ska bli kul å se på dc

    #1055937

    Ser ju grymt ut nu! N

    #1055938

    Ser jättebra ut Samir!, syns att du hårdnat till sista tiden!:emo-thumb

    Inte långt kvar nu, håll ut!!

    #1055939

    ser hård ut som sagt :-).
    skulle väl vara vaderna som sagt då, men vafan, tittar man på dom som tävlat i -70 innan så tycker jag du borde göra rätt mycket damage :-)?

    jaså du kör fan d-finer haha, jag har fan velat ha en sådan ett bra tag, men student som man är har man inte haft råd alltså. 700 spänn! får bli o inhandla en nu ändå kanske…

    #1055940

    håller med dem andra syns att du har hårdnat
    till

    #1055941

    Hej Sam

    Du har uppenbarligen legat i o de syns, ser bra ut. Forts

    #1055942

    srednq: tackar : ) hahah röven behöver du inte uttala dig om….

    NetCurse: tackar …ehh första e om 5½ vecka andra e en vecka senare och det e då det verkligen gäller : )

    Ripper ..tackar fan jag tycker alltid det ser bättre ut på bild ..skumt

    Alm …ehh hur mycket damage jag gör återstår att se .. så länge jag lär mig nåt e jag nöjd ..men jag ska göra mitt bästa för att inte svika er eller mig själv för den delen .. hahah den e grym ..köp den, glöm inte av att ladda den emellanåt bara, finns inget värre än när man ska raka sig och skiten dör :(

    Danne: hehe det e ribborna på röven jag vill åt ..men det kommer nog att bli svårt ..första deffen så vi får se hur hård jag blir …känns som ganska mycket hänger på min coach det sista

    SEN SÅ VILL JAG RIKTA ETT STORT TACK TILL ALLA SOM ÄR INNE I MIN JOURNAL OCH SKRIVER OCH PEPPAR MIG …DET E NI SOM FÅR MIG ATT ORKA FORTSÄTTA ..SÅ SUG I ER AV ÄRAN ..TACK

    #1055943

    Dagens träning

    det var ätar/höjjar dag idag så idag har jag vart på bra humör ..yippie

    Bröst/ vader

    bröstpress frivikt
    80*15
    80*9

    decline bänk i smith
    60*25

    decline flyes
    22*8
    22*7

    dips
    kv+40kg*9

    vader i benpressen
    190*23

    sittande vadpress
    45*13
    45*13

    bra pass ..

    Måste bara nämna att brorsan klämde nästan en 2:a på 70kg i bänken han har tränat i två månader och e 15 bast :up:

    #1055944

    ….hmm, börjar överväga att strunta i skidresan till Hemsedal på luciahelgen…

    Gbg lockar
    Sam rockar
    😮

    #1055945
    frida wrote:
    ….hmm, börjar överväga att strunta i skidresan till Hemsedal på luciahelgen…

    Gbg lockar
    Sam rockar
    😮

    hahaha tackar
    Kyla e inget att ha ..bättre att sitta inne och kolla på snygga, nästan helt nakna grabbar(och tjejer) som står och spänner sig

    du är välkommen till gbg :D

    #1055946

    Hårt sam! kommer bli kul o se dig på lucia..nu e det fin putsningen kvar..

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 409 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.