ta bort mig

Home Forums Medlemsbilder ta bort mig

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #644239

    gftysryy5syyytsr

    #76795
    #644240

    tycker de ser bra ut för tränat i 4 månader

    #644241
    villle8 wrote:
    tycker de ser bra ut för tränat i 4 månader

    tack så mycket :)

    #644242

    Behöver öva på att posa lite bättre:p
    annars såg de bra ut:emo-thumb

    #644243
    Danne Mann wrote:
    Behöver öva på att posa lite bättre:p
    annars såg de bra ut:emo-thumb

    vad menar du danne? :p

    #644244

    En schysst fysik, skulle jag säga.

    Ypperligt utgångsläge för framtida byggande.

    Bra jobbat, amigo. :)

    #644245
    joakimwinberg wrote:
    vad menar du danne? :p

    Han menar att du inte utför några korrekta bodybuildingposer, och det har han rätt i. Å andra sidan är det ganska meningslöst att kunna sådana om man inte ska tävla i bodybuilding.

    Tycker också det ser bra ut. Fyra månader är ingenting när det gäller styrketräning. Bara att köra vidare!

    #644246

    men sen o andra sidan sa han att han har tränat i 4 månader tycker inte att man böhöver va proffs i posa redan då:P de e vad ajg tycker

    #644247
    villle8 wrote:
    men sen o andra sidan sa han att han har tränat i 4 månader tycker inte att man böhöver va proffs i posa redan då:P de e vad ajg tycker

    Knappast en nackdel att bli bättre eller?

    #644248

    ser grymt ut för 4 månader :bb:

    #644249

    Riktiga skitbilder. Men alltså, fyra månader. Fan, dölugnt! Ser ju lovande ut, kommer säkert att bli grymt när det börjar svullna lite mer och musklerna kommer fram tydligare och större. Håll formen bara, håll inte på larva dig på någon jordgubbssyltbulk som alla andra galningar. Ingen idé att bli fet, utan kör på bara. Tror att det kan bli svinbra! :)

    #644250
    anders172 wrote:
    Knappast en nackdel att bli bättre eller?

    Sa jag de? sa bara han behöver ju inte lära sig de nu från början han har inte ensa pratat om tävla inom bodybuilding ens så

    #644251
    Marcus Syvertsen wrote:
    Riktiga skitbilder. Men alltså, fyra månader. Fan, dölugnt! Ser ju lovande ut, kommer säkert att bli grymt när det börjar svullna lite mer och musklerna kommer fram tydligare och större. Håll formen bara, håll inte på larva dig på någon jordgubbssyltbulk som alla andra galningar. Ingen idé att bli fet, utan kör på bara. Tror att det kan bli svinbra! :)

    +1! är de efter 4 månader kan du bli riktigt bra:) :up:

    #644252

    ska bara tilllägga att du hade bra axlar på bilderna vet inte hur de e i verklighet men på bilderna såg de bra ut

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.