Då och nu.

Home Forums Bodybuilding Då och nu.

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • Author
    Posts
  • #1064584
    benacii wrote:
    Men det tyckte uppenbarligen dommarna på Olympia. så lägg ner nu.

    Ja precis det jag menar, det var bättre förr..

    Så du menar att jag inte har någon rätt till att tycka att ”x-form” är snyggare än ”kylskåps-fysiker”? Why? Jag vet att väldigt många håller med mig.. Får man fråga om du själv föredrar kylskåp framför x-form?

    #1064609

    Ett par riktigt snygga fysiker:

    #1064616

    Perfekt fysik på Nubret där, enligt mig.

    #1064617
    Gober wrote:
    Varför ska han lägga ner? för att du och dommarna på Olympia tycker att Ronnie har en bra fysik på bilderna?

    Tråden handlar om förr och nu och det är fritt fram att tycka precis vad man vill om nutida Olympiabyggares fysik.

    RULK wrote:
    Ja precis det jag menar, det var bättre förr..

    Så du menar att jag inte har någon rätt till att tycka att ”x-form” är snyggare än ”kylskåps-fysiker”? Why? Jag vet att väldigt många håller med mig.. Får man fråga om du själv föredrar kylskåp framför x-form?

    Here we go. Ronnie var i en annan liga oavsett. Han hade allt, ja, även magen.

    Enligt mig borde han ha vunnit 9 titlar, för Jay var fortfarande inte i samma liga som Ronnie. Ronnie var detaljerad från topp till tå. Försök komma på en muskelgrupp hos någon som ni tror är bättre än Ronnie, och jag lovar er att Ronnie fortfarande kommer att vinna just för att han är mycket större och mer detaljerad. Och även ifall han inte gör det, så vinner han på allt annat :D

    [img=http://3.bp.blogspot.com/-o4dJcLOzcpg/T4Ms9FXAC3I/AAAAAAAAAGI/n2T6wrstxCI/s1600/2001ASC-RonnieColeman61.jpg]Håller med om att Serge Nubret’s fysik är perfekt. Finns väldigt få personer som jag tycker har haft en perfekt fysik, det är Serge Nubret och Shawn Ray.

    #1064618
    Yaldish wrote:
    Here we go. Ronnie var i en annan liga oavsett. Han hade allt, ja, även magen.

    Enligt mig borde han ha vunnit 9 titlar, för Jay var fortfarande inte i samma liga som Ronnie. Ronnie var detaljerad från topp till tå. Försök komma på en muskelgrupp hos någon som ni tror är bättre än Ronnie, och jag lovar er att Ronnie fortfarande kommer att vinna just för att han är mycket större och mer detaljerad. Och även ifall han inte gör det, så vinner han på allt annat :D

    Visst är det så att han var störst och mest detaljerad. Det är klart han förtjänade att vinna under de ideal som gäller NU och när Ronnie var på topp. Diskussionen handlade ju mer om hur det var innan de tävlande på toppnivå började växa så enormt mycket mer. Det handlar väll mer om hur massa tagit över när det gäller en tilltalande och bra symetri och inte bara ett stort rippat paket. Coolt? ja det är det ju på sitt egna bisarra sätt men när det gäller snygga kroppar då var det mycket bättre förr ;-)

    Hoppas min poäng gick igenom nu.

    #1064636

    Edgar fletcher han hade midja han

Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.