Vägen tillbaka!

Home Forums Dagböcker Vägen tillbaka!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #334826

    Dax för lite bilder. Åt frukost innan bilderna togs så är inte helt tom. Vågen stod på 95kg!!! Otroligt, 7kg ner. Men av dom är nog minst 4kg kolhydrater å vatten. Här kommer bilderna iaf.

    #334827

    1 vecka.

    #334828

    Blev inget vidare seriöst pass idag. Körde lite triceps, lite marklyft. Undrar om jag kommer kunna köra det tungt igen pga av min onda rygg. Men körde väldigt strikt å med full kontakt 5×10 på 60kg. Var inte alls tungt men på 5e settet kände jag hur det började kännas i ryggen. Tänkte köra superlätt 2ggr i veckan och rygglyft med förhoppning om att kunna köra tungt någon gång i framtiden. Tänkte öka på marklyftet med 5kg per gång om det inte gör ont. Vore ju extremt kul att vara i närheten av mina rekord nästa sommar, även 220kg är mil borta just nu. Körde även benpress 6×10 på 130 bara för att känna på det. Första som benen får. Så schemat gick jag inte alls efter idag. Ska iväg å jobba i morgon så kanske försvinner ett tag, men om det sker så kommer jag tillbaka å förhoppningsvis smalare.

    Btw säger då det Phil Heath… Hur ska någon kunna ta titeln från han om han håller sig hel. Vilken symmetri å massa. Jadu jävlar…

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.