2007- dags för debut… (mycket bilder)

Home Forums Dagböcker 2007- dags för debut… (mycket bilder)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,981 through 1,995 (of 2,330 total)
  • Author
    Posts
  • #635982

    hehe okej, ja tanken är ju att jag ska köra en 10-20 min efter träningen sen lite längre pass på träningsfira dagar. Tackar för informationen :up:

    #635983
    Johan Ederer wrote:
    Körde rygg idag…

    Uppdaterar passet under kvällen i bloggen[/b] med lite bilder och några filmklipp:up:

    Kul att du utvidgat med filmer nu också, inte bara bildkavalkader.:emo-thumb

    Det blev aldrig Uppsala igår eller? Jag gick förbi *** och hälsade på honom igår faktiskt, han bor ju i samma område som mig nu. Typ 50 meter ifrån varandra kanske.:)

    #635984

    Härlig text du har skrivit i bloggen ,.

    #635985
    Eddie Vedder wrote:
    Kul att du utvidgat med filmer nu också, inte bara bildkavalkader.

    Det blev aldrig Uppsala igår eller? Jag gick förbi *** och hälsade på honom igår faktiskt, han bor ju i samma område som mig nu. Typ 50 meter ifrån varandra kanske!!

    Tja mannen!

    Jo vi har provat att filma lite, ska använda en bättre kamera till V.!! Lite kul att se sig själv efter;) men tur att det inte är något ljud från själva passet…Låter faaan värre än en gravid kvinna som ska föda när man tar i:|

    Nej blev sent med skjuts osv, för lat för att ta tåget=) …är du hos honom fler ggr så kolla vad han har i kylen o rapportera sen till mig, så han sköter sig som han säger han gör:p

    Vi får väl dra en liten utgång alla tre framöver när det passar!!

    #635986
    Oggelit0 wrote:
    Härlig text du har skrivit i bloggen ,.

    Tack!!

    Fördomar går FETBORT i min värld:emo-thumb

    Man har Ett liv, så länge man e schysst o inte förstör för andra är det en självklarhet att man borde få göra vad man vill med sitt LIV utan att andra lägger sig i… Om nån vill träna sig till 55cm`s armar lr om nån vill bli fotbolls stjärna, go for it.. Finns inget rätt lr fel / sämre lr bättre, DITT VAL:up:

    Thats why I do It My Way:)

    #635987

    Riktigt bra journal johan.ska lätt följa denna, Riktigt schysst rygg bild du hade som avatar för nån vecka sen . grymt! :up:

    MVH / Daniel

    #635988
    Johan Ederer wrote:
    Man har Ett liv, så länge man e schysst o inte förstör för andra är det en självklarhet att man borde få göra vad man vill med sitt LIV utan att andra lägger sig i… Om nån vill träna sig till 55cm`s armar lr om nån vill bli fotbolls stjärna, go for it.. Finns inget rätt lr fel / sämre lr bättre, DITT VAL:up:

    Thats why I do It My Way:)

    Visa ord :up:

    (jog tror iofs på liv efter detta)

    #635989

    Bra skrivet i bloggen kompis! Har fått känna på bra med fördomar i arbetslivet pga styrketräningen…

    #635990

    Rikigt kul att läsa om dina dagar med allt va de innebär, mat och träning! Kul att du tar dig tid och visa vad som krävs för att bygga! Alltid lika kul och spännadne att titta in och se va du gjort under dina pass!

    Har en liten fråga också om du har lust och tid.. använder du långsamt protein innan du går och knoppar på kvällen? Såg att ni höll matscheman och sådant hemligt inom teamet. Men denna fråga kanske inte utlämmnar värsta sekretess infot :) ?

    Du inspierar varje dag ! Grymt!

    #635991
    Johan Ederer wrote:
    Tack!!

    Fördomar går FETBORT i min värld:emo-thumb

    Man har Ett liv, så länge man e schysst o inte förstör för andra är det en självklarhet att man borde få göra vad man vill med sitt LIV utan att andra lägger sig i… Om nån vill träna sig till 55cm`s armar lr om nån vill bli fotbolls stjärna, go for it.. Finns inget rätt lr fel / sämre lr bättre, DITT VAL:up:

    Thats why I do It My Way:)

    :up:

    #635992

    Yo Hombre
    Hur gick passet? Vi bestämde imorgon kl 17,45 -18,00 att det ska tränas :P be there ! Kan Sofia komma ?

    #635993
    danielandersson wrote:
    Riktigt bra journal johan.ska lätt följa denna, Riktigt schysst rygg bild du hade som avatar för nån vecka sen . grymt! :up:

    MVH / Daniel

    Tja Daniel!

    Tack! Lägger uförtiden mest ”krut” på bloggen, så häng gärna med i båda!

    Tack, kul att du gillade ryggen:) annars den som jag jobbar mest med för tillfället för att få rätt balans/symmetri gentemot pattarna, hur nu det lät?;)

    Take Care Daniel och välkommen in fler ggr både här och i Bloggen!!

    mvh!

    #635994
    Johannez wrote:
    Bra skrivet i bloggen kompis! Har fått känna på bra med fördomar i arbetslivet pga styrketräningen…

    Har faktiskt personligen ”klarat” mig bra från sånt, men vet allt vad vissa rackare tänker där inne i skallen;):p

    Tack Mannen! Hoppas det rullar på för dig med allt!!! Såg smygbilden på armen, börjar slingra sig lite ådror:P Great work!!

    see you!

    #635995
    brunkgunnar wrote:
    Rikigt kul att läsa om dina dagar med allt va de innebär, mat och träning! Kul att du tar dig tid och visa vad som krävs för att bygga! Alltid lika kul och spännadne att titta in och se va du gjort under dina pass!

    Har en liten fråga också om du har lust och tid.. använder du långsamt protein innan du går och knoppar på kvällen? Såg att ni höll matscheman och sådant hemligt inom teamet. Men denna fråga kanske inte utlämmnar värsta sekretess infot :) ?

    Du inspierar varje dag ! Grymt!

    Hellu!!

    Tack som f.n väldigt roligt att höra, sånt betyder mycket när man sliter för något:):)

    Jag Kör med kesella o funlight innan läggdags en hel burk 500g!!! Perfekt utsöndring som varar all night long:up:

    tack ännu en gång!!!

    Kör hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #635996
    Vanessa Frykman wrote:
    Yo Hombre
    Hur gick passet? Vi bestämde imorgon kl 17,45 -18,00 att det ska tränas :P be there ! Kan Sofia komma ?

    Okey miss frykman då kommer jag dit 17.45 och jag tar med min lilla sambo:happy: och kameran så vi kan ta lite svettiga pics:p

    Kvällens pass bröst & axlar:

    Bröst:
    Plana hantelpressar 4set 6reps
    lutande bänkpress 4set 8-10reps
    lutande hantelpressar 4set 6-8reps
    cable cross 2set 20reps

    Axlar:
    militär press i smith 4set 15reps
    hantelpressar 4set 12-15reps
    hantelflyes 4set 15reps
    shrugs 4set 15reps

    Lite ”flåsig” idag, hoppas inte förkylning på g? så körde bara raka set utan dropp osv, men fick till en ok pump alla fall!

Viewing 15 posts - 1,981 through 1,995 (of 2,330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.