Ätardag under deff, hur ser din ut?

Home Forums Kost och Näringslära Ätardag under deff, hur ser din ut?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #552381
    Notorious wrote:
    Nja, en burk tonfisk i vatten kostar 3.50 på willys, det är nästan så det konkurrerar med ris i kr/g(e).

    Ett hett tips är att mår man bra på sin nuvarande kost och når de resultat man vill så ska man inte förändra den. Om man däremot inte gör det så är kosten det enkom viktigaste för din muskelbyggnad och din fettprocent såväl som ditt välmående och därför så bör de som inte är nöjda börja med att ändra sin kost före de provar något som helst annat.

    Jag tror du och jag i grunden är helt överrens här. :)

    Tonfisk har jag dock lite svårt för sen min förra deff.
    Jag menade typ kalkonkassler, skinka, kyckling etc, då blir det dyrt.
    Jag trivs med min kost som den är nu när jag äter lite vad jag känner för och mår bra helt enkelt så jag kommer inte ändra.
    Vi är överrens skulle jag också vilja påstå, bara att vi kör olika. ;)

    #552382
    jemry wrote:
    Jag äter lika mycket kolhydrater under diet och uppbyggnad,ökar bara cardio under deff och så går jag ner i vikt, börjar min diet imon kommer äta kolhydrater varjedag men denna gången har jag tänkt och dra ner på det lite kanske 100gram om dagen så kommer jag ha en dag i veckan då jag fyller på med lite extra mat osv.

    Kan inte tänka mig en dag utan kolhydrater!!!:D

    Kunde inte jag heller förr i tiden, men jag upptäckte att när jag gick över till en lägre nivå kolhydrater så försvann suget och det hände en hel del med min kropp.

    Jag har aldrig varit fet men heller aldrig smal, nåt mitt i mellan tills jag förändrade min kosthållning totalt, jag har växt betydligt sedan dess utan att någonsin gå över 12% i kroppsfett.

    Mitt sug efter något är kolgrillat kött, skulle jag vilja ha något till det skulle jag hellre välja grillad kyckling än ris eller potatis.

    #552383
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Tonfisk har jag dock lite svårt för sen min förra deff.
    Jag menade typ kalkonkassler, skinka, kyckling etc, då blir det dyrt.
    Jag trivs med min kost som den är nu när jag äter lite vad jag känner för och mår bra helt enkelt så jag kommer inte ändra.
    Vi är överrens skulle jag också vilja påstå, bara att vi kör olika. ;)

    Ägg är också billigt, likaså jordnötter, keso och så vidare, men jag fattar vad du menar.

    Mår du bra på det du äter och är nöjd så ska du absolut inte ändra något för att JAG mår bra på annat, det är mer för de som inte gör det. :)

    Uppriktigt talat, man kan köra hur man vill bara man kör det förbannat HÅRT! :D

    #552384
    Notorious wrote:
    Ägg är också billigt, likaså jordnötter, keso och så vidare, men jag fattar vad du menar.
    Mår du bra på det du äter och är nöjd så ska du absolut inte ändra något för att JAG mår bra på annat, det är mer för de som inte gör det. :)
    Uppriktigt talat, man kan köra hur man vill bara man kör det förbannat HÅRT! :D

    Det är sant. :)
    Men efter att jag tänkte lite väl mycket på vad jag åt under en relativt kort period för inte så längesen så ändrade jag mig och började äta lite mer vad jag känner för, mår och ser bättre ut nu tycker jag.
    Enligt mig ska träning och kost vara en del av livet, inte tvärtom. :)
    Men men, tillbaka till topic och ätardagarna.

    #552385

    läs gärna hur jag har lagt upp min deff på min blogg – [www.metrobloggen.se/zeki]

    säg sedan vad ja skulle kunna förbättra :)

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.