Bli medlem på Body:s forum!
Här i BODYs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Body.se. Läs våra regler.
Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Test av Androx-Q12!

Tillverkaren säger...

Androx-Q12 är speciellt utvecklad för stenhårda idrottare som söker en hård och hemlighetsfull konkurrensfördel som även är strängt dold för den vanliga idrottsutövaren.

Androx-Q12 innehåller 12 kraftiga ingredienser som gör den speciellt utvecklad för att stödja en maximal uppbyggnad av din kropp, en kraftigt ökad styrka, kraft och maximal ökning av muskelmassa. Androx-Q12 är utvecklad för dig som tror på att man aldrig kan få för mycket styrka. Förbered dig härmed på en ny utveckling av din atletiska dominans.

UPP TILL BEVIS !!!:up:

TEST...

Ganska bra utgångsläge för att börja med detta. Har varit sjuk och krasslig sedan 6 veckor tillbaks och superstressad ink dålig sömn så det skall bli oerhört intressant att testa Androx-Q12 nu...

Dag 0:Urinprov och testosteronvärdestest

Dag 1: Vikt = 88.8kg, fett % = 13
Kände direkt efter en timma en välust och go värme som spred sig i kroppen. Vissa mornar har man en speciell känsla där allt känns oerhört gött, detta var samma känsla
Tränade innan jag tog dem.
Dag 2: Vikt = 88.8kg, fett % = -
Samma typ av känsla som dag 1 men nu kände jag lite krypningar i kroppen samt att jag hade en göttond känsla i tandköttet (tro det eller ej) men så där att man kan trycka så det gör ont men samtidigt är det skönt. Om detta har med Androx-Q12 att göra låter jag vara osagt...
Dag 3: Vikt = 88.7kg, fett % = -
Kände mig mer allert idag, mindre stressad. Tog tabletterna 2 timmar innan träning.
Tränade bröst - biceps. Fantastik känsla på gymmet. Det var 2 månader sedan minst jag hade samma kick. Adrenalinet flödade och jag tog pers i lutande hantelpress, halv supinerat grepp trots ömmande höger axel. 47,5kg x 3 reps där höger axel satte stopp annars hade jag nog klarat minst 2 till som det kändes.
Som sagt mer adrenalin på gymmet idag och jag hoppas och tror det är Androx-Q12 som är orsaken, mycket placebo i början kanske.

More to come...

Albin
Titel
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 4 180

När blir nästa test? mäter dom testosteronnivåer i kroppen då?

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Albin skrev:
När blir nästa test? mäter dom testosteronnivåer i kroppen då?

Tjena Albin!

Ja, det är det man testar både före och efter. Jag skrev dopingprov men det är ju fel. Skall vara testosteronnivåtest.

Nästa test är om ca 8 veckor, fick 2 askar á 90 tabs för test, 3 tabs varje dag

/Matte

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Ytterligare 2 dagar har gått...

Dag 4: Vikt = 88.8kg, fett % = - (dag 1 = 13)
Ökat tryck i musklerna under hela dagen. Tränade rygg och triceps. Kände mig kraftfullare än tidigare. Högre kraft och utväxling i övningarna. Börjar känna mig hungrigare än vanligt.
Dag 5: Vikt = 88.9kg, fett % = -
Sjukt tryck i hela kroppen under dagtid! Känner mig lite mer brunstigare än vanligt. :o
Något hängig idag. Förkylningen tenderar att komma tillbaks. Kände mig matt när jag kom till gymmet. Körde ben och ändå lyckades jag överträfa mig själv med tangerat PB i Knäböj - 3x180 kg. Även baksida lår kände jag mig starkare i än vanligt. Ont i halsen på kvällen.

More to come...

Titel
Registrerad 2010-07-22
Inlägg 7

Redig viktuppgång:emo-thumb

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Axel Press skrev:
Redig viktuppgång:emo-thumb

Haha...10 kg på en dag, detta är bra grejer det :emo-thumb

Du han väl skriva komentaren innan jag ändrade vikten på dag 1-3 :o

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Ytterligare 1 dag har gått...

