Ronnie och Jay gästis!

Home Forums Bodybuilding Ronnie och Jay gästis!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #656044
    TheBigOne wrote:
    Whos that?

    Tänker alltid AJ AJ vad ont det måste gjort när jag hör fuxens namn:(

    #656045
    TheBigOne wrote:
    Whos that?

    Schweizare som vann amatör-tungvikten för en massa år sen. Grov som få, men kanske inte den meste esteten vi sett på en proffsscen. Annars mest känd för sina spektakulära sätt att kolla vad lederna tål.

    #656046

    Shiiiit på de här bilderna ser han helt klart jävligt stor ut ha ha:dance:

    #656047
    Janpeter Sangborn wrote:
    Schweizare som vann amatör-tungvikten för en massa år sen. Grov som få, men kanske inte den meste esteten vi sett på en proffsscen. Annars mest känd för sina spektakulära sätt att kolla vad lederna tål.

    Usch ja, de bilderna hade jag nästan glömt. Aj vad ont det måste ha gjort. Man kan ju hoppas att han lärde sig något av det.

    #656048
    Janpeter Sangborn wrote:
    Ett par killar som heter Dan tycker ju så. Räcker inte det?;)

    Jo visst gör det om man ska snacka på det sättet:emo-thumb

    #656049
    feriera wrote:
    några argument och förklaringar varför dessa 3 skulle ha vunnit över Bubba?

    1998 Flex Wheeler klart mycket bättre symetri och klart mer astetisk än Ronnie..hade mindre muskler dock

    2001 Jay var bättre än Ronnie som försökte likna Arnold Classic 2001 = Misslyckande imo Politken gjorde att Ronnie vann.

    2002 Samma igen Ronnie var off nu reält den här gången..det var inte Kevin Levrone.

    Hoppas detta svar duger till Mr. Sangborn också

    #656050
    olle wrote:
    Usch ja, de bilderna hade jag nästan glömt. Aj vad ont det måste ha gjort. Man kan ju hoppas att han lärde sig något av det.

    Jag tvivlar på det. Är man så pass intelligent att man tränar i ett POWERRACK, dock utan att använda säkerhetsstoppen förståss, så är nog utsikterna ganska mörka att det skulle bli annorlunda i framtiden.

    #656051
    herrdanne wrote:
    Jay Skulle ha vunnit 2001
    Kevin Levrone skulle ha vunnit 2002
    Flex Wheeler skulle ha vunnit minst en

    Det är ett axplock

    jo det är lätt att säga att flex skulle vunnit minst en men vilken skulle det varit?

    #656052
    herrdanne wrote:
    1998 Flex Wheeler klart mycket bättre symetri och klart mer astetisk än Ronnie..hade mindre muskler dock

    2001 Jay var bättre än Ronnie som försökte likna Arnold Classic 2001 = Misslyckande imo Politken gjorde att Ronnie vann.

    2002 Samma igen Ronnie var off nu reält den här gången..det var inte Kevin Levrone.

    Hoppas detta svar duger till Mr. Sangborn också

    98 var Ronnies helt klart. allt annat är skit snack. det är nog den bästa Ronnie sett ut någon gång.

    #656053
    rinse wrote:
    98 var Ronnies helt klart. allt annat är skit snack. det är nog den bästa Ronnie sett ut någon gång.

    Och du verkar vara väldigt insatt i saken.. så då kan du ju tala om varför inte?

    #656054
    Arne Persson wrote:
    Jag tvivlar på det. Är man så pass intelligent att man tränar i ett POWERRACK, dock utan att använda säkerhetsstoppen förståss, så är nog utsikterna ganska mörka att det skulle bli annorlunda i framtiden.

    Hoppet är det sista som överger människan?:)

    #656055
    herrdanne wrote:
    1998 Flex Wheeler klart mycket bättre symetri och klart mer astetisk än Ronnie..hade mindre muskler dock

    2001 Jay var bättre än Ronnie som försökte likna Arnold Classic 2001 = Misslyckande imo Politken gjorde att Ronnie vann.

    2002 Samma igen Ronnie var off nu reält den här gången..det var inte Kevin Levrone.

    Hoppas detta svar duger till Mr. Sangborn också

    Duger gott det. Vissa håller med er, vissa håller emot. Det är väl lite charmen med vår sport?:up:

    Sen är det ju liite kul att två av de största fanbärarna för den ena falangen råkar heta lika. Hade varit kul oavsett åsikt. Jajaja, jag har sunkig humor…

    #656056
    herrdanne wrote:
    Och du verkar vara väldigt insatt i saken.. så då kan du ju tala om varför inte?

    varför inte? vadå?

    Flex var inte i toppform 98 Ronnie var mer rippad mer muskler såg bättre bla. Ronnie hade ju inte fått det om han inte hade varit bättre heller. detta var hans första år och han kom inte in som toppfavorit.

    nu kan ju du va så snäll och berätta för mig varför flex RADERAT skulle vunnit över Ronnie som inte bara var i bättre form utan dessutom klart var mest muskulös.

    #656057
    rinse wrote:
    varför inte? vadå?

    Flex var inte i toppform 98 Ronnie var mer rippad mer muskler såg bättre bla. Ronnie hade ju inte fått det om han inte hade varit bättre heller. detta var hans första år och han kom inte in som toppfavorit.

    nu kan ju du va så snäll och berätta för mig varför flex RADERAT skulle vunnit över Ronnie som inte bara var i bättre form utan dessutom klart var mest muskulös.

    Tog dig det dig 24h att plugga igenom vad du skulle säga eller?
    Bra isf:emo-thumb

    #656058
    PaintSpot wrote:
    Men den ultimata frågan är väl när Jay ska byta frilla :)

    Ska han inte raka sig när han förlorar? Eller vad det bara under Mr O-06?

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.