Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #597121
    arne_fan wrote:
    Fin fysik det där!
    Du har verkligen förutsättningarna med din smala misdja och din vidd på bröstet/axlar!

    Tack som fan ! :);)

    #597122

    Nyss hemkommen från skolan.. Idag hade vi Coopertest!!

    To make a long story short..

    Jag och två polare värmde upp och vi gick/joggade bort mot starten. Vi var först i gruppen och startplatsen var ett jävla litet vitt streck i asfalten.. Så klart som faan så missade vi ju den, och vi sprang lite för långt. Sen så märkte vi då att vi hade kommit fel, och vände och sprang tillbaka. Då hade ju hela jävla gruppen redan startat !! Så vi fick springa till startplatsen, och det var en ganska bra bit dit. Med min kondition så blev ju jag redan dåå ganska trött. Och när vi kom till starten så fick vi vila typ 15 sek ;) Sen var vi tvugna att springa !

    Iaf, jag fick 9.24, det är ju MVG.. Och jag måste säga att jag är skapligt nöjd med resultatet. Jag har ju fan inte rört på mig nånting (konditionsmässigt) sen i maj ! Sen lägger jag till att vi redan var lite halvt trötta när vi började !

    Så hade vi fått börja med gruppen (när vi skulle börjat) så hade jag fått bättre tid tror jag :)

    #597123

    Grymt som fan :D Hoppas på att komma in under 11 när jag kör det :D

    #597124

    Tack starkis :)

    #597125

    Härligt Holge :p Bra tid! :emo-thumb Hur långt var det nu igen? :happy:

    #597126
    N0rd1N wrote:
    Härligt Holge :p Bra tid! :emo-thumb Hur långt var det nu igen? :happy:

    Kommer inte ihåg.. Det är väl typ 2.4 km eller nåt :p

    Tack =D

    #597127
    Niclas Holgersson wrote:
    Nyss hemkommen från skolan.. Idag hade vi Coopertest!!

    To make a long story short..

    Jag och två polare värmde upp och vi gick/joggade bort mot starten. Vi var först i gruppen och startplatsen var ett jävla litet vitt streck i asfalten.. Så klart som faan så missade vi ju den, och vi sprang lite för långt. Sen så märkte vi då att vi hade kommit fel, och vände och sprang tillbaka. Då hade ju hela jävla gruppen redan startat !! Så vi fick springa till startplatsen, och det var en ganska bra bit dit. Med min kondition så blev ju jag redan dåå ganska trött. Och när vi kom till starten så fick vi vila typ 15 sek ;) Sen var vi tvugna att springa !

    Iaf, jag fick 9.24, det är ju MVG.. Och jag måste säga att jag är skapligt nöjd med resultatet. Jag har ju fan inte rört på mig nånting (konditionsmässigt) sen i maj ! Sen lägger jag till att vi redan var lite halvt trötta när vi började !

    Så hade vi fått börja med gruppen (när vi skulle börjat) så hade jag fått bättre tid tror jag :)

    Congrats ;)

    #597128

    Tack Jakob ! ;)

    Imorgon är det ett riktigt jävla hårt axel/tricepspass som väntar ! :) Längtar så in i helvete ! :D Lätt mitt favoritpass :|

    #597129
    Niclas Holgersson wrote:
    Tack Jakob ! ;)

    Imorgon är det ett riktigt jävla hårt axel/tricepspass som väntar ! :) Längtar så in i helvete ! :D Lätt mitt favoritpass :|

    Samma här :D

    #597130
    Niclas Holgersson wrote:
    Tack Jakob !

    Imorgon är det ett riktigt jävla hårt axel/tricepspass som väntar ! :) Längtar så in i helvete ! :D Lätt mitt favoritpass :|

    Det skulle klart vara mitt favoritpass också om jag hade det upplägget! :P GL tomorrow :up:

    #597131

    Haha Ekman du körde väl fan axlar idag ? :D Triceps imorn då ? ;)

    Niclicous: Haha, det är wonderful :) Tack man !

    #597132
    Niclas Holgersson wrote:
    Haha Ekman du körde väl fan axlar idag ? :D Triceps imorn då ? ;)

    Haha jag körde ju båda axlar och triceps idag

    Tänkte på att det är favorit passet ;)

    #597133
    Calle Ekman wrote:
    Haha jag körde ju båda axlar och triceps idag

    Tänkte på att det är favorit passet ;)

    Ja justefan Haha, va dum jag är :happy:

    #597134

    Bra tid, mannen! :up:

    #597135

    Thanx Mr.legs :)

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.