Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,621 through 1,635 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598261

    Tycker armen din ser bra ut fortfarande :up:

    #598262
    N0rd1N wrote:
    Tycker armen din ser bra ut fortfarande :up:

    Thank you Mr.Peak :)

    #598263

    Idag ska jag på anställningsintervju på McDonald’s. Haha, får se hur det går :up:

    I need cash you know :p

    #598264

    Dagsformen. Tappat lite, men inte jätte mycket.. Trodde att jag skulle ha förlorat mer i och med att jag har ätit lite kasst.. Det som är sämre är väl egentligen mest brösten :P

    #598265
    ReNeGaDe wrote:
    Jag hade, lätt 😮

    Hahah, Tack (?) ::D

    #598266

    Var en sväng på gymmet idag och snackade lite med Emil (ED86) och fyfaaaan va sugen man börjar bli nu :( Inte tränat på en månad.

    #598267

    Förstår att suget måste vara stort..

    Hur gick anställningsintervjun föresten? Blir det några gratisburgare om jag kommer ner? :D

    #598268
    N0rd1N wrote:
    Förstår att suget måste vara stort..

    Hur gick anställningsintervjun föresten? Blir det några gratisburgare om jag kommer ner? :D

    Sen blev jag så jävla sugen på Massacra, så jag fick nyss springa ner och blanda till en kanna Fun Light :D haha

    Det gick ganska bra =) Dom skulle höra av sig inom 2 veckor om jag får jobbet.. Så jag kanske får se nästa vecka :)

    #598269

    Fan va perfekt om du får jobbet, då tar du bara med dig några burgare till Alströmmers
    som jag kan trycka i mig efteråt !;)

    #598270
    Karlssooooon wrote:
    Fan va perfekt om du får jobbet, då tar du bara med dig några burgare till Alströmmers
    som jag kan trycka i mig efteråt !;)

    Lätt att jag ska göra :D Du kanske till och med får en McFlurry om du är snäll :pop:

    #598271

    Dead by April releasade nyss sin nya singel Losing you

    Finns att lyssna på här för dom som gillar bandet!

    [http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=154434313]

    #598272

    Börjar kännas riktigt jobbigt nu med sjukdomen. Vill att det ska gå över..
    Och inte fan blir det bättre av att gymmet har fått in ny utrustning som man själv efterlyst, och man inte får använda det..

    #598273

    Hur sysselsätter du dig nu då? Gör du något bra av tiden som du inte får träna på`?

    #598274

    Leker med Lego :)

    #598275

    Till mig sa du ju att du tittade på bilder av mig? :(

Viewing 15 posts - 1,621 through 1,635 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.