hjälp med töming/laddning!

Home Forums Deff och fettminskning hjälp med töming/laddning!

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author
    Posts
  • #558009
    nicklasb wrote:
    ingen som har bilder hur de såg ut då ni drack litervis med vatten för att tömma? samt innan/under/efter hela tömning/laddningen?vore kul å se

    Alltså, det är inget direkt magiskt som händer :)

    #558010
    Andreaz Engström wrote:
    De är i en artikel om mig i Body numret som kom ut i samband med SM. 8 sidor med bilder.

    Här är en av bilderna Alex tog, resten får ni titta på i tidningen.

    Fi fan ser grymt ut :D Hur lågt BF har du där ungefär?

    #558011

    är resorb samma sak som bakis brustabletterna?

    #558012
    nicklasb wrote:
    är resorb samma sak som bakis brustabletterna?

    Ja! Två tabletter med samma syfte!

    Funkar lika bra med en multivitamintablett och lite extra salt dagen efter skulle jag tro!

    #558013
    Tommy Ivarsson wrote:
    Ja! Två tabletter med samma syfte!

    Nja, beror på vilken produkt han syftar på. Stor skillnad i ingredienser mellan Resorb och Revigör t.ex.

    #558014
    Eddie Vedder wrote:
    Nja, beror på vilken produkt han syftar på. Stor skillnad i ingredienser mellan Resorb och Revigör t.ex.

    syftade på brustabletterna som heter bakis och finns i vanliga rör.

    #558015
    Eddie Vedder wrote:
    Nja, beror på vilken produkt han syftar på. Stor skillnad i ingredienser mellan Resorb och Revigör t.ex.

    Men båda produkterna ”Resorb” och ”Bakis” som båda är brustabletter i plaströr har samma syfte att hjälpa till med att återställa balansen i kroppen utav mikronutrienter/spårämnen.

    Syftet med båda dessa tabletter är väl ändå samma!

    #558016
    Tommy Ivarsson wrote:
    Men båda produkterna ”Resorb” och ”Bakis” som båda är brustabletter i plaströr har samma syfte att hjälpa till med att återställa balansen i kroppen utav mikronutrienter/spårämnen.

    Syftet med båda dessa tabletter är väl ändå samma!

    Jag visste faktiskt inte att det fanns en produkt med namnet ”Bakis” när jag först läste inlägget från nicklasb. Trodde bara det var en särskrivning.:D

    Men av en slump såg jag produkten idag på Lidl och det stämmer att ingrediensförteckningen motsvarar Resorb i stort sett. Dextros, kalium, natrium, något sötnigsmedel etc.

    Dock är det som sagt en stor skillnad jämfört med Revigör som är det mest ”avancerade” bakfyllepillret på marknaden och framställt av en forskare vid namn Olle Haglund (som arbetat massor med alkoholister och alkoholskador som läkare). Det innehåller följande (klippt och klistrat från Olles föreläsningsbilder):

    •Natriumklorid 100 mg
    • Kaliumklorid 100 mg
    • Kalciumkarbonat 300 mg
    • Fruktos 3 g
    • Vitamin B1 1.2 mg
    • Vitamin B2 1.6 mg
    • Vitamin B3 18 mg
    • Vitamin B6 2 mg
    • Vitamin B12 1 mikrogram
    • Folsyra 200 mikrogram
    • Mg‐hydroxid 100 mg
    • Gamma‐tokoferol 50 mg
    • Vitamin C 75 mg
    • Quercetin
    • Taurin 400 mg
    • L‐karnitin 10 mg
    • Zink 10 mg

    Olle Haglund är för övrigt lite av en idol för undertecknad, expert på ALLT typ. Alkohol, omega-3, D-vitamin och lykopen är några ämnen där han besitter expertis. Ändå har han mig veterligt bara levt ett liv.:D

    #558017

    körde 4 dagar med salt + mängder med vatten
    igår ströp jag saltet och minskade vattnet och samma sak idag men minskade vattnet ännu mer. börjar få lite panik över att det mesta av vattnet sitter kvar fortfarande! eller ska jag avvakta och sluta nojja? kommer börja ladda överimon!

    kört mycket maskros och koffeintabletter igår och idag!

    #558018
    nnnn4 wrote:
    körde 4 dagar med salt + mängder med vatten
    igår ströp jag saltet och minskade vattnet och samma sak idag men minskade vattnet ännu mer. börjar få lite panik över att det mesta av vattnet sitter kvar fortfarande! eller ska jag avvakta och sluta nojja? kommer börja ladda överimon!

    kört mycket maskros och koffeintabletter igår och idag!

    :(

    #558019
    Andreaz Engström wrote:
    Alltså, det är inget direkt magiskt som händer :)

    nja njo funkar nog olika, kan säga att min form sista 24 timmarna ändras fruktansvärt mycket,så jag kör alltid fyllning,tömning:).
    men sen vet jag vissa det inte änder ett piss på och då är det bara massa stress

    #558020
    nnnn4 wrote:
    körde 4 dagar med salt + mängder med vatten
    igår ströp jag saltet och minskade vattnet och samma sak idag men minskade vattnet ännu mer. börjar få lite panik över att det mesta av vattnet sitter kvar fortfarande! eller ska jag avvakta och sluta nojja? kommer börja ladda överimon!

    kört mycket maskros och koffeintabletter igår och idag!

    vila dig till formen,dvs var inte aktiv när du tömmer dig. sen har du väll en plan?
    Mina sista dagar före lp såg ut så här med tömning:
    Tor:inget salt 4liter vatten. inga kolhydrater
    Fre:2liter vatten fram till 19.00.fyller med ris (mk vatten i riset med)och kyckling fram till 19.00 där efter ingen vatten alls och mycket skräpmat. samt stor dos av maskros före säng,benen i högt läge hela kvällen.
    Lör:skräpmat och riskakor och lite vetten vid behov (ca 0,5l) mellan fre 19.00 till tävling.

    Har fått lära mig en sak: ju bättre formen är,ju större chans att detta lyckas, är formen kass så kvittar det och du kan försämmra dig

    #558021
    Henrik Lindh wrote:
    nja njo funkar nog olika, kan säga att min form sista 24 timmarna ändras fruktansvärt mycket,så jag kör alltid fyllning,tömning:).
    men sen vet jag vissa det inte änder ett piss på och då är det bara massa stress

    Nja. Alltså det jag menar. Visst händer det en hel del på en kropp som är riktigt hård.
    Men de flesta försöker göra en tömning när de inte riktigt har formen för det. Då blir skillnaden marginell.

    Men visst, för mig brukar det handla om 3-4kg ner i vikt, så visst fan tajtas man till duktigt.

    Fast formen är A och O.

    PS. På bilden till Body hade jag ju dragit ner mig 6kg på 1 dygn, så där såg man en ganska markant skillnad DS.

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.