Dag 6: Vikt = 89.4kg, fett % = - (dag 1 = 13)
Tungt benpass igår har gjort att jag fyllt upp musklerna rejält idag, upp ½ kg. Vaknade med rejäl flaggstång i dag för andra dagen i rad och den vajade länge i vinden...Får väl stå på händer när jag ska pissa framöver :o
Detta måste väl vara ett tecken på att det fungerar!!!

Träningen idag var axlar/bakre axlar. Svårt att utvärdera själva passet då jag har problem med höger axel. Efter passet kände jag mig i alla fall mer utvilad än jag tidigare gjort. Känner mig varmare än vanligt, nästan som lite febrig...speciellt på kvällarna. Go varm känsla i kroppen när jag vaknar.

more to come...

Titel
Registrerad 2010-07-22
Inlägg 7

Mathias Dahlgren skrev:
Haha...10 kg på en dag, detta är bra grejer det :emo-thumb

Du han väl skriva komentaren innan jag ändrade vikten på dag 1-3 :o

:D Fina grejer indeed! Vart nästan sugen på ett test där ett tag. Kunde va kul att vara färdig med bulken till annandagen:bb2:

Men rock on och gott nytt träningsår på alla!

r2d2r2d2
Titel
Registrerad 2005-10-29
Inlägg 560

Det verkar som att det händer lite med detta i alla fall. Kommer själv att köra igång med detta efter jul.

Titel
Registrerad 2007-09-27
Inlägg 2 358

För de som undrar vad Androx innehåller.

Fenugreek extract
600 mg

Saw palmetto palm extract
320 mg

Magnesium
150 mg

Stinging nettle extract
200 mg

Avena sativa extract
200 mg

Spinache extract
100 mg

Siberische Ginseng etxtract
100 mg

Zink
15 mg

Svart peppar extract
5 mg

Vitamin B6
2 mg

Vitamin B12
2 mcg

Titel
Registrerad 2007-09-27
Inlägg 2 358

För de som undrar vad Androx innehåller.

Fenugreek extract
600 mg

Saw palmetto palm extract
320 mg

Stinging nettle extract
200 mg

Avena sativa extract
200 mg

Spinache extract
100 mg

Siberische Ginseng etxtract
100 mg

Magnesium
150 mg

Zink
15 mg

Svart peppar extract 5 mg
Vitamin B6 2 mg
Vitamin B12 2 mcg

liffan
Titel
Registrerad 2006-12-26
Inlägg 231

alltid lurar han någon.

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Haha Olle, det är nog många som undrar vad det innehåller efter mina utlägg;)

Jag är helt ärlig i mina uttalanden, annars hade jag alldrig gjort detta.:up:

PS. Olle, Kul att träffas på FF föresten !

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 7: Vikt = 89.6kg (+0,8), fett % = - (dag 1 = 13)
Vintersolstånd på morgonen idag med. Känns lite pinsamt att säga detta varje dag så hedanefter så jag talat bara om när det när det ger med sig (men det får vi inte hoppas).
Känner mig varmare i kroppen och uppumpad under hela dagen. Härlig känsla!
Var orolig över träningen idag som var bröst och biceps. Har inte kört bänk på 1 månad för ont i axel men testade idag. Gick bättre än väntat och tog PB i bänk med 3 reps på 120. Biceps fick jag enormt tryck i och har aldrig haft sådan känsla förrut. Kändes som de skulle sprängas, Underbart!!!
Har testat "Djungel Krigsföringen" förut men denna känns vassare ändå, nu bara efter 6-7 dagar.
Detta är bara början...

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Ytterligare 3 dagar har gått...

Dag 8-10: Vikt = 89.6-90,3kg (+0,8-+1,5), fett % = - (dag 1 = 13)
Ingen träning dessa dagar förutom skridskoåkning och skottning av en hel hockeyplan.
Förutom det har det bara varit massa julmat, julöl och en del vin.
Kände mig spänd och go i kroppen på julafton sen har det avtagit lite under de 2 sista dagarna. Har känt att alkoholen (den lilla mängd jag druckit) påverkar mig ganska mycket. Potensen har avtagit och jag har känt mig trött och håglös på kvällarna. Så ni som vill ha bra resultat på gymmet...
- Skippa alkoholen!!! Ganska uppenbart att det påverkar negativt!

