Utsläng Från Sats

Home Forums Allmänt om gymträning Utsläng Från Sats

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #527276

    Nu låter det som om jag bara gick därifrån. Jag stod och dividerade i 20min om vem jag var. Men står du mitt i gymmet och en i personalen vill slänga ut dig, så tröttnar jag tillslut. Min kompis som inte tränar tyckte det var mycket pinsamt och ville bara försvinna.

    Sen tror jag ingen har lust att stanna och träna om man får veta att man inte är välkommen i lokalen.

    #527277
    Andreaz Engström wrote:
    Nu låter det som om jag bara gick därifrån. Jag stod och dividerade i 20min om vem jag var. Men står du mitt i gymmet och en i personalen vill slänga ut dig, så tröttnar jag tillslut. Min kompis som inte tränar tyckte det var mycket pinsamt och ville bara försvinna.

    Sen tror jag ingen har lust att stanna och träna om man får veta att man inte är välkommen i lokalen.

    Så, vem var du? :)
    Eftersom dom har tillgång till dator skulle du kommit på idén att ge människan din bloggadress, har du skrivit något om dig själv dvs jobb osv så borde det löst saken.

    Hur som en j-vla tråkig människa som borde insett sitt misstag, men antagligen var ”den” bara för liten för att erkänna det.

    #527278
    Andreaz Engström wrote:
    Nu låter det som om jag bara gick därifrån. Jag stod och dividerade i 20min om vem jag var. Men står du mitt i gymmet och en i personalen vill slänga ut dig, så tröttnar jag tillslut. Min kompis som inte tränar tyckte det var mycket pinsamt och ville bara försvinna.

    Sen tror jag ingen har lust att stanna och träna om man får veta att man inte är välkommen i lokalen.

    Anställda på SATS har i urminnes tider agerat bessewissers. En kollega till mig surnade, sa upp sitt kort och ringde platschefen och förklarade det som skett.

    Personen fick sparken och min kollega en gravallvarlig ursäkt.

    Jag tror att detta är ett klavertramp av en idiot. Vilket gym ”äger” du förresten? :-)

    #527279

    Tror knappast att VD`n svara på ett mail innan han tagit reda på mer info om det som inträffat.

    Hade du velat ha ett snabbare svar via mail skulle du kanske mailat det Sats som du tränade på. Platschefen typ.

    #527280
    melancoolio wrote:
    Tror knappast att VD`n svara på ett mail innan han tagit reda på mer info om det som inträffat.

    Hade du velat ha ett snabbare svar via mail skulle du kanske mailat det Sats som du tränade på. Platschefen typ.

    Nej Kent Orrgren har nog annat att stå i, Personalansvarig, informationschef eller liknande om detta nu ska behöva gå så långt.

    Platschef är snarare korrekt person att kontakta.

    #527281

    Klart som fan dom har rätt att slänga ut en grovf jävla snubbe med sjukt misstänkta traps. Det säger ju sig självt!

    #527282
    Mjao wrote:
    Klart som fan dom har rätt att slänga ut en grovf jävla snubbe med sjukt misstänkta traps. Det säger ju sig självt!

    instämmer. Jag hade också slängt ut en sådan testobiff som dig andreaz! Du är inte välkommen innanför mina portar :D

    #527283

    Kan meddela att Sats nu kontaktat mig och bett om ursäkt. Så nu är vi överens och min vän kommer få extra bra service. Vilket glädjer mig, då han vill komma igång med träningen.

    Mycket bra gjort av Sats.

    #527284
    Andreaz Engström wrote:
    Kan meddela att Sats nu kontaktat mig och bett om ursäkt. Så nu är vi överens och min vän kommer få extra bra service. Vilket glädjer mig, då han vill komma igång med träningen.

    Mycket bra gjort av Sats.

    Strålande.

    #527285
    Andreaz Engström wrote:
    Kan meddela att Sats nu kontaktat mig och bett om ursäkt. Så nu är vi överens och min vän kommer få extra bra service. Vilket glädjer mig, då han vill komma igång med träningen.

    Mycket bra gjort av Sats.

    Låter bra som tusan! :emo-thumb

    Är det en tillfällighet att du fått svar nu eller är det någon SATS anställd som smyger omkring på olika träningsforum och skvallrat?

    #527286
    Snake wrote:
    Hejsvejs tränar på SATS.

    Nuff’ said.

    Han har läst att rent teoreiskt sett är det bäst.

    +1

    #527287

    Det låter som att dom blandade ihop dig med Seth Ronland :)

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.