Johannas resa

Home Forums Dagböcker Johannas resa

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 1,200 total)
  • Author
    Posts
  • #836599
    superberggren wrote:
    Chins:3st max set + lite extra utöver max PB! (Tack Saxen för ditt TIPS, jag är skyldig dit ett!!!)
    Dips: 3st max set + lite extra utöver max PB!

    Tipsa Saxen om någon snygg tjej du känner så är ni kvitt. :D

    Bra köttat. :D
    Ses snart hoppas jag !
    Ha det trevligt när ni ska till Sthlm. :emo-thumb

    Kramar !

    #836600
    Anna B wrote:
    Tipsa Saxen om någon snygg tjej du känner så är ni kvitt.

    Bra köttat.
    Ses snart hoppas jag !
    Ha det trevligt när ni ska till Sthlm.

    Kramar !

    som ALLTID du gumman , det är väl därför du och jag har funnit varann :D!
    Två myror är fler än en elefant! hahahahahaaa

    Men du, ang. Saxen ärligt talat: problemet är ju att HAN aldrig nöjjer sig, jag vet ju att HAN skulle nöjja sig …. men problemet kvarstår dock: det finns ju tyvärr ingen snyggare än mig och du vet ju: karriären går före! *ler*
    Kan inte bara släppa allt ! hahahahaaaaaaa
    Skämt å sido, ska fundera lite. Har några snyggo kontakter!

    Jäää, jag köttar VIDARE! å kommer upp till Kstad troligtvis v.44 bättre än någonsin!!!

    Har en VILO och SLAPPIS helg NU och igår bara vila jag HELA dagen och ÅT massa god mat så NU har jag verkligen laddat batterierna och är rejält laddad inför eftermiddagens brödt + armpass:up:
    Idag ska här KÖTTAS, du vet ju!Vi ses snart igen, veckorna går så himla fort!
    Saknar er alla som sagt men dig allra MEST!

    Kötta på fram tills dess!

    Love/J.;)

    jäääääää: vi ska äga: sthlm jag och ymmot ( tommy baklänges, hans nya smeknamn!)

    #836601

    SÅ MYCKET energi i dig J! Sweet! :up:

    #836602
    lovelysmile wrote:
    SÅ MYCKET energi i dig J! Sweet! :up:

    jo då: köttar vidare med ett mål i sikte;)

    That´s it!

    Ha de!

    #836603

    Börja dagen med en morgonrunda på ca: 50 minuter sedan:

    Shit, tänk vad lite eller rättare sagt; MYCKET MAT OCH VILA kan göra susen för kropp och själ!
    Var så extremt övertränad och nerkörd i fredags kväll :(efter chins/dips passet att det kändes som världens undergång minst sagt, men bet tamme faan ihop, bröt ihop och gick vidare precis som så många gånger förr!
    Jag kan det där NU och inser fakta, gör något åt det och se så BRA det blir:
    VILA och MAT rena medicinen minsann!
    Även kärlek, omtanke och uppmärksamhet från familjen och vännerna betyder så mycket: TACK att NI finns, NI vet vilka NI är! Love you soo much;)!

    Inför dagens pass laddade jag med tv och vm finalen i damfotboll: Brasilien vs. Tyskland och ja ja, jag satsade på fel lag men what the fuck: Brasilien är ändå allra bäst!
    Satsade 2-1 till toppen laget från Syd amerika! but what? 0-2 till Tyskland istället, illa gorilla!
    Fick bara bryta ihop och gå vidare och dra pch kötta på gymet!
    Dagens pass:
    Triceps + Biceps + Bröst, 8-10rep * 3-4set

    Tricepspress m EZstång
    Pushdowns

    Bicepscurl över bräda m EZstång
    Sittande bicepscurl m hantlar – alternerande

    Liggande hantelpress
    Lutande hantelpress PB!
    Bröst i kabelmaskin: drop set

    Ett pass på ca: 1h 30 mins inkl uppv (5km cykel) / nedv (5km cykel)
    Hade BRA tryck trots mitt maxpass m chins/dips i fredags och värken fortfarande satt kvar men man gör så gott man kan!

