Jag ska äta i hötorgshallen om en timme….

Home Forums Kost och Näringslära Jag ska äta i hötorgshallen om en timme….

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #762612

    Vad ska jag välja I RUNDA SLÄNGAR om jag vill komma undan med minst kcal:

    Pizza, kebab, wok, nachos, kinesiskt, paella?

    mvh,
    Olle

    #82008
    #762613

    Om du är seriös med din fråga, så satsa på en kebabrulle med extra kött och minimalt med sås.

    #762614
    Samir wrote:
    Om du är seriös med din fråga, så satsa på en kebabrulle med extra kött och minimalt med sås.

    Jag är helt seriös!
    Tusen tack för ett bra svar Samir!

    mvh,
    Olle

    #762615
    Dell wrote:
    vatten?

    =)
    Vet förövrigt inte vart du hittade vatten bland dessa:
    Pizza, kebab, wok, nachos, kinesiskt, paella?

    #762616

    Jag skulle käkat allting.

    #762617

    Ta det du tycker e goast

    #762618
    Oggelit0 wrote:
    Ta det du tycker e goast

    +1

    Ska man plåga sig kan man göra det hemma och behöver inte gå ut för att käka, unnar man väl sig en ”middag” så kan man lika väl ta det som man gillar bäst och sedan återgå till skräpning efter det.

    #762619

    Det är EN måltid det rör sig om. Ät det du tycker är godast.

    #762620

    Finns ju inte bara kebab och pizza i Hötorgshallen.

    Letar du runt en smula kan du nog hitta ett ställe där du kan få en grekisk sallad eller liknande. Be att få lite eller ingen dressing så undivker du mycket energi. Det finns en Sandys i gatuplan som också kan vara värt en titt.

    I övrigt måste jag dock instämma i att det vettiga är att du helt enkelt tar det du gillar. Se till att basmaten är bra och balanserad, se utsvävningar som denna som ett extra ”treat”.

    #762621

    Ja, vi är alla extremt angelägna om att höra om dina resultat. Personligen kommer jag sitta här resten av kvällen och trycka reload page med 30 sekunders intervaller. Vänligen håll oss uppdaterade och ännu bättre vore om du startade en logg eller blogg om dina mateskapader på Hötorget.

    #762622
    Grandmaster wrote:
    Ja, vi är alla extremt angelägna om att höra om dina resultat. Personligen kommer jag sitta här resten av kvällen och trycka reload page med 30 sekunders intervaller. Vänligen håll oss uppdaterade och ännu bättre vore om du startade en logg eller blogg om dina mateskapader på Hötorget.

    haha

    #762623
    Grandmaster wrote:
    Ja, vi är alla extremt angelägna om att höra om dina resultat. Personligen kommer jag sitta här resten av kvällen och trycka reload page med 30 sekunders intervaller. Vänligen håll oss uppdaterade och ännu bättre vore om du startade en logg eller blogg om dina mateskapader på Hötorget.

    Fantastiskt, än en gång, tack GM!! :D

    #762624

    för i h-vete mannen va käkade du!!?!

    :)

    #762625

    helt otroligt! ät förfan, tydligen deffar du inte eller har nå annat speciellt för dig för då hade du väl kunnat haft matlåda med dig ELLER välja något annat p dendär hötorgshallen.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.