Jag ska äta i hötorgshallen om en timme….

Home Forums Kost och Näringslära Jag ska äta i hötorgshallen om en timme….

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #762626

    Mittemot hötorgshallen ligger ett ställe som drivs av en brottare (tror jag), där kan du få kyckling, ris och sallad. Om det nu är det du syftar på när du säger att du vill äta bra.

    #762627

    WOK e ju deffenitivt nytiggast om de inte innehåller en massa nudlar asså kalori mässigt

    #762628
    sneeb wrote:
    WOK e ju deffenitivt nytiggast om de inte innehåller en massa nudlar asså kalori mässigt

    Du lät äckligt säker på det…

    #762629

    aa offtast så innehåller wok bara kyckling lr nått slags annat kött ,rostbiff lr nått… med grönsaker å någon sås wok såsen i sig brukar inte innehålla mkt fett mest lite kolhydrater. jämfört med kebab rulle utan sås så e Wok för min del att föredra före de …. kebabkött rena grisiri köttet åå brödet vetemjöl..

    #762630

    skit i det nu killar, han har redan käkat. Och jag är oerhört nyfiken på vad det blev :)

    #762631
    Karlssooooon wrote:
    skit i det nu killar, han har redan käkat. Och jag är oerhört nyfiken på vad det blev :)

    hehe men men asså attr helldre föredra kebab rullle för wok kalori mässigt va lite:whistle:

    #762632

    Härligt att se uppbådet mina vänner! Jag känner mig riktigt uppskattad!

    Det blev en kebabrulle med xtra kött och minimalt med sås! Hör och häpna!

    #762633

    Gjorde Elander rätt val?

    #762634
    kiRRe wrote:
    helt otroligt! ät förfan, tydligen deffar du inte eller har nå annat speciellt för dig för då hade du väl kunnat haft matlåda med dig ELLER välja något annat p dendär hötorgshallen.

    Haha taggad snubbe, ja för fan, om jag är på deff ska jag smälla upp matlåda på restaurangen för det är ju helt insane in the membrane att äta något gott under deff?
    Iofs kan jag övetala alla vänner att vi inte kan äta där för jag är livrädd för kcal.
    =) Kebabrulle var gott som fan och Street kings var bra.

    Ni får gärna plocka bort tråden nu =)

    #762635

    Ja, med tankte på att du frågade inne på ett träningsforum vad du ska äta så kan man faktiskt få för sig att du är livrädd för kcal.
    Men härligt att du fick en bra kväll och hoppas att tråden blir låst.

    #762636
    Razmeister899 wrote:
    Ja, med tankte på att du frågade inne på ett träningsforum vad du ska äta så kan man faktiskt få för sig att du är livrädd för kcal.
    Men härligt att du fick en bra kväll och hoppas att tråden blir låst.

    Ja det kanske man kan få för sig.

    Varför kan man inte ta bort sina trådar själv?

    #762637
    Elander wrote:
    Ja det kanske man kan få för sig.

    Varför kan man inte ta bort sina trådar själv?

    Ibland smakar det tårta och ibland smakar det bajs :|

    #762638
    Elander wrote:
    Härligt att se uppbådet mina vänner! Jag känner mig riktigt uppskattad!

    Det blev en kebabrulle med xtra kött och minimalt med sås! Hör och häpna!

    Låter som en bra kompromiss. :)

    Skönt att höra att du valde kebab som du var sugen på. Allt annat hade varit fel.

    #762639
    Baboom wrote:
    Mittemot hötorgshallen ligger ett ställe som drivs av en brottare (tror jag), där kan du få kyckling, ris och sallad. Om det nu är det du syftar på när du säger att du vill äta bra.

    Kan man ju få på Sultan också? Mitt stammisställe, ligger nere till höger från ingången sett, huuur gott som helst. Bara och säga till så slipper man riset eller välidgt lite av det!

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.