prenumeration

Home Forums BODY Magazine prenumeration

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #70807
    #547572

    Tja Body

    Jag skrev upp mig för prenumeration förra söndagen dvs 8 dagar sedan och klickade i att jag ville ha start från numret som kom ut följande dag. fortfarande inte fått något hemskickat eller så.

    Hur lång tid ska det ta, jag har nu hållit mig från att köpa den i butik då jag tror den ska komma i brevlådan varje dag, men icke!

    #547573

    Du bör ha fått tidningen cirka sju dagar efter beställningen, med reservation för helgdagar.

    Vi har bett prenumerationstjänsten ändra på sina rutiner från och med nummer 3/2009:

    Quote:
    Från och med nr 3 kommer följande att gälla: Boka din prenumeration före kl 15 (gäller internetbeställningar) samma dag som tidningen kommer ut i butik, så kommer detta nummer som första utgåva i prenumerationen. För nummer 3 är denna dag alltså den 24/2. Det tar lite drygt en vecka från det att man gör sin beställning till dess att man får tidningen.

    De som kan svara på när 3/2009 kommer till dig är prenumerationstjänsten Pressdata som du når på 08-799 62 70.

    #547574

    var 2 veckor sen jag beställde prenumeration, har ännu inte fått nått! :( ..dåligt dåligt

    #547575
    timolitoftw wrote:
    var 2 veckor sen jag beställde prenumeration, har ännu inte fått nått! :( ..dåligt dåligt

    Hej timolitoftw, kontaktar du Pressdata på 08-799 62 70 kan de berätta ifall det är något problem med prenumerationen (ibland kan brevbäraren ha problem med att hitta den angivna adressen, tidningen kan ha kommit bort på posten, eller annat som hindrar att tidningen når dig). Pressdata, företaget som hanterar våra prenumerationer, hjälper dig att rätta till situationen och kan också sända ut en extra utgåva på studs.

    #547576

    Jag fick en telefonförsäljare som ville att jag skulle beställa premuneration, vet inte riktigt hur jag ska få det billigast möjligt, hon skulle höra av sig efter 4 idag igen så vi får se vad hon säger 😮 Tror dock inte det följer med något bälte eller liknande då vid helårs prem, uppdaterar senare om jag får något samtal !

    #547577

    idag fick jag räkningen! kommer de ta 2 veckor till nu innan jag får tidningen eller?

    #547578
    timolitoftw wrote:
    idag fick jag räkningen! kommer de ta 2 veckor till nu innan jag får tidningen eller?

    Inom fyra veckor efter betalning av fakturan har du prenumerationsgåvan från vårt lager. Vilken utgåva av tidningen som är din första kan du se om du loggar in på prenumerationstjänsten Pressdatas tjänst: [https://www.kundservice.net/index.aspx?Login=BOD]

    #547579

    Lånar tråden.

    Jag beställde erat erbjudande med 3 nummer + dragremmar den 28 juni. Idag är det den 23 Juli och varken tidning, faktura eller dragremmar har kommit hem till mig. Orsak?

    #547580

    semester tider kanske ?
    vi har problem med leveranser på vårt jobb med sommar tider

    #547581
    JakobMinell wrote:
    Lånar tråden.

    Jag beställde erat erbjudande med 3 nummer + dragremmar den 28 juni. Idag är det den 23 Juli och varken tidning, faktura eller dragremmar har kommit hem till mig. Orsak?

    Du borde ha hunnit komma med på denna omgångs utskick av tidningen till prenumeranter. Jag får be dig kontakta prenumerationstjänsten Pressdata på 08-799 62 70 för att veta mer exakt vad som hänt med din start av prenumerationen.

    #547582
    Magnus Branzén wrote:
    Du borde ha hunnit komma med på denna omgångs utskick av tidningen till prenumeranter. Jag får be dig kontakta prenumerationstjänsten Pressdata på 08-799 62 70 för att veta mer exakt vad som hänt med din start av prenumerationen.

    Okej. Låt oss säga att jag missat det första numret av någon anledning, när ska då Augustinumret komma hem i brevlådan? Ska dragremmarna följa med på första utskicket?

    #547583
    JakobMinell wrote:
    Okej. Låt oss säga att jag missat det första numret av någon anledning, när ska då Augustinumret komma hem i brevlådan? Ska dragremmarna följa med på första utskicket?

    Visst startade du din prenumeration via interneterbjudandet [http://body.se/3nr?] Eller var det via en insänd papperskupong?

    Om Pressdata har fått din anmälan via internet för prenumeration så borde som sagt augustiutgåvan (vilket är den som kom ut nu denna vecka) varit din första. Om det var papperskupong så blir det ofta lite fördröjning och då är det logiskt ifall septemberutgåvan (ute i slutet på augusti) blir din första.

    Prenumerationsgåvan kommer till dig inom fyra veckor efter betalad faktura.

    #547584

    Det var via interneterbjudandet.

    #547585

    (lånar tråden)

    Tja Magnus!
    Har en fråga om en gammal prenumeration. Jag körde på 12 mån (eller om det var 10(?)) jaja, o i den ingick en träningsdagbok o remmar till.. whatever, ja ringde o frågade om jag kunde få byta det här mot en damt-shirt istället. Visst det var okej för er… men jag dessvärre inte fått den ännu, som har tagit ca 1 år nu. ring 2 gånger. första gången så skickade den till en annan adress. Fråga mig inte varför, eftersom jag har fått mina tidningar till Min adress… Fast det var ETT nummer som aldrig kom, fick ringa 2 gånger där oxå.. Andra gången när jag ringde efter tröjan så fick ni min adress en gång till!!..Dessverre fick jag aldrig den(postens fel kasnke?) och har även mailat o inte något svar där heller… Så nu över min fråga, vart e mitt paket? Är jag jobbig kund som tjatar? Jag gillar body som fan, o bekvämt o få hem tidningen i brevlådan. Egentligen så kan jag skita i t-shirten, Men har man blivit lovat, så vill man gärna hålla fast vid det.. Va e det för vits med en prenumeration. som ska ingå massa grejer o aldrig få det? Han/hon som sköter mailansvaret, kan du gärna få svara på det här eller mitt mail som jag sände för 1,5-2 månader sedan.

    MVH/Johanna

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.