Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

Home Forums Kosttillskott Matte testar Androx-Q12 från Nanox Nutriceuticals

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #62526
    #411688

    Test av Androx-Q12!

    Tillverkaren säger…

    Androx-Q12 är speciellt utvecklad för stenhårda idrottare som söker en hård och hemlighetsfull konkurrensfördel som även är strängt dold för den vanliga idrottsutövaren.

    Androx-Q12 innehåller 12 kraftiga ingredienser som gör den speciellt utvecklad för att stödja en maximal uppbyggnad av din kropp, en kraftigt ökad styrka, kraft och maximal ökning av muskelmassa. Androx-Q12 är utvecklad för dig som tror på att man aldrig kan få för mycket styrka. Förbered dig härmed på en ny utveckling av din atletiska dominans.

    UPP TILL BEVIS !!!:up:

    TEST…

    Ganska bra utgångsläge för att börja med detta. Har varit sjuk och krasslig sedan 6 veckor tillbaks och superstressad ink dålig sömn så det skall bli oerhört intressant att testa Androx-Q12 nu…

    Dag 0:Urinprov och testosteronvärdestest

    Dag 1: Vikt = 88.8kg, fett % = 13
    Kände direkt efter en timma en välust och go värme som spred sig i kroppen. Vissa mornar har man en speciell känsla där allt känns oerhört gött, detta var samma känsla
    Tränade innan jag tog dem.
    Dag 2: Vikt = 88.8kg, fett % = –
    Samma typ av känsla som dag 1 men nu kände jag lite krypningar i kroppen samt att jag hade en göttond känsla i tandköttet (tro det eller ej) men så där att man kan trycka så det gör ont men samtidigt är det skönt. Om detta har med Androx-Q12 att göra låter jag vara osagt…
    Dag 3: Vikt = 88.7kg, fett % = –
    Kände mig mer allert idag, mindre stressad. Tog tabletterna 2 timmar innan träning.
    Tränade bröst – biceps. Fantastik känsla på gymmet. Det var 2 månader sedan minst jag hade samma kick. Adrenalinet flödade och jag tog pers i lutande hantelpress, halv supinerat grepp trots ömmande höger axel. 47,5kg x 3 reps där höger axel satte stopp annars hade jag nog klarat minst 2 till som det kändes.
    Som sagt mer adrenalin på gymmet idag och jag hoppas och tror det är Androx-Q12 som är orsaken, mycket placebo i början kanske.

    More to come…

    #411689

    När blir nästa test? mäter dom testosteronnivåer i kroppen då?

    #411690
    Albin wrote:
    När blir nästa test? mäter dom testosteronnivåer i kroppen då?

    Tjena Albin!

    Ja, det är det man testar både före och efter. Jag skrev dopingprov men det är ju fel. Skall vara testosteronnivåtest.

    Nästa test är om ca 8 veckor, fick 2 askar á 90 tabs för test, 3 tabs varje dag

    /Matte

    #411691

    Ytterligare 2 dagar har gått…

    Dag 4: Vikt = 88.8kg, fett % = – (dag 1 = 13)
    Ökat tryck i musklerna under hela dagen. Tränade rygg och triceps. Kände mig kraftfullare än tidigare. Högre kraft och utväxling i övningarna. Börjar känna mig hungrigare än vanligt.
    Dag 5: Vikt = 88.9kg, fett % = –
    Sjukt tryck i hela kroppen under dagtid! Känner mig lite mer brunstigare än vanligt. 😮
    Något hängig idag. Förkylningen tenderar att komma tillbaks. Kände mig matt när jag kom till gymmet. Körde ben och ändå lyckades jag överträfa mig själv med tangerat PB i Knäböj – 3×180 kg. Även baksida lår kände jag mig starkare i än vanligt. Ont i halsen på kvällen.

    More to come…

    #411692

    Redig viktuppgång:emo-thumb

    #411693
    Axel Press wrote:
    Redig viktuppgång:emo-thumb

    Haha…10 kg på en dag, detta är bra grejer det :emo-thumb

    Du han väl skriva komentaren innan jag ändrade vikten på dag 1-3 😮

    #411694

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 6: Vikt = 89.4kg, fett % = – (dag 1 = 13)
    Tungt benpass igår har gjort att jag fyllt upp musklerna rejält idag, upp ½ kg. Vaknade med rejäl flaggstång i dag för andra dagen i rad och den vajade länge i vinden…Får väl stå på händer när jag ska pissa framöver 😮
    Detta måste väl vara ett tecken på att det fungerar!!!

    Träningen idag var axlar/bakre axlar. Svårt att utvärdera själva passet då jag har problem med höger axel. Efter passet kände jag mig i alla fall mer utvilad än jag tidigare gjort. Känner mig varmare än vanligt, nästan som lite febrig…speciellt på kvällarna. Go varm känsla i kroppen när jag vaknar.

    more to come…

    #411695
    Mathias Dahlgren wrote:
    Haha…10 kg på en dag, detta är bra grejer det :emo-thumb

    Du han väl skriva komentaren innan jag ändrade vikten på dag 1-3 😮

    :D Fina grejer indeed! Vart nästan sugen på ett test där ett tag. Kunde va kul att vara färdig med bulken till annandagen:bb2:

    Men rock on och gott nytt träningsår på alla!

    #411696

    Det verkar som att det händer lite med detta i alla fall. Kommer själv att köra igång med detta efter jul.

    #411697

    För de som undrar vad Androx innehåller.

    Fenugreek extract
    600 mg

    Saw palmetto palm extract
    320 mg

    Magnesium
    150 mg

    Stinging nettle extract
    200 mg

    Avena sativa extract
    200 mg

    Spinache extract
    100 mg

    Siberische Ginseng etxtract
    100 mg

    Zink
    15 mg

    Svart peppar extract
    5 mg

    Vitamin B6
    2 mg

    Vitamin B12
    2 mcg

    #411698

    För de som undrar vad Androx innehåller.

    Fenugreek extract
    600 mg

    Saw palmetto palm extract
    320 mg

    Stinging nettle extract
    200 mg

    Avena sativa extract
    200 mg

    Spinache extract
    100 mg

    Siberische Ginseng etxtract
    100 mg

    Magnesium
    150 mg

    Zink
    15 mg

    Svart peppar extract 5 mg
    Vitamin B6 2 mg
    Vitamin B12 2 mcg

    #411699

    alltid lurar han någon.

    #411700

    Haha Olle, det är nog många som undrar vad det innehåller efter mina utlägg;)

    Jag är helt ärlig i mina uttalanden, annars hade jag alldrig gjort detta.:up:

    PS. Olle, Kul att träffas på FF föresten !

    #411701

    Ytterligare 1 dag har gått…

    Dag 7: Vikt = 89.6kg (+0,8), fett % = – (dag 1 = 13)
    Vintersolstånd på morgonen idag med. Känns lite pinsamt att säga detta varje dag så hedanefter så jag talat bara om när det när det ger med sig (men det får vi inte hoppas).
    Känner mig varmare i kroppen och uppumpad under hela dagen. Härlig känsla!
    Var orolig över träningen idag som var bröst och biceps. Har inte kört bänk på 1 månad för ont i axel men testade idag. Gick bättre än väntat och tog PB i bänk med 3 reps på 120. Biceps fick jag enormt tryck i och har aldrig haft sådan känsla förrut. Kändes som de skulle sprängas, Underbart!!!
    Har testat ”Djungel Krigsföringen” förut men denna känns vassare ändå, nu bara efter 6-7 dagar.
    Detta är bara början…

    more to come…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.