Har någon möjligen bilder från sm 2000 AF

Home Forums Fitness Har någon möjligen bilder från sm 2000 AF

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #521543
    Magnus Branzén wrote:
    Körde han chins/dips-omgången? Jag var inne och fotade lite vid det tillfället:

    som jag nämnde lite på allas inlägg så var han med på dipps och chins, och han har en bild som publicerdas i samband med en artikel i SKKF mitt sida strax efter tävligen. första utgåvan efter AF SM 2000. hans namn är joe A. tack snälla för att ni försöker hjälpa till!!!!!!!!!!!!!!!

    #521544
    bingoo wrote:
    som jag nämnde lite på allas inlägg så var han med på dipps och chins, och han har en bild som publicerdas i samband med en artikel i SKKF mitt sida strax efter tävligen. första utgåvan efter AF SM 2000. hans namn är joe A. tack snälla för att ni försöker hjälpa till!!!!!!!!!!!!!!!

    Kollar under onsdagen i redaktionens samling med gamla utgåvor så jag vet vilket bild det rör sig om.

    #521546
    Henrik Lindh wrote:
    Johan du som har varit med länge, hur kommer det sig att formen skilljer sig så mycket mot nu överlag? var det bara mer eller mindre bara att köra och inga långa dieter som gällde då?

    Jo, det var nog lite mer ”bara köra” på den tiden, men toppen var bra även då, titta tex. på Martin, och killen som stod bredvid mig nr 19, Måns Junger placerade sig hyfsat i -90 i BB dagen efter, men visst är standarden generellt sett mycket högre nu. Sen får vi inte glömma att detta endast var SM-kval och inte SM.

    #521547
    bingoo wrote:
    som jag nämnde lite på allas inlägg så var han med på dipps och chins, och han har en bild som publicerdas i samband med en artikel i SKKF mitt sida strax efter tävligen. första utgåvan efter AF SM 2000. hans namn är joe A. tack snälla för att ni försöker hjälpa till!!!!!!!!!!!!!!!

    Är det följande person med startnummer 42?

    [img=http://body.se/img/forbundsnytt.jpg]

    #521549

    ja de joe, så kul de hade varit om de fanns fler bilder typ från line uppen på kvalet=):up:

    #521551
    bingoo wrote:
    ja de joe, så kul de hade varit om de fanns fler bilder typ från line uppen på kvalet=):up:

    Sorry – ingen bild som tydligt nog fångade startnummer 42 bland de tre källor jag har (mina egna, Rytters och Bartolls bilder från fredagstävlingarna 2000).

    #521552

    tack för att du försökt hjälpa mig, de bara o hoppas att nån har privata foton någonstans på +180 klassen. man ska aldrig tappa hoppet =) men Tusen tack för att du gjort ditt bästa!!!!!!!!!!

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.