Två pass / dag

Home Forums Allmänt om gymträning Två pass / dag

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #664562

    Arnold tränade ju flera gånger om dagen varje dag, så varför skulle inte det gå? Kör två-tre pass om dagen du! Du kommer växa bra.

    #664563

    Eddie:

    Är ju för fan nybörjare. Hade vi kunnat applicera sådana rön på tränade personer hade alla kört HST och ökat i muskelmassa på 800 kcal/dagen. Var du ute efter att hitta ett exempel på hur teori och praktik krockar så lyckades du bra.

    #664564
    Grandmaster wrote:
    Eddie:

    Är ju för fan nybörjare. Hade vi kunnat applicera sådana rön på tränade personer hade alla kört HST och ökat i muskelmassa på 800 kcal/dagen. Var du ute efter att hitta ett exempel på hur teori och praktik krockar så lyckades du bra.

    Jag var inte ute efter något särskilt. Bara exempel på där det undersökts. Och den andra studien är för övrigt gjord på otränade.

    #664565
    Eddie Vedder wrote:
    Jag var inte ute efter något särskilt. Bara exempel på där det undersökts. Och den andra studien är för övrigt gjord på otränade.

    Var den jag syftade på, otränade/nybörjare. Där hittar man lätt mirakelresultat.

    #664566
    Grandmaster wrote:
    Var den jag syftade på, otränade/nybörjare. Där hittar man lätt mirakelresultat.

    Jaha okej, jag trodde du menade tvärtom. Dvs att trådskaparen är nybörjare och då blir resultat från en studie med vältränade (den första) helt fel. Men jag håller med dig.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.