Är detta det snyggaste BODY-omslaget hittills?

Home Forums BODY Magazine Är detta det snyggaste BODY-omslaget hittills?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • Author
    Posts
  • #1028855

    Färgerna är snygga och inte en massa kladd med bilder och texter (och som Nina sa svängda sana ala nybörjare i Power Point..:nono:). I 2005 verisionerna hade alltid omslags pojken/flickan huvudet bakom BODY texten och i ar har de tydligen bestämt att visa hela frisyren pa dessa! =)
    Henke ser cool ut pa bilden med tatueringar, grov halskedja och färgerna matchar ju med handledsstöden etc… Även om Cissi är bildskön sa föredrar jag lite grova byggare framför fitnesstjejer pa omslaget…antar att nagra inte haller med mig…haha…

    #1028856
    Rotmosblos wrote:
    Ja, men tjejen på omslaget (nina lätt?) förhöjer ju omslaget oförskämt mycket..

    Det är inte jag. Det var ett skämt. :D

    #1028857
    Lil’ T wrote:
    I 2005 verisionerna hade alltid omslags pojken/flickan huvudet bakom BODY texten och i ar har de tydligen bestämt att visa hela frisyren pa dessa! =)

    Det är en del av en medveten strategi. Vi ägnade hela det första året åt att grafiskt hamra in vår nya logga, och därför lät vi modellerna medvetet ta plats under loggan. En annan del av den strategin var att också använda samma grafiska tema – svartvita bilder, med färglad logga/text – under hela det första året.

    Nu har vi kört det racet färdigt, och känner oss mogna att öppna upp för mer variation. Därför kommer ni att få se massor av olika omslag detta år. Fräscha, moderna och inbjudande är nyckelorden.

    Vi får se om vi lyckas, förvisso, men jag kan ärligt säga att jag var enormt nöjd med marsnumrets omslag (med Henke). Vad gäller aprilnumrets omslag så är det i vart fall inte sämre;-).

    mvh

    Alex

    #1028858
    Alex Danielsson wrote:
    Nu har vi kört det racet färdigt, och känner oss mogna att öppna upp för mer variation. Därför kommer ni att få se massor av olika omslag detta år. Fräscha, moderna och inbjudande är nyckelorden.
    mvh
    Alex

    Fräscht,modernt och inbjudande! så rätt! så bra!
    GRATTIS!:up:
    Tack för en inspirerande tidning!
    Hälsningar/Maria

    #1028859
    Henrik Jansson wrote:
    Jag har ialf aldrig sett något snyggare omslag någonsin!! Inte på någon tidning alls…8)

    Haha…va töntig jag va nu! ;)

    Hej Hopp, Mvh Henrik

    Töntig absolute inte!!!!
    Du skall vara riktigt stolt för vad du har presterat senaste tiden… grabben du kan gå riktigt långt med tanke på din ålder och fysik.
    Jag såg dig på DC, finns ingen som kan posera så bra och självsäkert som du gör… bara det kommer du långt med!!:up:

    Linda

    #1028860

    Det blir bara bättre och snyggare omslag tycker jag. Speciellt gillar jag det med Cecilia Benjaminsson på.

    #1028861
    Evalinda wrote:
    Det blir bara bättre och snyggare omslag tycker jag. Speciellt gillar jag det med Cecilia Benjaminsson på.

    Agree.

    Svårt att säga vilket som är bäst, det senaste man gjort brukar ju kännas som det bästa. Och vänta tills du ser majnumrets omslag, tjejen. Det kommer du garanterat att gilla;-)

    mvh

    Alex

    #1028862

    Med risk att få halva byggarsverige i mot mig så skriver jag.

    Jag är inte så förtjust i omslag med halvnakna kroppar på överlag.

    Föredrar mera diskreta omslag rent generellt.

    Vet inte men när man tar sin tidning och går i väg till kassan. De andra i kön ser att man köper en tidning med en halvnaken muskulös kille på. De får massor konstiga associationer.

    Så i så fall föredrar jag nog en läcker fitnesstjej på omslaget.

    Vet att man inte ska bry sig men jag gillar det inte. Jag är kanske lite privat av mig. ;-)

    #1028863

    be din mamma köpa den då….eller prenumera :D

    #1028864
    Johan81 wrote:
    be din mamma köpa den då….eller prenumera :D

    *skratt* jaja, nu ska vi inte överdriva ;-) riktigt så farligt är det ju inte

    prenumeration, kanske blir så

    #1028865
    MrSthlm wrote:
    *skratt* jaja, nu ska vi inte överdriva ;-) riktigt så farligt är det ju inte

    prenumeration, kanske blir så

    Mot en smärre avgift kanske det går att få diskret omslag och avsändare?;)

    #1028866
    Janpeter Sangborn wrote:
    Mot en smärre avgift kanske det går att få diskret omslag och avsändare?;)

    Hehe… jaja. Glöm vad jag skrev. ;-)

    #1028867
    Evalinda wrote:
    Det blir bara bättre och snyggare omslag tycker jag.

    Håller med att omslagen hela tiden blivit bättre! Även innehållet har blivit RIKTIGT nice & super PRO sedan tidningen bytte namn till BODY! :emo-thumb
    Blir fortfarande lika imponerad när jag ser BODYS hardcore omslag i tidningshyllan på ICA!! Fattar inte riktigt hur Ove & Alex har lyckats med bedriften att få ut vår sport mainstream utan att tappa hardcore kännslan?!
    Keep up the good work boys!!
    :drinks:

    Love yall!
    ZONE
    [www.zonecapone.com]

    #1028868
    zonecapone wrote:
    Håller med att omslagen hela tiden blivit bättre! Även innehållet har blivit RIKTIGT nice & super PRO sedan tidningen bytte namn till BODY! :emo-thumb
    Blir fortfarande lika imponerad när jag ser BODYS hardcore omslag i tidningshyllan på ICA!! Fattar inte riktigt hur Ove & Alex har lyckats med bedriften att få ut vår sport mainstream utan att tappa hardcore kännslan?!
    Keep up the good work boys!!
    :drinks:

    Love yall!
    ZONE
    [www.zonecapone.com]

    Tack broder! 😮

    /A

    #1028869

    Njaaa…

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.