Svart/Vita BB-bilder

Home Forums Bodybuilding Svart/Vita BB-bilder

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 399 total)
  • Author
    Posts
  • #246486
    NKK wrote:
    Here comes the internet thug as usual!!
    Titta på bilder i från mr.o där dom står bredvid varandra DÖUUHHH!!!
    Om han är din idol moosecan fine kom inte med nån dagisnivå skit som vanligt då ok?
    Finns flera gånger han var bra mycket bättre än dorian både magmässigt midjemässigt armmässigt formässigt should i keep going?…

    Man ska inte vinna mr.o med en trasig arm så är det bara flera gånger när det finns andra byggare som var i bättre form och inte hade nån trasig muskel.
    Jag tycker att dorian var en ok byggare men jag ser inte att han är en 6 time mr.o vinnare i alla fall…. men det var la politik.

    Du är så dramatisk. Visa lite bilder och video istället.

    / Anders

    #246487
    nkk wrote:
    here comes the internet thug as usual!!
    Titta på bilder i från mr.o där dom står bredvid varandra dÖuuhhh!!!
    Om han är din idol moosecan fine kom inte med nån dagisnivå skit som vanligt då ok?
    Finns flera gånger han var bra mycket bättre än dorian både magmässigt midjemässigt armmässigt formässigt should i keep going?…

    Man ska inte vinna mr.o med en trasig arm så är det bara flera gånger när det finns andra byggare som var i bättre form och inte hade nån trasig muskel.
    Jag tycker att dorian var en ok byggare men jag ser inte att han är en 6 time mr.o vinnare i alla fall…. Men det var la politik.

    #246488
    microwave wrote:
    Du var då en trevlig person.

    Smaken är som baken; storleken innebär långt ifrån allt i mina ögon, så länge man ser bra och symmetrisk ut. Personligen gillar jag inte nutidens Mr. Olympia tävlande pga att de ser likadana ut allihop, finns ingen som sticker ut. En av anledningarna är att de är så pass stora att man ser ingen skillnad.

    Aldrig riktigt förstått mig på folk som skriver så, man ser klart och tydligt vem som är vem, känner igen alla ganska bra även ifall de skulle gå runt med mask för ansiktet. Om ingen ”sticker ut” så är det väl en fråga om koll.

    Yaldish wrote:
    Håller med faktiskt. Shawn Ray är mycket mer imponerande och bättre bodybuilder i mina ögon isåfall. Lee Labrada är som Frank Zane fast med mer massa.

    Shawn Ray lyckades ju med att komma top 6, från 1991 fram till 2001.

    1990 – 2001*

    #246489

    Det är som Dorian säger själv, dubbel biceps framifrån var inte hans pose (när hans biceps var trasig), men det var 6 andra poser där han slog dom flesta!
    Dorians latspead fram och bak dominerade ju totalt tex. och flera andra poser var riktigt bra.
    Shawn Ray hade inte mycket att sätta till där, vi pratar om 90 mot närmare 115 kg!
    Bilder är en sak och att Shawn hade en snygg fysik.

    #246490

    [http://www.youtube.com/watch?v=G_shFDFnzSs]

    Dorian mindre ben mindre armar större mage en helt pajj vänstersida armen pajj och axelpartiet helt släpande på vänster sida.
    Shawn ray skulle ha vunnit där.

    #246491

    ^Man bedömer de tävlande efter de obligatoriska i bodybuilding inte efter standing-relaxed-while-waiting-for-another-easy-$100k

    6.10 och framåt
    [youtube=MDYCV4KhWt8]

    #246492
    NKK wrote:
    [http://www.youtube.com/watch?v=G_shFDFnzSs]

    Dorian mindre ben mindre armar större mage en helt pajj vänstersida armen pajj och axelpartiet helt släpande på vänster sida.
    Shawn ray skulle ha vunnit där.

    till att börja med så slänger du upp en video på 9 minuter utan att säga var i filmen en sådan bedömning kan göras. Sen är det bara så att Shawn Ray var för liten och hade inte heller den hårdheten eller den muskelkvalitet Dorian hade. Klart att Yates ska dömas ner när hans biceps var trasig, men när inget annat störde helheten var Shawn Ray aldrig ett hot.

    #246493

    Kevin Levrone

    Älskar studio bilder mer än något annat, allt ser så äkta ut, inga konstigheter. Ja, jag samlar på sånt.

    Ifall någon här har någon sida med sjukt mycket studiobilder, PM:a gärna :D (Spelar ingen roll om det är svart/vit eller färg)

    #246494

    [img=http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/396618_326582514027426_112197712132575_1271910_1992000275_n.jpg]

    #246495

    Lance Dreher

    #246496

    Hittade precis vad jag sökt efter på Per Bernals hemsida, dem är dock stämplade, och jag tror han vill fortsätta ha det så.

    #246497
    #246498

    Sista bilden på Jay var inte att leka med, ser så mycket mer vuskulärt ut när det är svart/vit också.

    #246499

    Diggade dessa som fan

    #246500

    Såg han ut sådär så tävling GAME OVER =)
    asballa bilder.

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 399 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.