Har någon möjligen bilder från sm 2000 AF

Home Forums Fitness Har någon möjligen bilder från sm 2000 AF

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #521519

    Hej jag undrar om de är någon som kan hjälpa mig, jag har en kompis som skall fylla år och han var med på Athletic fitness 2000, + 180 var med på kvalet bara. behöver bilder för att pussla ihop ett foto album till han eller eventuellt om någon vet om var man kan få tag i bilder från de året? vore sååååååååå tacksam för hjälp. även om någon har film från den tävlingen. jag kan betala för korten om de skulle vara så… :|

    #70314
    #521521

    Bara så att du vet det som började inte digitalkamerorna komma ut på konsumentmarknaden förens typ 2000 och i början var de svindyra och skitdåliga, så även om det ens finns material vilket det knappast lär göra så ser det antagligen ut som mobilbilder om du inte har supertur och det satt ett tekniskt uppdaterat proffs där med den dåvarande bästa kameran som fanns på marknaden vilken fortfarande idag ser tillräckligt bra ut för ett fotoalbum.

    Dock ser det mörkt ut för de första digitala system-husen i proffsklass kom nämligen inte förens 2001 om jag inte minns helt fel haha, och då kostade dessa rätt mycket så om det finns ”bra” bildmaterial är det garanterat inte digitalt.

    Om ingen orkar gå igenom massa filmrullar och negativ eller har ett jättearkiv pappersbilder, förstås. Men bara så att du inte hoppas för mycket och låter tiden gå, så skulle nog jag iaf tänka på en plan B under tiden du letar. :)

    #521523

    Jag hade iof min första Ixus kring år 2000, och den tog iaf tillräckligt bra bilder för att sätta i ett fotoalbum. Så visst borde det finnas digitalbilder från den tiden. Men givetvis har kvaliteten blivit bättre sen dess, men här är nog det viktigaste att få tag i ett par bilder, snarare än kvalitet.

    Du är iaf på rätt forum att leta, jag tror att du kommer att lyckas!!

    #521524

    Du kanske hittar honom i denna bild?

    [img=https://www.body.se/forum/lineupplus180_small.jpg]Sorry, det var visst korta klassen, men kanske inger lite hopp.

    #521526
    bingoo wrote:
    Hej jag undrar om de är någon som kan hjälpa mig, jag har en kompis som skall fylla år och han var med på Athletic fitness 2000, + 180 var med på kvalet bara. behöver bilder för att pussla ihop ett foto album till han eller eventuellt om någon vet om var man kan få tag i bilder från de året? vore sååååååååå tacksam för hjälp. även om någon har film från den tävlingen. jag kan betala för korten om de skulle vara så… :|

    Kom han med till hinderbane-ronden? Ove var där med sin nya leksak, en Nikon-kamera. Har hundratalet Rytter-tagna bilder från fredagens tävlingar, men ytterst få om han åkte ut direkt…

    #521528

    Körde han chins/dips-omgången? Jag var inne och fotade lite vid det tillfället:

    #521529

    Ironmag.com / Joachim Bartoll var på plats med digitalkamera. Han har kanske kvar fler bilder…

    #521531

    Fan vad många härliga bilder=) Det var innan man själv ens tänkt tanken och så många av dåtidens stjärnor och vissa även aktiva idag. Riktigt kul bilder!!!!

    #521533
    Mats E. wrote:
    Du kanske hittar honom i denna bild?

    [img=https://www.body.se/forum/lineupplus180_small.jpg]Sorry, det var visst korta klassen, men kanske inger lite hopp.

    Kul med bilder från gamla tävlingar. En ung Rookie Westin och Johan Gustafsson. Är det Martin hanzel som är nummer 69?

    #521534

    Japp, det är Martin, blond på den tiden :)

    #521536

    Johan du som har varit med länge, hur kommer det sig att formen skilljer sig så mycket mot nu överlag? var det bara mer eller mindre bara att köra och inga långa dieter som gällde då?

    #521538

    Ja han var med på dipps ronden och chins ronden, man åkte ut på kvalet, kom aldrig till hinderbanan. dock så är var han med på bild i tidningen SBBF mitten sidan när han gjorde dips momentet, dom använde bilden när dom skrev en artikel strax efter tävlingen om skador i axlar vi djup gående dipps!!!! väntar ivrigt tack alla för att ni försöker hjälpa till tusen tack!!

    #521539
    Mats E. wrote:
    Du kanske hittar honom i denna bild?

    [img=https://www.body.se/forum/lineupplus180_small.jpg]Sorry, det var visst korta klassen, men kanske inger lite hopp.

    grym bild syn bara att de inte var långa för då skulle han nog synts!!!

    #521541
    Magnus Branzén wrote:
    Kom han med till hinderbane-ronden? Ove var där med sin nya leksak, en Nikon-kamera. Har hundratalet Rytter-tagna bilder från fredagens tävlingar, men ytterst få om han åkte ut direkt…

    han kom inte till hinderbanan, men han var med i en artickel i SKKF tidningen strax efter tävlingen mitt sidan, där han gjorde dips och artickeln handla om axelskador i samband med dipps..!!!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.