Större bröstmuskler

Home Forums Bodybuilding Större bröstmuskler

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #543740

    14år gammal och törstar efter större bröstmuskler.

    Bra bröstmuskler på 2veckors träning hahahhahaha

    #543741

    Ähh tagga ned Pappa B, snubben försöker iaf hålla sig borta från fjortisarna på stan och resten av fyllepatrasket. Nu har han börjat på gym och är lite avundssjuk på sin polare som har fått värsta pecsen. Tyvärr har inte Bodys samlade elit någon magisk formel för att förvandla 14-åringar.

    Förslag till TS, tunga strikta korrekt utförda basövningar. Ge fullständigt fan i kabeldraget (kryssdraget, cabelcrossen). Vanliga armhävningar är faktiskt inte så tokigt det heller.

    PS
    Brukar det inte vara 15-års gräns på de flesta gym?

    #543742
    MrTraps wrote:
    Ähh tagga ned Pappa B, snubben försöker iaf hålla sig borta från fjortisarna på stan och resten av fyllepatrasket. Nu har han börjat på gym och är lite avundssjuk på sin polare som har fått värsta pecsen. Tyvärr har inte Bodys samlade elit någon magisk formel för att förvandla 14-åringar.

    Förslag till TS, tunga strikta korrekt utförda basövningar. Ge fullständigt fan i kabeldraget (kryssdraget, cabelcrossen). Vanliga armhävningar är faktiskt inte så tokigt det heller.

    PS
    Brukar det inte vara 15-års gräns på de flesta gym?

    Det är 13 års gräns på vårat gym (15 så behöver man inte tillåtelse från föräldrar). Men där jag köpte kortet så frågade jag vilken åldersgräns så sa dem att det är 11 år.

    #543743

    Nu tillför jag inte tråden så värst mkt, men Blackretrobox, du gör min dag:emo-thumb.

    #543744
    fredrik92a wrote:
    Nu tillför jag inte tråden så värst mkt, men Blackretrobox, du gör min dag:emo-thumb.

    Haha, vaddårå? =)

    #543745

    Efter att ha tränat i ett gäng år så har jag fått för mig att just bröstmusklerna kan vara knepiga att väcka till liv. Själv har jag fått slita en hel del i kanske 10 år för att få upp en hyfsat respektabel korg.

    Jag har gått den långa vägen med perioder av lätt träning, tung träning, pressövningar och flyesövningar. Dessutom kört strikt, letat efter den berömda kontakten, kört ostrikt, blivit starkare, för att sedan bli svagare och laborerat hit och dit.

    Det senaste året har jag nog hittat det träningssätt jag sökt efter. Den berömda känslan som många pratar om har väl infunnit sig. Blir starkare, blir större och har numer ett riktigt fint förhållande med mina tuttar. Det känns helt enkelt avslappnat och roligt att träna.

    Och så ska jag kanske lägga till att man helst av allt ska ha tur i genlotteriet för att få stora bröstmuskler, precis som vilken annan del av kroppen.

    #543746

    Strechta:emo-thumb

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.