Peter Lee – How to Go from 14% Body Fat to 7% in 30 Days

Home Forums Deff och fettminskning Peter Lee – How to Go from 14% Body Fat to 7% in 30 Days

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #117562
    Henke wrote:
    Ja men vad menar du då?

    Pengar växer inte på träd;)

    Menar mest att de blir billigare med tonfisk och kyckling i längden :)
    Tar man 8dl pulver eller ngt liknande per dag så lär påsen va slut inom en vecka nästan ;)

    #117563
    gymmaniac wrote:
    Ja får testa mig fram lite :)
    Ja det har du rätt i, är 16:)
    Why? Märks de på min grammatik eller vad ;)?

    Nä inte grammatiken. Tänkte mer på att det är inte allt för bra att utsätta en ung persons kropp för hårda dieter osv. Du växer ganska många år till och inte bara kroppsmässigt. Hjärnan utvecklas ända fram tills 25 årsåldern. Det jag menar med det hela att man kan få osunda tankar kring mat och träning utan att man märker det om man inte tänker efter vad man sysslar med.

    #117564
    Zoltan Szabo wrote:
    Nä inte grammatiken. Tänkte mer på att det är inte allt för bra att utsätta en ung persons kropp för hårda dieter osv. Du växer ganska många år till och inte bara kroppsmässigt. Hjärnan utvecklas ända fram tills 25 årsåldern. Det jag menar med det hela att man kan få osunda tankar kring mat och träning utan att man märker det om man inte tänker efter vad man sysslar med.

    Jaja klart:) men börjar man i tidig ålder har man ett försprång ju:)
    Är enligt alla jag vet väldigt stor, har även blivit testad då de trodde jag tryckte . Så hoppas på att stå på scen när jag är 23 något !

    #117565
    gymmaniac wrote:
    Pengar växer inte på träd;)

    Menar mest att de blir billigare med tonfisk och kyckling i längden :)
    Tar man 8dl pulver eller ngt liknande per dag så lär påsen va slut inom en vecka nästan ;)

    Pulver är billigare

    #117566
    Henke wrote:
    Pulver är billigare

    beror väl på vart man handlar?

    #117567
    gymmaniac wrote:
    Tack så mkt!

    Men om man skulle gjort något liknande så skulle man inte komma upp i så stort protein intag ju ?

    Beror helt och hållet på vad du äter för måltid, samt hur STORA proteinshaker du tar, vi säger att du har 30g protein i en shake 5*30 = 150 sen säger vi att du har ca 70g proteiner i din måltid då får du i dig 220g proteiner.

    #117568

    Låter riktigt dumt i mina öron att göra nåt sånt om du är 16år.

    Vill du gå ner i vikt så ät mat och ligg lite på minuskalorier.
    1 shake efter träning typ, resten mat.

    Angående vad som är dyrt och vad som är billigt, så kan man köpa kyckling som kostar 50kr /kg och kyckling som kostar 150kr/kg

    Pulverpriserna varierar ännu mera…

    #117569
    Johnny Furu wrote:
    Låter riktigt dumt i mina öron att göra nåt sånt om du är 16år.

    Vill du gå ner i vikt så ät mat och ligg lite på minuskalorier.
    1 shake efter träning typ, resten mat.

    Angående vad som är dyrt och vad som är billigt, så kan man köpa kyckling som kostar 50kr /kg och kyckling som kostar 150kr/kg

    Pulverpriserna varierar ännu mera…

    mitt liv är detta så vrf hålla tillbaka?

    ja, priser varierar väldigt mkt :up:

    #117570
    gymmaniac wrote:
    mitt liv är detta så vrf hålla tillbaka?

    Därför att du fortfarande växer och behöver mat!

    #117571
    Johnny Furu wrote:
    Därför att du fortfarande växer och behöver mat!

    saken är att efter sommaren skall jag börja bulka sjukt strikt, då tycker jag de skulle va sjukt bra om jag låg väldigt låg på fettprocent när jag börjar

    #117572
    gymmaniac wrote:
    saken är att efter sommaren skall jag börja bulka sjukt strikt, då tycker jag de skulle va sjukt bra om jag låg väldigt låg på fettprocent när jag börjar

    Och varför i hela friden skulle det vara det? Du sliter för något som kommer försvinna på några veckor sen efter sommaren.

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.