Bästa PECS

Home Forums Bodybuilding Bästa PECS

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #852594
    Jacksatan wrote:
    är det bara jag som inte tycker att Arnolds pecs är så snygga? De hänger på nåt vis. Jag röstar på Marcus Ruhl. :D

    Det är därför det kallas Arnold häng:D

    #852595
    nicke biff wrote:
    Gyno-pattar skrev nån;) jag vet inte jag…?

    Ingen gyno där, vad jag kan se, mkt pra pectoralis

    #852596

    J. Jackson har jävligt runda och stora bröst :) men bäst vet jag ei svårt och säga vem som har bäst eftersom alla har olika smak

    #852597

    Vad tycker du om dessa, Arne?

    Arne Persson wrote:
    Franco Columbo hade också utmärkta pecs.
    #852598

    grymma bröst på JoJ.men bäst genom tiderna e nog arnold.

    #852599

    Arnold har någonting som dagens byggare saknar eller gör fel.

    Arnold har ju jätte smal midja, därför ser han så bra ut, extremt bra.

    De flesta dagens proffsbyggare har för stora buk. För mycket muskler runt midja o mage. Inte snyggt. Slappnar de av så åker buken ut !

    Hade Arnold fått använda dagens träningsmetoder, så hade han blivit mycket bättre än Coleman (Arnold fått kunna träna upp sina ben)

    #852600

    Önskar att någon kunde gräva fram en bild ifrån Mr. Olympia 2004 på Marcus Ruhl i utmaningsdelen, när han äter upp Badell med sin Most Muscular… Det är grejer det!

    :D

    MVH

    #852601

    Serge Nubret!

    #852602
    Taisho wrote:
    Serge Nubret!

    Serge Nubret hade en mycket bra fysik, han skulle ha kommit tvåa på olympia -75

    #852603
    REP wrote:
    Arnold har någonting som dagens byggare saknar eller gör fel.

    Arnold har ju jätte smal midja, därför ser han så bra ut, extremt bra.

    De flesta dagens proffsbyggare har för stora buk. För mycket muskler runt midja o mage. Inte snyggt. Slappnar de av så åker buken ut !

    Hade Arnold fått använda dagens träningsmetoder, så hade han blivit mycket bättre än Coleman (Arnold fått kunna träna upp sina ben)

    Well, det finns olika anledningar till stora bukar/midjor… Förstorade organ är en och tung träning är en.

    Slappnar jag av åker min buk ut. Vet inte vad det kallas – byggar/lyftarmage? Jag har inte tränat så länge men kollar jag på andra byggare/lyftare omkring mig så vet jag vad jag har att vänta… ännu större mage.

    Är det så jävla ”smart” att idealet säger ingen midja, gigantiska ben och en överkropp bred som en ladugårdsvägg? DET är ju oproportionerligt om något.

    Såg du hur kass Arnolds mage var i många tävlingar?
    Om man ska vara lite krass så såg Arnold bra ut för att han i perioder var och såg ut som en discobyggare :p

    Fått använda dagens träningsmetoder???
    Böj, pressar, hacksquats, benspark och lårcurl var väl inte förbjudet på den tiden??
    Eller syftar du på andra metoder än träning?

    #852604
    smocke wrote:
    Om arnold hade tillgång till vad ja ni vet dom stoppar i sej i dagens läge skulle arnold vara störst av dom alla…

    ”okej”

Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.