prenumeration

Home Forums BODY Magazine prenumeration

  • This topic is empty.
Viewing 16 post (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #547586
    JohannaK wrote:
    (lånar tråden)

    Tja Magnus!
    Har en fråga om en gammal prenumeration. Jag körde på 12 mån (eller om det var 10(?)) jaja, o i den ingick en träningsdagbok o remmar till.. whatever, ja ringde o frågade om jag kunde få byta det här mot en damt-shirt istället. Visst det var okej för er… men jag dessvärre inte fått den ännu, som har tagit ca 1 år nu. ring 2 gånger. första gången så skickade den till en annan adress. Fråga mig inte varför, eftersom jag har fått mina tidningar till Min adress… Fast det var ETT nummer som aldrig kom, fick ringa 2 gånger där oxå.. Andra gången när jag ringde efter tröjan så fick ni min adress en gång till!!..Dessverre fick jag aldrig den(postens fel kasnke?) och har även mailat o inte något svar där heller… Så nu över min fråga, vart e mitt paket? Är jag jobbig kund som tjatar? Jag gillar body som fan, o bekvämt o få hem tidningen i brevlådan. Egentligen så kan jag skita i t-shirten, Men har man blivit lovat, så vill man gärna hålla fast vid det.. Va e det för vits med en prenumeration. som ska ingå massa grejer o aldrig få det? Han/hon som sköter mailansvaret, kan du gärna få svara på det här eller mitt mail som jag sände för 1,5-2 månader sedan.

    MVH/Johanna

    Johanna,

    Varken jag eller vår redaktör Hannah känner igen denna situation, så vi skulle gärna få veta var du har ringt någonstans och vem du har fått svar av. Sänd hela ditt namn + din korrekta adress till [mailto:redax@body.se] så gör vi en avstämning med prenumerationstjänsten Pressdata. Vilken storlek på t-shirten rör det sig om, för övrigt?

Viewing 16 post (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.