Bästa PECS

Home Forums Bodybuilding Bästa PECS

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #852579

    Macke HAR haft bäst pecs, det har han. Minns med stor förtjusning det året, kan det varit 2002, när Mike Matarazzo utbröt ”He left his neck in Frankfurt”, när Herr Rühl äntrade scenen. Det året var hans övre pecs ett allvarligt hot mot hans nasala lufttillförsel, det var banne mig grejer, det!

    #852580

    Arnold eller branch warren / Johnie Jackson

    #852581
    Macke89 wrote:
    Den bilden säger väl det mesta.

    Galet galen bild på det gigantiska bröstet!

    #852582

    vad säger ni om dessa :)

    #852583
    bullis the king wrote:
    [img=http://www.fibo.de/bilder/fibo_power/athleten/ronnie_coleman3_klein.jpg]

    Ja, grövre än Arnold, Johhnie eller branch kunnat drömma om. Ronnie smiskar upp dem.

    Ronnie har det största bröstmusklerna genom tiderna.

    #852584

    Jag vill mena att Ronnies ”area” på pecsen är kanske det bästa världen har sett.
    Tjockleks- och höjdmässigt = Markus Rühl anno 2002. Liraren kunde för bövelen ha ställt en hel servis på tuttarna.

    smocke wrote:
    har ronnie det? haha

    Marcus ruhls pattar är större!!!

    #852585

    Tycker också att Ruhls bröst är bäst!

    #852586

    Ruhl, utan tvekan. Ronnie har som nån sade, en jävla areal på pattarna, precis som Arnold. Dock utesluter det ena inte det andra, tjockleken finns ju där givetvis. Columbos övre bröst var ju verkligen nåt i hästväg.. Men overall tror jag ingen tvekar på att Ruhl haft ena helsikes pecs!

    #852587

    Arnold. Bäst pecs, sämst axlar.

    #852588

    MKT MKT luv för Coleman men Arnold hade faktiskt grymma titties när han var på G. Man kan lägga en skål med chips på ena och dip på den andra… OM man nu vill äta något sådant…

    I like ’em titties! :nod

    #852589

    är det bara jag som inte tycker att Arnolds pecs är så snygga? De hänger på nåt vis. Jag röstar på Marcus Ruhl. :D

    #852590

    All-time Arnold tveklöst ! Nu skulle jag sagt Johhnie Jackson

    #852591

    Franco Columbo hade också utmärkta pecs.

    #852592

    Arnold Rockar!

    #852593

    Gyno-pattar skrev nån;) jag vet inte jag…?

    [youtube=SzVc-m8esDI]

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.