Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #596731
    Tyskn wrote:
    Du behöver inte försvara dig, jag tyckte bara att du hade hyffsat bra definition på resten av kroppen. Kolla gärna in min [http://bodyspace.bodybuilding.com/Tysken/ bodyspace]. Jag tycker inte att jag är hårdare än dig där.
    Men som sagt så är just magen en av mina bästa muskelgrupper.

    Är du 22 ? :)
    Haha nej då missuppfattade du nog mig, jag försökte inte försvara mig.. Säger mer som det är, jag har somsagt börjat min ”off-season” och jag har inte tränat magen på flera månader..

    Edit; Bra mage förresten :up:

    Här är en bild som är några veckor gamla.. Lite fuskljus kanske.

    #596732

    Haha fan Tyskn, trodde du var typ 35 årig guru lika stor som kjellström! :D

    Sry för OT.

    #596733
    MATTI wrote:
    Haha fan Tyskn, trodde du var typ 35 årig guru lika stor som kjellström! :D

    Sry för OT.

    Hahaha :D

    OT in my ass! Skriv vad du vill Mattiboy ;)

    #596734

    Bra form gubben :);)
    kött fiifan nu

    #596735
    arne_fan wrote:
    Bra form gubben :);)
    kött fiifan nu

    Tack hun ! 😮

    #596736
    MATTI wrote:
    Haha fan Tyskn, trodde du var typ 35 årig guru lika stor som kjellström! :D

    Sry för OT.

    Hehe, så kan det gå. Jag får väl ta det som en komplimang, att mitt sätt att skriva får mig att verka äldre än vad jag egentligen är. :P

    Man behöver inte ha mycket muskler för att ha kunskap om ämnet. Visserligen spelar den praktiska erfarenheten en väldigt stor roll med, därför brukar jag ändå hålla en allmänt låg ton på saker där jag inte kan hänvisa till trovärdiga källor. ;)

    Ok, I get it, hoolge. ;) När blir det dags för lite magträning igen då? :P

    #596737
    Tyskn wrote:
    Hehe, så kan det gå. Jag får väl ta det som en komplimang, att mitt sätt att skriva får mig att verka äldre än vad jag egentligen är. :P

    Man behöver inte ha mycket muskler för att ha kunskap om ämnet. Visserligen spelar den praktiska erfarenheten en väldigt stor roll med, därför brukar jag ändå hålla en allmänt låg ton på saker där jag inte kan hänvisa till trovärdiga källor. ;)

    Ok, I get it, hoolge. ;) När blir det dags för lite magträning igen då?

    Haha :p Just nu har jag svårt att få mina pass under 1 h.. Och det är det jag försöker hålla mig till. Men jag ska nog börja träna hemma lite igen snart :D

    Hur går det själv med träningen ?

    #596738

    Jo, det rullar väl på. Om du känner för det så kan du kolla in min ”[http://workout.bodybuilding.com/Tysken/ Workout Tracker]” som jag har på bodyspace. Alldeles ypperligt verktyg för att hålla koll på sin träning. Det bästa är att man får grafer som visar hur utvecklingen går. Tyvärr blir vikterna i Lbs. istället för kg om man inte är registrerad och har ändrat på inställningarna. Om du vill räkna om vikterna manuellt så är det bara till att multiplicera med 0,45. Altså 100Lbs = 45kg.

    #596739
    Tyskn wrote:
    Jo, det rullar väl på. Om du känner för det så kan du kolla in min ”[http://workout.bodybuilding.com/Tysken/ Workout Tracker]” som jag har på bodyspace. Alldeles ypperligt verktyg för att hålla koll på sin träning. Det bästa är att man får grafer som visar hur utvecklingen går. Tyvärr blir vikterna i Lbs. istället för kg om man inte är registrerad och har ändrat på inställningarna. Om du vill räkna om vikterna manuellt så är det bara till att multiplicera med 0,45. Altså 100Lbs = 45kg.

    Tack för tipset :up:

    #596740

    Kvällens låt ! Fyfan va bra den är :)

    Stained – So far away

    [youtube=hPc3swq1MoI]

    #596741
    hoolge wrote:
    Kvällens låt ! Fyfan va bra den är :)

    Stained – So far away

    Här är den igen, i ett annat sammanhang, det är den andra låten i videon:

    [youtube=DGcH2lAJJRQ]

    Lycka till med träningen ;)

    #596742
    Peewee wrote:
    Lycka till med träningen ;)

    Sett den ;)

    Tack så mycket, lycka till du också ! :)

    #596743

    Vilar idag :) Taggar armpass imorgon :D

    Ha det fint!

    #596744
    hoolge wrote:
    Vilar idag :) Taggar armpass imorgon :D

    Ha det fint!

    Haha, det Simpsonsavsnittet är så jävla grymt. ..när han därefter snurrar runt på golvet för att försöka se vad som står på bakhuvudet är hysteriskt. :D

    #596745
    Tyskn wrote:
    Haha, det Simpsonsavsnittet är så jävla grymt. ..när han därefter snurrar runt på golvet för att försöka se vad som står på bakhuvudet är hysteriskt. :D

    hah jaa:D

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.