Större bröstmuskler

Home Forums Bodybuilding Större bröstmuskler

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #543726

    Jag vill ha större bröst muskler men jag får det inte även om jag kör massa bröst övningar. Min kompis som väger lika mycket som mig och är lika lång har fått snygga bröstmuskler efter 2 veckor när vi hade gjort samma övningar. Varför fungerar det inte, ska jag ta större vikter?

    #70565
    #543727

    Du är extremt tunn och äter troligvis lite.
    Svårt att få bröstvolym på 2 veckor då.
    Din polare har kanske bättre anlag, äter mer, hittar bröstmusklerna bättre mm

    #543728

    Alla utvecklas olika snabbt, man bygger inte muskler över en natt! Ge kroppen tid, träna hårt, ät bra och slarva inte med sömnen så kommer resultat :up:

    #543729
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Du är extremt tunn och äter troligvis lite.
    Svårt att få bröstvolym på 2 veckor då.
    Din polare har kanske bättre anlag, äter mer, hittar bröstmusklerna bättre mm

    Antar att han har lättare för det. Ska jag äta mer och träna mer isåfall? Är det mer fett eller mer kolhydrater som gäller? Äter inte så mycket fett just nu för jag tränar och jag ta whey-80 på morgonen och efter träning.

    #543730

    Ta kolhyderater efter träningen också, i form av gainer eller liknande!

    #543731
    viippee wrote:
    Ta kolhyderater efter träningen också, i form av gainer eller liknande!

    Finns det något man kan ta hemma med mycket kolhydrater?

    #543732

    Visst, blanda tillexempel mjölk, havregryn, lite oboy , en banan eller russin, bara att mixa och dricka

    #543733
    viippee wrote:
    Visst, blanda tillexempel mjölk, havregryn, lite oboy , en banan eller russin, bara att mixa och dricka

    Smakar det gott? Är det mycket kolhydrater i havregryn?

    #543734

    Äta lite fett för att du tränar är ingen bra ide. Lagom av allt.
    Träna mer lär du inte behöva om du redan kör massor med bröstövningar.
    6-10 set i veckan räcker bra

    #543735

    En del!, men jag kör just nu på, mjölk,ägg, en hel banan, lite whey80 banan, ibland havregryn lite mer för konsistensen!

    #543736
    purepower wrote:
    Du har för bråttom sätt dej i lugn och ro och läs vad bodybuilding handlar om…

    det tar inte 2 veckor att bygga upp sej… jag vet jag har hållt på i 14-15år..
    Och det är nu jag tycker att min kropp börjar forma sej till hur jag vill se ut…

    Instämmer :) Du är du och din kompis är han. 2 helt olika individer vars kropp reagerar helt olika. Och ge det TID. Du kan inte och kommer inte kunna ha jättebröstmuskler på så kort tid. Det är inte fysiologiskt möjligt. Fortsätt leta på nätet om kost och träning. Eller köp en bra bok som tar upp ämnet näringslära och sedan 1 som gör det samma med träning för dig som nybörjare. Bodys shop funkar utmärkt

    lycka till :)

    #543737

    Byt föräldrar…

    #543738
    Arne Persson wrote:
    Byt föräldrar…

    Isåfall mamma hon är tjock men pappa däremot är typ fotomodell xD

    #543739

    Du är 14 år gammal, mitt bästa tips är att äta så mycket som möjligt skaffa ett bra träningsschema/upplägg, bulka upp dig på skolmaten! :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.