    Tänkte såklart på min och Anna B´s hemlis, som är så BÄST ever! Ska nog ringa henne någon dag å påminna henne om den för då vet jag att: HON kommer att stå som vinnare på LP 2007!
    Tänkte även på en annan sak som sporrar mig lite, en sak som jag och min pappa, farbror och farmor gemensamt kom fram till igår:
    JO, så här ligger det till: när jag är lika gammal som min farmor dvs. 85år om ca: 61år då har jag om jag köttar på i den här takten avverkat cs: 30 000 träningspass lite drygt;), hahahaa och borde vara något grövre än min lilla farmor är som väger högst 40kg! hahahaaa
    vad sjukt! Hahahahaaa:D
    Ja, man kan JU faktiskt bli TOKIGARE för mindre saker, sanningen om: jag blir peppad: faan vad coolt, undra hur biffig man är då man är 85år?!!!Ja, inte lär jag väga några 68kg iaf, utan förhoppningsvis något mera!

    Nej, NU ska jag minsann surfa vidare sen bädda ner mig i soffan, äta gott och se på tv innan sängen väntar!
    Imorn väntar ett löpintervallpass innan jobbet, sedan HELdag at the work och sen BEN+MAGE på gymet!
    Börjar med NYTT program imorn, ny månad, nytt program och NYA tag!
    Längtar all ready!

    Trevlig kväll alla nörds!

    Ps.lagt upp lite nya piccs på min blogg: [http://powerberggren.blogg.se/]
    bara å kika in.Ds

    #836604

    Finfina bilder! på din blogg:emo-thumb!
    Härligt att höra att du fått vila ut lie och hämta nya krafter! Det behöver alla! Nu är det bara ta nya tag. Kul att du kör igång med nytt träningspass nu. Ska bli spännande att följa!

    Kör på, som du brukar, det funkar bäst! Karm på dig!

    #836605
    Denicé wrote:
    Finfina bilder! på din blogg:emo-thumb!
    Härligt att höra att du fått vila ut lie och hämta nya krafter! Det behöver alla! Nu är det bara ta nya tag. Kul att du kör igång med nytt träningspass nu. Ska bli spännande att följa!

    Kör på, som du brukar, det funkar bäst! Karm på dig!

    fina ord, de värmer a lot!
    Just de: bara å kötta, inte tänka:D!
    Natti natti

    #836606

    ;)Jo, då har jag någonsin missat och berätta hur MYCKET jag verkligen ÄLSKAR måndagar, troligtvis för att jag älskar utmaningar:up:!

    Ny vecka, Nya tag: That´s it (som mina elever alltid påstår att jag säger!)
    Nu ska jag stax kila ut i höstrusket:D och kötta på m löpintervaller men först dricka upp mitt kaffe:D!

    Mvh/ J.

    #836607

    I mångt oh mycket så älskar jag måndagar vilket jag nämnde i förra bloggen, det är så skönt att vakna en måndagmorgon tidigt då alla andra ligger och sover vid kl 05.00. Kliva upp ur sängeen i träningkläderna, ladda m kaffe, vatten och en omeg3 tablett och bara dra ut och kötta på.
    Ännu bättre är det om det spöegnear och blåser småjävlar: då blir utmaningen ännu större: ja, det är faktiskt sant: jag ÄLSKAR utmaningar:nod!

    Morgonens pass:
    Intervallträning – löpning, explosivt:
    80m * 8 (aktiv vila = promenad ca:2min mellan seten) inkl uppv/nedv

    Riktigt fint tryck i benen, spec. baksida lår och vader:P. Magen orkade och pallade för trycket samt överkroppen likaså trots det tunga styrkepasset igår eftermiddag;)!

