Svart/Vita BB-bilder

Home Forums Bodybuilding Svart/Vita BB-bilder

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 399 total)
  • Author
    Posts
  • #246156
    #246157

    Första bilden lär vara morphad! =) men visst hade han ett par jävla klubbor.

    #246158
    Biccen wrote:
    Första bilden lär vara morphad! =) men visst hade han ett par jävla klubbor.

    Tänkte också på det, men bilden är ganska nära. Skulle dock inte förvåna mig ifall den inte är morphad :D

    #246159

    Ja. så kanske det är men ser jädrans suspekt ut i alla fall =)

    men tack för bilderna yaldish grymt att du tar dej tid att lägger upp alla dessa coola bilder..
    Stor eloge och tumme upp till dej..

    #246160

    Tror inte att den är morphad. Han hade helt enkelt väldigt, väldigt stora armar.

    [img=http://www.davedraper.com/gallery/data/510/2sergio_1968.jpg][img=http://www.bodybuilding-pics.com/167/images/Sergio_Oliva_63.jpg][img=http://musclememory.com/images/recent/OlivaSergio.jpg]Fan, Yalda, jag börjar frångå det du menade med svart-vita bilder. Hoppas det är okej.

    #246161
    Biccen wrote:
    Ja. så kanske det är men ser jädrans suspekt ut i alla fall =)

    men tack för bilderna yaldish grymt att du tar dej tid att lägger upp alla dessa coola bilder..
    Stor eloge och tumme upp till dej..

    Tack så mycket, det är väl min kärlek till denna sport som gör att jag gärna delar med mig av massor :D
    Får tacka alla som engagerar sig också!

    Gettodachoppa wrote:
    Fan, Yalda, jag börjar frångå det du menade med svart-vita bilder. Hoppas det är okej.

    Klart det är okej :D Jag märkte själv att det är rätt svårt att hitta just sådana bilder. Posta varenda skit du hittar i svartvitt, sålänge du tycker det är nice :D

    #246162

    Helt sjuka armar på den karln på den tiden helt otroligt.
    Han ser ju ut att ha toklånga armar med! får ge honom eloge för att han har fått sån volym på dom långa armarna.. tror dom mätte nånstans över 60cm?

    Rättar mej själv

    Sergio Oliva’s ARMS! I saw this pic on bb.com, and for the first time …. the biggest measurement of his arms were 22 3/4…what a beast! …

    #246163

    Runt 58 cm med andra ord. Säkert i hyfsad form också. Stort.

    #246164

    I sin bok skriver Arnold att han hade 22 in, dvs 55 cm. Det kan ju mycket väl ha varit
    med pump.

    #246165

    Så är det. Han hade helt klart förmåga att få till en jäkligt effektfull pump.

    Kan man ju se på gymmen runt om idag med. Jag känner knappt igen vissa då de fyllts
    upp med blod. Sjukt stor skillnad ibland.

    #246166

    hmm läste 57cm och jag som har jagat det i alla år haha!

    #246167

    Underbara armar Löve it!! ;)

    #246168

    Helt sjuka är dom…
    Fan mina snart 57or skulle se små ut jämfört med phils jävla klubbor

    #246169

    Lee priest hade 57cm sist i bodys repotage och phil hade 23-24 inches sist man såg när dom mätte armarna…

    så några 47-48cm har han inte!

    #246170

    du vet inte vad du pratar om… när LEE’s arm var pajj var den 21 inches 52.5cm cirka

    Så snacka inte när du inte vet fakta! 47-48cm haha.
    och sista mätningen på lee var den runt 23 inches.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 399 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.