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 11: Vikt = 89.6kg (+0,8), fett % = - (dag 1 = 13)
Ganska trist dag med 35 mils bilkörning hem från Julen i Karlstad som tog nästan 5 timmar.
Matt och trött drog jag mig till gymmet ändå. Körde rygg och triceps och kände mig genast piggare och alertare. Det känns att där är mer kraft och tryck i övningarna än tidigare.

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 12: Vikt = 89.6kg (+0,8), fett % = - (dag 1 = 13)
Hyffsad konstant vikt jag håller trots att jag äter mer än vanligt.
Hemmadag med kidsen var i löparspåret och körde snowracer. Blev ganska många backintervaller så förberedelsen inför dagens benpass var väl inte optimal.
Körde på ganska bra ändå med självreglering och stoppade på 2x180kg i böj + 12 x 120kg därefter. Inte lika stark i dag som jag ville vara men hyffsat ändå.

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 13: Vikt = 89.9kg (+1,1), fett % = - (dag 1 = 13)
Känns som om kroppen börjar bli van Androx-Q12 nu och det är uppenbart att det har hänt något. Piggare, mer potent, friare känsla och inte lika stressad.

Träningen går bättre än nånsin och det är bara att surfa på vågorna nu.
Körde axlar med Charlie (en grym talang förövrigt) idag. Föruttröttning följt av failure i 4 set x 4 övningar. Känns bättre i höger axel idag.

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 14: Vikt = 90,1kg (+1,3), fett % = - (dag 1 = 13)
Vikten börjar gå uppåt men samtidigt ser det ut och känns det som om jag blir fastare i hela kroppen.

Körde bröst och biceps idag med Jessie på LerumSportCentrum. (Hon körde 5 reps på 60kg och har knappt kört tunga lyft förut. Vilka talanger det finns)
Tog själv pers igen för andra veckan i rad och klarade 3reps på 122,5 ganska lätt. Kan tillägga att jag 1 vecka innan jag började med Androx-Q12 löste bara 2½ reps på 115kg.

Sanslös pump i biceps idag igen, sen om det beror på Nanoproxilen eller Androx-Q12 har jag svårt att säga. En kombination kanske, men gött som f-n är det i alla fall:P

Grymt pass idag!!!:happy:

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 15: Vikt = 91,3kg (+2,5), fett % = - (dag 1 = 13)
Något händer med vikten. Jag ökar kraftigt i vikt men samtidigt känns jag smalare runt midjan och konturerna syns tydligare...

Körde rygg och triceps idag tillsammans med Jessie. (Hon ä grym!)
Fortsätter att övertyga i styrka. Gick över 100kg i rodd för första gången i mitt liv och gjorde 4 reps på 107kg, ganska ointressant vilka vikter jag använder för dig som läsare men det är ökningarna i styrka jag vill framhäva. Det är verkligen kul att träna nu!

more to come...

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Ytterligare 3 dagar har gått...

Dag 16-18: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = - (dag 1 = 13)
Vikten har gått ned och stabilerats.
Det är inget snack om saken: Androx-Q12 ger mig mer styrka och kraft på gymmet. Känns även som jag sagt tidigare att jag har blivit fastare i kroppen.
Trycket jag har i musklerna är helt sanslöst. Har även mycket mer tryck på dagarna mellan passen.

Lyckades öka ytterligare i bänk igår och gjorde 3 reps på 125kg trots bara 2 dagars vila (körde bröst i fredags)

more to come...

Titel
Registrerad 2009-05-07
Inlägg 1 167

Öka 10kg på 3RM i bänk på ~3 veckor va inte dåligt.

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Johan85 skrev:
Öka 10kg på 3RM i bänk på ~3 veckor va inte dåligt.

Nä det är väl inte så pjåkigt, det är rätt kul att träna nu faktiskt.
Pers kan man ju ta ändå men det känslan man har på gymmet som inte har funnits förrut. Känns som man är ung på nytt :kicking:

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 19: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = - (dag 1 = 13)
Vikten är samma igen. Frågan är om vågen har hakat upp sig?
Skulle tagit midjemått innan dag 1 men nöjde mig med kaliper. Skall testa igen nu i helgen.