    NU ska här laddas med frukost innan en HELdag på jobbet! Senare i eftermiddag väntar ett riktigt slitpass på gymet: BEN + MAGE, längtar efter tunga frontsquats!
    Jääääää, rock ON! Bara å KÖTTA!:D

    Mvh/ Johanna

    #836608

    Dagens pass:D:
    Cykel till gymet ca; 5km
    +
    Gymträning: 6-9reps * 4set
    Frontböj
    Hacklift
    Benspark

    Benlyft
    Magmaskin
    +
    Cykel hem ca; 5km

    Tid: ca 1.5h totalt :up:
    Känslan: Suveränt tryck i benen:happy:, magen orkade hålla buktrycke och jag är NÖJD!
    Mvh/ Johanna B.

    #836609

    Morgonens träningspass:D:
    Grenspecifik träning; viktbärning

    Intervaller
    (4 * __ kg) * 4set

    Passets längd: Ca 45 minuter inkl. uppvärmning/nedvarvning
    Känsla: Helt OK tryck i benen, tungt och tufft:happy:!
    Söker: Kvalité:nerd:: Hellre hårt jobb och tufft jobb kortare tid än lättare jobb, en längre tid.

    I eftermiddag väntar ett gympass:
    Bröst + underarmar:up:

    Mvh/ JB.

    #836610

    Hej Johanna, du köttar på i bästa sit ser jag.
    Skönt att vilan i helgen gav dig ny energi.
    Hur funkar det där med viktbärning egentligen? det verkar så löjligt tycker jag.
    Klart det är svårt att få till en komplett tuff hinderbana, men vanliga sprints känns mer som ett mått på en atlet.
    Hur känner du i grenen?

    Kram

    edit: såg de nya bilderna nu, du är biffigare, bra jobbat! och du lurar mig varje gång med ditt röda hårband, tror du färgat håret varje gång :)

    #836611

    Dagens eftermiddags/kvällspass på gymet:
    6-9reps * 4set

    Liggande hantelpress – bra tryck :P
    Liggande hantelflyes
    Bröst i kabelmaskin

    Omvänd underarmscurl 2set – sittande (kändes lite konstig ;))
    Underarmscurl – sittande – PUMP:)
    Stående underarmscurl

    Ett pass på ca: 1.5h inkl uppv/nedvca; a 5km
    Kort och gott: Ett bra pass, där jag fick ut exakt 100% ur varje övning mer eller mindre. ;)

    Mvh/ JB.

    Ps.Imorn väntar morgonpasset som inkluderar: löpning samt eftermiddagspasset på gymet.Ds

    #836612
    wesaft wrote:
    Hej Johanna, du köttar på i bästa sit ser jag.
    Skönt att vilan i helgen gav dig ny energi.
    Hur funkar det där med viktbärning egentligen? det verkar så löjligt tycker jag.
    Klart det är svårt att få till en komplett tuff hinderbana, men vanliga sprints känns mer som ett mått på en atlet.
    Hur känner du i grenen?

    Kram

    edit: såg de nya bilderna nu, du är biffigare, bra jobbat! och du lurar mig varje gång med ditt röda hårband, tror du färgat håret varje gång :)

    jag ligger i å sliter!
    Viktbäringen är enorm för min utveckling och sprintpass inkluderas också i min träning och mitt upplägg om du kikar tillbaka i min journal!!!
    Ingenting går till spillo, gäller som sagt att finslipa varje liten detalj om man skall vara med och fajtas i toppen.
    Lär bli ett tufft 2008, med många duktig atleter på scenen (hoppas jag)!

    Jo, jag har legat i och poséträningen flyter på riktigt BRA seriöst menat!
    Jag är iofs alltid seriös men de är gott att det funkar och syns på piccsen!
    Mer piccs kommer framöver, lovar!

    sj då?
    Ha de gött! Mvh/JB.

    #836613

    * Morgonens kardioopass *
    Löpträning:nod;
    Löpning 15 minuter högt tempo + uppv/nedv

    Mvh/ JB.

Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 1,200 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.