Är detta det snyggaste BODY-omslaget hittills?

Home Forums BODY Magazine Är detta det snyggaste BODY-omslaget hittills?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 48 total)
  • Author
    Posts
  • #1028840
    Nina Lätt wrote:
    Varför somnar du? Gillar du inte omslaget?

    Totalt likgiltigt!

    #1028841
    Arne Persson wrote:
    Totalt likgiltigt!

    Ähhh, lite snyggt var det väl iaf?;)

    Jag själv tyckte det var mycket bra, har dock svårt att rangordna dem…och iom att mitt estetiska sinne dessutom är erkänt uselt så är det nog ingen som är speciellt intresserad av min analys heller:D

    #1028842

    Jo, framförallt de två sista numrena har sett bättre ut, tycker jag! Däremot måste det här vara ett av de fulaste och rörigaste:
    [img=https://www.body.se/upload/omslag_219.gif]

    #1028843
    Arne Persson wrote:
    Totalt likgiltigt!

    Helt oengagerad är du inte eftersom du presterade två inlägg i tråden…

    #1028844

    Jag gillade förra numret mera…. Vet inte om det beror på Cissi eller den röda färgen!? 8)

    #1028845

    Henke har ett väldigt fint efternamn!

    Klart han är läcker, får säkert en och annan att vända sig om efter honom på stan ;)

    #1028846
    Sofia wrote:
    Jag gillade förra numret mera…. Vet inte om det beror på Cissi eller den röda färgen!? 8)

    Jo, den är nog näst snyggast i mina ögon. Jag är dock inte helt förtjust i den svänga fitnesspecial-texten som går över hennes top. Dessutom gillade jag de mörka skuggorna i Henkes bild väldigt mycket.

    #1028847

    Färgerna funkar, snyggt foto. Men det är någe som saknas. Jag är för petig och yrkesskadad förvisso, men jag skulle vilja ha mer färg på själva ”BODY”. Såg den knappt när jag var på Presstop och skulle köpa mig den. :|

    #1028848
    sigurdXL wrote:
    Bästa är ju endå det med ”Stora Pecs!” så står det en kille och kör cablecross ;)

    Inte för att vara den som är den, men står det verkligen så om du läser en gång till?

    #1028849
    Magnus Branzén wrote:
    Helt oengagerad är du inte eftersom du presterade två inlägg i tråden…

    Ha ha! Det är trots allt inte det som ligger varmast om hjärtat att bedöma tidningsomslag.:) (Hoppsan nu blev det ju ett tredje inlägg!)

    #1028850
    Arne Persson wrote:
    Ha ha! Det är trots allt inte det som ligger varmast om hjärtat att bedöma tidningsomslag.:) (Hoppsan nu blev det ju ett tredje inlägg!)

    Jag vill se Arne på ett omslag :emo-thumb

    #1028851
    jocke wrote:
    Jag vill se Arne på ett omslag :emo-thumb

    Inte jag

    Förövrigt tycker jag de flesta omslagen är rätt snygga, men ett av de snyggaste är iaf det som nina startade tråden med!:emo-thumb

    #1028852
    jocke wrote:
    Jag vill se Arne på ett omslag :emo-thumb

    Jag med, med en stängd fetinggripper, vad de nu heter men
    en sådan som ingen annan dödlig kan stänga =)

    #1028853

    Jag har ialf aldrig sett något snyggare omslag någonsin!! Inte på någon tidning alls…8)

    Haha…va töntig jag va nu! ;)

    Hej Hopp, Mvh Henrik

    #1028854

    Mkt snyggt och stilrent. Tummen upp.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.