Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #597751

    Tagg!!!

    Haha, söt bild :D

    #597752

    mkt mkt bra pass :)

    #597753

    Fiiiiint pass mannen, kul att ha dig tillbaka! :up:

    #597754

    fan va gött med bilder, ser ut som du ska döda någon :up:. jag vet någon som kommer ha ont imorgon, bra jobbat :bb:

    #597755

    Bra Niclas!!
    Youre made for this shit!

    #597756
    Dennis Johansson wrote:
    mkt mkt bra pass

    Tack tack mannen :)

    N0rd1N wrote:
    Fiiiiint pass mannen, kul att ha dig tillbaka! :up:

    Tack! Kul att va tillbaka! Hoppas det inte stökar med med halsen nu =(

    _Toobbe wrote:
    fan va gött med bilder, ser ut som du ska döda någon jag vet någon som kommer ha ont imorgon, bra jobbat

    Thx mannen ! Får hoppas att dom där jävla brösten växer nån gång.. =D

    arne_fan wrote:
    Bra Niclas!!
    Youre made for this shit!

    Thanks! U too, man :)

    #597757

    haha, har vi ju bildbevis på att dom gör ;)

    #597758

    Bra pass Nicklas, skönt att ha dig tillbaks på brädan igen. Dock förstår jag inte riktigt din teori smalt grepp för att koppla ur triceps, ju smalare grepp desto mer aktiveras triceps.

    Men menar du hela handen precis innanför ”strecken” på stången har du fortfarande mycket bröst aktiverat. Förvisso blir rörelsebanan längre men jag är fortfarande skeptisk.

    #597759
    Insulinus wrote:
    Bra pass Nicklas, skönt att ha dig tillbaks på brädan igen. Dock förstår jag inte riktigt din teori smalt grepp för att koppla ur triceps, ju smalare grepp desto mer aktiveras triceps.

    Men menar du hela handen precis innanför ”strecken” på stången har du fortfarande mycket bröst aktiverat. Förvisso blir rörelsebanan längre men jag är fortfarande skeptisk.

    Reagerade på samma sak, men antog att du skrivit fel? :)

    #597760

    Fint pass niclas=)!!! kändes bänken bra?:)

    #597761
    Insulinus wrote:
    Bra pass Nicklas, skönt att ha dig tillbaks på brädan igen. Dock förstår jag inte riktigt din teori smalt grepp för att koppla ur triceps, ju smalare grepp desto mer aktiveras triceps.

    Men menar du hela handen precis innanför ”strecken” på stången har du fortfarande mycket bröst aktiverat. Förvisso blir rörelsebanan längre men jag är fortfarande skeptisk.

    N0rd1N wrote:
    Reagerade på samma sak, men antog att du skrivit fel?

    Vet inte riktigt hur jag ska förklara.. Körde längre in än ”strecken”, och jag tryckte ut bröstet och höll armbågarna långt åt sidorna.. (Blir lätt att triceps tar över annars) Svårt att förklara.. Men det kändes i alla fall bra ! =)

    Emil kanske kan förklara bättre ? :p

    Emil Lundberg wrote:
    Fint pass niclas=)!!! kändes bänken bra?:)

    Det tyckte jag verkligen !! :D Tack mann !

    #597762

    det är ju hur du vinklar armbågarna som ”bestämmer” vilken muskel som ska jobba som vid smalbänk ska man ju hålla armbågarna långt intill kroppen och tvärtom vid bröst, läste nångstans att det skulle ta bättre på mitten av bröstet vilket va det hoolge ville:)

    #597763
    Emil Lundberg wrote:
    det är ju hur du vinklar armbågarna som ”bestämmer” vilken muskel som ska jobba som vid smalbänk ska man ju hålla armbågarna långt intill kroppen och tvärtom vid bröst, läste nångstans att det skulle ta bättre på mitten av bröstet vilket va det hoolge ville:)

    Precis! :) Tack

    #597764

    Sööt liten pöjk 😮

    #597765

    Ojooj oj :) Tar ju sig på dig ;)

    Bra pass :D

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.