Körde ett gott axelpass idag. Fortsatt bra tryck i övningarna och almäntillståndet blir bara bättre och bättre. Känner mig piggare, framförallt på kvällarna.

Har fortfarande problem med höger axel dock - att den "knäpper"...

- Någon som har ett bra tips för att bli av med det?

more to come...

Johannes Eshak
Titel
Registrerad 2005-10-24
Inlägg 1 636

Mathias Dahlgren skrev:

Dag 19: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = - (dag 1 = 13)
Vikten är samma igen. Frågan är om vågen har hakat upp sig?
Skulle tagit midjemått innan dag 1 men nöjde mig med kaliper. Skall testa igen nu i helgen.

Körde ett gott axelpass idag. Fortsatt bra tryck i övningarna och almäntillståndet blir bara bättre och bättre. Känner mig piggare, framförallt på kvällarna.

Har fortfarande problem med höger axel dock - att den "knäpper"...

- Någon som har ett bra tips för att bli av med det?

more to come...

Arthro Block från Olimp kan jag rekommendera..

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Johannes Eshak skrev:
Arthro Block från Olimp kan jag rekommendera..

Härligt kompis :up:
Skall testa detta omedelbums!!!

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Dag 20: Vikt = 89,6kg (+0,8), fett % = 13 (dag 1 = 13)
Samma vikt igen, börjar bli tjatigt
Även mätt mig med kaliper och det är samma värde som jag började på. Mäter bara 3 punkter så det är väl sådär men ändå.

Nog är det tryck i kroppen. Känner mig spänd i musklerna hela dagarna numera och det är en väldigt skön känsla.
För att inte tala på gymmet där musklerna håller på att sprängas. Helt sjukt (har jag sagt det förut?).

Idag körde jag utan Nanoproxil och hade samma tryck ändå!

Sprängde mina egna rekord idag på tricepspress med skivstång och drog upp 65kg i 5reps. Helt galet för att vara mig!!!
Sist för ca 2 månader sedan låg jag och körde på 50kg, har inte kört denna övning sedan dess.

Något har definitivt hänt med min kropp!!!

more to come...

Gettodachoppa
Titel
Registrerad 2009-01-22
Inlägg 4 899
Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Gettodachoppa skrev:
Bilder!

På vad? Triceps?

By the way...jag mätte mig i morse och kalipern sa 12,3%. Jämförde med i våras 2010-04-16 - med samma fettmängd då jag vägde 83,9kg. Idag vägde jag 90,3kg. Kan dra av 2kg för vattenansamlingar vilket jag inte hade då (tom på kolhydrater). Då skiljer det ändå 4,4kg på knapt 7 månader.
Kolla här: http://forum.body.se/showthread.php?t=99075&highlight=mattis&page=2

Har använt Androx-Q12 i 20 dagar och gått upp 1,5kg och gått ned 0,7% i fettmassa enligt kalipermätning J/P 3

Kommer mer detaljerat lägga upp mina pass på min träningsjournal...
http://forum.body.se/showthread.php?t=9024&highlight=mattis&page=25

Mathias Dahlgren
Titel
Registrerad 2006-10-19
Inlägg 963

Kan förstå att vissa av er är skeptiska då folk lätt överdriver tester av detta slag.

Jag har ingen som hellst anledning att spä på med superlativ. Jag gör det enbart för att hjälpa till att utvärdera produkten som Nanox själva säger är...En testobooster utöver det vanliga. Tycker även det är viktigt att veta vad man säljer till sina kunder, så jag är glad att jag kan utvärdera dem.

Har gjort ett urinprov - testosteronvärdestest innan och kommer ta ett till efter 8 veckor. Där kommer vi få det svart på vitt om det gör någon effekt på testosteronproduktionen.
På gymmet har den överträffat alla förväntningar så här långt!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av Body Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 2 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.

Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

• De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden

• BODY 403, maj 2018

• BODY nr 1 2018

• BODY 401, december 2017