vårpokalen

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #96526
    #1059542

    och får jag gratulera till ett smart val att bli medlem här.8)
    Att vara öppen för konstruktiv kritik och kloka råd kan vara skillnade mellan pokal och ’wanna-be’ pokalägare..
    :bb2:

    #1059543
    Anton K wrote:
    ja roligt att du tycker att jag gjort bra val att välja detta forum.

    ja för mej är det självklart att jag vinner vårpokalen om jag går upp på scen när jag är 22 och tävlar som junior då har jag träna i 10år för det men det viktiga är väl att ha roligt:|

    Absolut!!
    Jag har själv bara tränat i fem-sex år .. men aldrig haft en tråkig stund – varken på väg till eller från gymet – och självklart aldrig under träningen.

    Och jag tror att det är så därför att jag hela tiden försökt förbättra både träningen och kosten.
    Du själv är din bästa referensram.. lyssna på goda råd: Javisst! – men minst lika viktigt är att lyssna på kroppen.Har du ONT så säger kroppen dej ngt.. är du så svårmotiverad att träna att det bara inte g å r att träna .. då är det oxå något den vill säga dej.
    I övrigt kan jag bara säga: Glöm inte att träna rygg o baksida axlar i proportion till bröstövningar. Det är mycket lättare att få snygga proportioner på fram/bak i början – än att behöva korrigera framåtdragna rotatorcuffar senare..::)

    #1059544

    SheeBa du verkar kunna det är det nåt jag måste ändra på mitt axel rygg program

    Tack. Det var roligt att du tror det. :D
    Men tyvärr är jag bara en glad amatör.. föreslår att du läser Joakim Bartoll´s ’Träningsfilosofi’ under en annan tråd här.8)
    Där står mycket att begrunda för både nybörjare och andra.
    I slutänden är det bara DU som kan avgöra hur det passar DEJ att träna, även om man kan behöva hjälp av andra för att bedöma symetri och utveckling av tillväxten.

    #1059545

    what dude keep writing!! we want to know how you are fighting it!!
    good luck bro..

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.