Peter Lee – How to Go from 14% Body Fat to 7% in 30 Days

Home Forums Deff och fettminskning Peter Lee – How to Go from 14% Body Fat to 7% in 30 Days

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #117548

    Vet att jag nyligen gjorde en tråd inom ”Deff och fettminskning”, ber hemskt mycket om ursäkt om folk stör sig på det!

    Men vad är det han menar i denna film?
    [http://www.youtube.com/watch?v=8z9zGFa7bSw&feature=channel&list=UL]

    Åt han bara 1 vanlig måltid och 5 protein shakes under en dag?

    Tacksam för svar!

    Tack!

    #48246
    #117549
    gymmaniac wrote:
    Vet att jag nyligen gjorde en tråd inom ”Deff och fettminskning”, ber hemskt mycket om ursäkt om folk stör sig på det!

    Men vad är det han menar i denna film?
    [http://www.youtube.com/watch?v=8z9zGFa7bSw&feature=channel&list=UL]

    Åt han bara 1 vanlig måltid och 5 protein shakes under en dag?

    Tacksam för svar!

    Tack!

    Ja det gjorde han, han säger ju det klart och tydligt.

    #117550
    puzesc wrote:
    Ja det gjorde han, han säger ju det klart och tydligt.

    Okej;) hur fördelar man en sådan dag?

    #117551
    gymmaniac wrote:
    Okej;) hur fördelar man en sådan dag?

    Jag själv skulle antagligen tagit själva maträtten före eller efter träningen sen proteinshaksen utspritt under dagen för att behålla hungern nere så mycket som möjligt :) :up:

    #117552
    puzesc wrote:
    Jag själv skulle antagligen tagit själva maträtten före eller efter träningen sen proteinshaksen utspritt under dagen för att behålla hungern nere så mycket som möjligt :) :up:

    Tack så mkt!

    Men om man skulle gjort något liknande så skulle man inte komma upp i så stort protein intag ju ?

    #117553

    Nu gör du mig förvirrad. En tråd du skapar för du är rädd att tappa muskler. Denna tråd skriver du i princip att du är rädd att äta för mycket protein. Protein är bla det viktigaste för kroppen att tillgodose och speciellt vid en kalorirestriktion. 2-3 Gr protein per kilo kroppsvikt är minimum under en diet. Hellre mer protein än för lite.

    Nu vill jag inte verka vara brysk och elak men är det Beach 2012 som oroar dig?

    Ps inget fel i det men läs deffguiden som har upplägg och bra tips för att få fram en fettfri muskelmassa.

    #117554
    Zoltan Szabo wrote:
    Nu gör du mig förvirrad. En tråd du skapar för du är rädd att tappa muskler. Denna tråd skriver du i princip att du är rädd att äta för mycket protein. Protein är bla det viktigaste för kroppen att tillgodose och speciellt vid en kalorirestriktion. 2-3 Gr protein per kilo kroppsvikt är minimum under en diet. Hellre mer protein än för lite.

    Nu vill jag inte verka vara brysk och elak men är det Beach 2012 som oroar dig?

    Ps inget fel i det men läs deffguiden som har upplägg och bra tips för att få fram en fettfri muskelmassa.

    Zoltan, jag skriver inte att få in för mkt protein !
    jag skrev ”Men om man skulle gjort något liknande så skulle man inte komma upp i så stort protein intag ju ?”

    5*30g = 150 g protein + en måltid ( 50g) = 200g protein

    Jag skrev ALDRIG för lite, utan om det verkligen räckte då jag brukar sikta på 240-260 g protein:frust:

    TACK ÄNDÅ!

    #117555

    Blandade dig ihop dig med en annan som startade en annan tråd och var rädd för att få i sig för mycket protein. Sorry :/

    Nu ska jag inte lägga mig i mera för det verkar som att jag inte kan uttrycka mig utan att göra folk upprörda. :D Lycka till och ber om ursäkt om jag gjorde dig eller någon annan upprörd.

    #117556
    gymmaniac wrote:
    Zoltan, jag skriver inte att få in för mkt protein !
    jag skrev ”Men om man skulle gjort något liknande så skulle man inte komma upp i så stort protein intag ju ?”

    5*30g = 150 g protein + en måltid ( 50g) = 200g protein

    Jag skrev ALDRIG för lite, utan om det verkligen räckte då jag brukar sikta på 240-260 g protein:frust:

    TACK ÄNDÅ!

    Jag har inte kollat filmen, men du kan fylla shakern med mer än 30g protein per gång:what:

    #117557
    Henke wrote:
    Jag har inte kollat filmen, men du kan fylla shakern med mer än 30g protein per gång:what:

    You don’t say?
    Måste ju tänka lite ekonomiskt iaf.

    #117558
    Zoltan Szabo wrote:
    Blandade dig ihop dig med en annan som startade en annan tråd och var rädd för att få i sig för mycket protein. Sorry :/

    Nu ska jag inte lägga mig i mera för det verkar som att jag inte kan uttrycka mig utan att göra folk upprörda. :D Lycka till och ber om ursäkt om jag gjorde dig eller någon annan upprörd.

    Lugnt Zoltan!
    Du får mer än gärna skriva och ge tips !

    #117559
    gymmaniac wrote:
    You don’t say?
    Måste ju tänka lite ekonomiskt iaf.

    Ja men vad menar du då?

    #117560

    Det är avsevärt lättare beräkna kcal i en stor måltid om man är nybörjare. Du får väga maten i ”otillagad” tillstånd. Ha ha.. Det lät helt sjukt! Sen vet du vad dina drinkar innehåller.

    Prova om du vill men jag hade haft enorma hungerskänslor på en sådan svältupplägg. Föresten var inte du under 18 bara?

    #117561
    Zoltan Szabo wrote:
    Det är avsevärt lättare beräkna kcal i en stor måltid om man är nybörjare. Du får väga maten i ”otillagad” tillstånd. Ha ha.. Det lät helt sjukt! Sen vet du vad dina drinkar innehåller.

    Prova om du vill men jag hade haft enorma hungerskänslor på en sådan svältupplägg. Föresten var inte du under 18 bara?

    Ja får testa mig fram lite :)
    Ja det har du rätt i, är 16:)
    Why? Märks de på min grammatik eller vad ;)?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.