Ronnie och Jay gästis!

Home Forums Bodybuilding Ronnie och Jay gästis!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #656029

    Här kommer lite bilder på Jay

    #656030
    #656031

    Ronnie såg ju inte skadad ut på latspread bilden, men dom jag såg för 2 veckor sen så såg han ju helt paj ut….skumt.

    #656032

    Men den ultimata frågan är väl när Jay ska byta frilla :)

    #656033
    PaintSpot wrote:
    Men den ultimata frågan är väl när Jay ska byta frilla :)

    Han har svarat på det innan…Det är hans image:emo-thumb

    #656034

    :)

    #656035

    Politiskt så tror inte jag att han vinner igen men jag ser han som segrare om han ser ut som han ser ut på bilderna här.
    Skumt att han ser helt trasig ut på en del bilder å NU ser han helt ok ut…
    Hoppas på en kamp som heter duga å att bäste man vinner Mr O i år.

    #656036
    feriera wrote:
    den bästa vinner alltid!!

    Tyvär stämmer ju inte det;)

    #656037

    Jay är min favorit i alla fall. Sen så har jag aldrig sett sån buk på någon människa innan som Ronnie har. Jag blev lite ”OhMyGod” när jag såg den.

    #656038
    feriera wrote:
    hehe för de mesta.. iaf i Mr Oympia.. när har det varit fel? (Kom ihåg domarkriterier innan en favorit nämns)

    Jay Skulle ha vunnit 2001
    Kevin Levrone skulle ha vunnit 2002
    Flex Wheeler skulle ha vunnit minst en

    Det är ett axplock

    #656039
    mSJÖDIN wrote:
    Bara jag som tycker colemans ben jävlas lite?

    På bilderna som jag la upp så visade Ronnie aldrig ryggen,. och det var meningen att han inte skulle göra det också…då ryggen med största sannolikhet inte är bra ännu..eller inte i samma standard..

    Låret ja, det är snarare så att hela vänster sida har fått sig en törn av nervskadan som gick via axeln om jag inte har fel..och den gjorde att vänster triceps, vänster lår, vänster lats inte fick samma om någon stimulans som högra sidan…

    Men om man har kommit till bot med det nu så är det nog snarare en fråga om han får tillräkligt med tid på sig att träna upp muskelgrupperna igen:)

    #656040
    feriera wrote:
    hehe för de mesta.. iaf i Mr Oympia.. när har det varit fel? (Kom ihåg domarkriterier innan en favorit nämns)

    Jag har nog nämt det 100 ggr….. men till exempel gången Coleman vann över Flex Wheeler.
    Det e mkt politik inblandat också tycker jag…Ronnie har faktiskt aldrig varit på min top 3 lista…
    Tjo!

    #656041
    feriera wrote:
    några argument och förklaringar varför dessa 3 skulle ha vunnit över Bubba?

    Ett par killar som heter Dan tycker ju så. Räcker inte det?;)

    #656042
    TheBigOne wrote:
    Jay är min favorit i alla fall. Sen så har jag aldrig sett sån buk på någon människa innan som Ronnie har. Jag blev lite ”OhMyGod” när jag såg den.

    Jean Pierre Fux?

    #656043
    olle wrote:
    Jean Pierre Fux?

    Whos that?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.