Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,786 through 1,800 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598426
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Mycket bra för att inte ha tränat på så länge.
    Det är ta mig fan bra även för någon som tränar!
    Lågt bf har du i alla fall vilket alltid ser bra ut i min bok.
    Har du piercing i näsan, det ser så ut på översta bilden?

    Tack! =) Hahah, nej ingen piercing inte! Bildkvaliteten var lite dålig såg jag nu :p

    arne_fan wrote:
    Bra att du kommit igång, maten såg fin ut. Det är ju alltid en bra början med stabil kost!

    Bilderna ser bra ut eftersom du inte tränat på länge.. det kommer se bättre ut snart det kan jag lova.

    Btw stekigt med jeans på gymmet

    Tack kära du. Haha, jag jobbade ju. På gymmet alltså :)

    N0rd1N wrote:
    Håller med männen ovan mig, ser bra ut för att inte ha tränat på såpass länge! :)

    Jag älskar minen på första bilden, snygg peak på andra bilden och maten såg förjävla god ut! :emo-thumb

    Tack mannen =) Haha minen är naahajs!

    #598427

    Den maten ser väldigt goood ut! :)

    Hoppas du frisknar till nu och blir större än innan!

    #598428
    Niclas Holgersson wrote:
    Tack kära du. Haha, jag jobbade ju. På gymmet alltså :)

    Tjänar du någe flis när du knegar på gymmet?

    #598429
    Nemo wrote:
    Den maten ser väldigt goood ut! :)

    Hoppas du frisknar till nu och blir större än innan!

    Tack :)

    arne_fan wrote:
    Tjänar du någe flis när du knegar på gymmet?

    Ja, men troe faen jag göer! 8)

    #598430

    Bra bröst rygg och mage, sämmre armar och axlar? Precis som mig isf ;) Jag är också 91a kö hårt!

    Damn så du är också sjuk! Jag har varit krasslig sen midsommar! Bihålesinflammation osv,! Men kan träna nu iaf!

    #598431

    Hur mycket har tappat i vikt?

    Hoppas du kryar på dig snart så du kan ge dig på träningen igen.

    #598432
    Jojjep91 wrote:
    Bra bröst rygg och mage, sämmre armar och axlar? Precis som mig isf ;) Jag är också 91a kö hårt!

    Damn så du är också sjuk! Jag har varit krasslig sen midsommar! Bihålesinflammation osv,! Men kan träna nu iaf!

    Tack. Ja, det finns en hel del jag behöver jobba på =) Lycka till

    nible wrote:
    Hur mycket har tappat i vikt?

    Hoppas du kryar på dig snart så du kan ge dig på träningen igen.

    Jadu, har ingen våg för tillfället.. Men jag skulle väl kunna gissa på 5-7 kg.. :

    #598433
    Niclas Holgersson wrote:
    Liten update.. Har inte tränat på ett jävla tag nu. Tror jag är inne på min 22:a vecka nu sedan jag blev sjuk. Så jag har tappat endel..

    Men nu har jag börjat med en mycket bättre kost än innan, och planerar att hålla bra kost nu framöver. Ska försöka sova mycket också och motionera på lugnt tempo. Nu jävlar vill jag bli frisk!!

    Maten igår. Blir liknande mål alldeles strax :P

    Någon som vet hur mycket magnesium man kan proppa i sig innan det räknas som för mycket? Är 900 mg magnesium/dygn för mycket?

    Ser bra ut! riktigt stark också ju! :up:

    #598434

    Jag måste ha missat vad det är för skit du har dragit på dig, om du är sjuk så länge. Vad har hänt med dig, store man? :(

    #598435
    Pixi wrote:
    Ser bra ut! riktigt stark också ju! :up:

    hehe tack =)

    JakobMinell wrote:
    Jag måste ha missat vad det är för skit du har dragit på dig, om du är sjuk så länge. Vad har hänt med dig, store man? :(

    Jag har ju haft körtelfeber.. Och efter det så försämras immunförsvaret enormt! Så man blir skitlätt sjuk igen.. Så det var ju nästan ett halvår sen jag blev sjuk nu. Haha

    Men jag äter vitaminer och piller som om jag vore pensionär nu haha :D Jag ska försöka träna på fredag så får vi se hur det går =) Din träning går bra eller?

    #598436
    Niclas Holgersson wrote:
    hehe tack =)

    Jag har ju haft körtelfeber.. Och efter det så försämras immunförsvaret enormt! Så man blir skitlätt sjuk igen.. Så det var ju nästan ett halvår sen jag blev sjuk nu. Haha

    Men jag äter vitaminer och piller som om jag vore pensionär nu haha :D Jag ska försöka träna på fredag så får vi se hur det går =) Din träning går bra eller?

    Ajdå, fan vad kinkigt =/ Ja, käka på vitaminer för fullt du :D
    Min träning rullar på för fullt, välkommena att läsa dagboken ;) (Smygreklam)

    #598437

    Bild update.

    En mycket liten rygg

    Och formen på en otränad mage :)

    Det ryktas förövrigt om en comeback på fredag, får ser hur det blir med den :) Hoppas på det bästa iaf :bb2:

    #598438

    Fan, fattar inte hur du lyckats hålla en sådan grym form utan någon som helst träning, skitbra Holge! :up:

    Håller tummen för en comeback på fredag då :)

    #598439
    N0rd1N wrote:
    Fan, fattar inte hur du lyckats hålla en sådan grym form utan någon som helst träning, skitbra Holge! :up:

    Håller tummen för en comeback på fredag då :)

    Håller med, du ser ju snorhård ut din pojkvasker.

    #598440

    ser ju strålande ut hoolge :bb:

Viewing 15 posts - 1,786 through 1,800 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.