Tjejer! Hur mkt äter ni?

Home Forums Kost och Näringslära Tjejer! Hur mkt äter ni?

  • This topic is empty.
Viewing 16 post (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #551603
    snusan wrote:
    Jag tror också att det är så.. Jag är inte så där väldigt insatt i det här med hur kroppen funkar, men när jag höjer intaget (räknar inte kalorier och så, men när jag någon gång fått för mig att kolla, för att se hur jag ligger till, har jag legat rätt lågt, inte så långt över 1000 kcal oftast 😮 iaf de veckor jag jobbar nätter, då sover jag hela dagen och på natten blir d inte mkt ätet så jag jobbar ensam på nattöppen mack, nog om det ;) )

    MEN iaf, så när jag höjer, så upplever jag att jag känner mig plufsig direkt, (vätska??) får för mig att det kanske tar ett tag för kroppen att ställa om sig till nya högre energi-intaget och att det kanske stabiliserar sig om jag ger det lite tid?

    I vilket fall så behöver jag få ork till att ta i när jag tränar, och att jag konstant blir förkyld känns också som en liten varningsklocka.

    Med mitt förnuft fattar jag ju att jag inte kan hålla på som jag gör i längden, kruxet är att våga omsätta det i praktiken bara..!

    Man blir lite plufsigare men ett helt annat tryck i gymmet. Jag vet också att detta är tillfälligt så därför kan jag acceptera att bli lite plufsigare för uppbyggnad pågår några månader för att sedan gå över till diet och efter diet går jag tillbaka på +- 0 igen och håller okej form. Periodisera tycker jag är bra om man vill bygga på sig mer muskler.

Viewing 16 post (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.