24 Hour Ghetto Workout

Home Forums Allmänt om gymträning 24 Hour Ghetto Workout

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #563823

    det är ju så här man ska träna! :buttrock:

    [http://www.youtube.com/watch?v=kDCxH88-9X8]

    #71552
    #563824

    Haha jävlar :D

    #563825

    det finns skit massa coola filmer med dom snubbarna. sök på // hannibal for king \ de klippet är uber grymt!

    #563826

    Vilken kille, snacka om att träna med sin egen kroppsvikt.

    #563827

    coolare träning hittar man ju inte!

    #563828

    Lol. Jag kör då hellre på ett gym.

    De verkar dock inte hittat någon övning för benen. Något för den som ”inte gillar” benträning kanske?

    #563829
    Fragoulis wrote:
    Lol. Jag kör då hellre på ett gym.

    De verkar dock inte hittat någon övning för benen. Något för den som ”inte gillar” benträning kanske?

    Jag läste någonstans att dom inte tränar ben för att det skulle göra dom saktare när dom springer från polisen.

    #563830

    Och varför behöver de springa från polisen? inte för att de tränar utomhus iaf :p
    ps. det heter långsammare, inte saktare ds.

    #563831
    Sakari wrote:
    Jag läste någonstans att dom inte tränar ben för att det skulle göra dom saktare när dom springer från polisen.

    osmart, då de flesta duktiga 100-meters löpare har knäböj i sitt träningsschema, dock så tror jag att de inte kör ben för att kroppsvikten inte ska öka. Det är inte direkt lättare att hålla på och hänga i varenda stolpe om man har 5 kg extra att bära på.

    #563832

    De kör säkert knäböj med en kille över axlarna.

    Det brukar vi göra på karaten, och tro mig, tar du en kille på ~90kg så blir det där riktigt knivigt, ett svårt balansmoment också.

    #563833

    Sett liknande filmer förrut och säger bara… dem där är sjukt starka, helt sinnes.

    #563834

    Ben?

    #563835

    Alla dom där filmerna är riktigt sjuka speciellt när de hänger vertikalt från en stolpe!

    #563836

    Fanns en tråd till om detta tidigare. De hade en övning där han körde chins men slutade inte när han hade huvudet vid stången utan fortsatte rakt upp i ”dips” läge om ni förstår.
    Såg hur coolt ut som helst.
    Jag provade det här om dagen på gymmet… När jag hade dragit upp mig i ”chins” slutläge så kom jag inte längre upp, det gick alltså inte : )

    Jag har tyvärr inte Ghetto Workout i mig!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.