ALRI Chain’d Out

Home Forums Kosttillskott ALRI Chain’d Out

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #553737

    Kommer Chain’d Out att komma till någon svensk webshop?

    #71248
    #553738
    fenyletylamin wrote:
    Kommer Chain’d Out att komma till någon svensk webshop?

    Vi får ALR Industries Chaind Out i lager i början av nästa vecka..

    #553739
    Olle Sparringsjö wrote:
    Vi får ALR Industries Chaind Out i lager i början av nästa vecka..

    :emo-thumb

    #553740

    Är det någon speciell fördelning på bcaa syrorna i denna produkt? Hittar inget info på hemsidan om det. Sen vill jag fråga varför ta en ny bcaa produkt när det finns en uppsjö av bra produkter redan. Lär knappast bli bättre resultat jämnfört med andra om du väljer från bra märken. Förlåt min skepsism! Visst, det är kul at testa men jag tror produkten i sverige blir dyr jämnfört med andra som redan finns på marknaden.

    #553741

    Aminosyrorna i chaind out är bundna till malate för att tas upp bättre i kroppen om jag inte pratar i nattmössan nu. Sen är det även lite andra ämnen i, bland annat rosenrot

    #553742
    fenyletylamin wrote:
    Aminosyrorna i chaind out är bundna till malate för att tas upp bättre i kroppen om jag inte pratar i nattmössan nu. Sen är det även lite andra ämnen i, bland annat rosenrot

    Alla de här olika estrarna lär inte göra stor skillnad om någon. Aminosyror tas upp snabbt ändå. De lägger i lite rosenrot och annat för det ska vara exotisk produkt. Tycker inte det är värt 80$. Men alla är vi olika!

    #553743
    Zoltan Szabo wrote:
    Alla de här olika estrarna lär inte göra stor skillnad om någon. Aminosyror tas upp snabbt ändå. De lägger i lite rosenrot och annat för det ska vara exotisk produkt. Tycker inte det är värt 80$. Men alla är vi olika!

    Håller med,har en burk påväg främst för skojs skull,har läst lite recensioner som säger att den skall smaka ok och blanda sig bra.
    Den blir lite variation till min vanliga EAA innan träningen bara.
    Du kan hitta den för betydligt bättre pris än 80us dock,den lär ju bli ”ok” prisatt när den kommer till Sverige också skulle jag tro,det blir säkert en ok produkt till folk som brukar köpa bcaa med lite extra krydda..

    #553744

    De lägger i lite rosenrot och annat för det ska vara exotisk produkt. Tycker inte det är värt 80$. Men alla är vi olika!

    Alri chained out finns nu i lager..

    Vi ligger som vanligt på ett pressat pris, lite under de billigaste Usa shopparna om man lägger på tull och moms.

    Ungefär – 45% på 80Usd

    #553745
    Olle Sparringsjö wrote:
    De lägger i lite rosenrot och annat för det ska vara exotisk produkt. Tycker inte det är värt 80$. Men alla är vi olika!

    Alri chained out finns nu i lager..

    Vi ligger som vanligt på ett pressat pris, lite under de billigaste Usa shopparna om man lägger på tull och moms.

    Ungefär – 45% på 80Usd

    Kan bara gratulera för de låga priset. det var ingen diss mot just er utan det var diss mot en onödigt dyr produkt som inte gör bättre jobb än billigare BCAA varianter. Vi vet redan att MMsports är grymma och duktiga på marknadsföra produkterna. Tycker det är fortfarande är en ganska onödig produkt. Snål smålänning som man är! :D

    MVH ”Mr.Pessimist”

    #553746

    ALri”bög” som man är, måste jag testa denna produkt, trots att den är dyr enligt vissa:p här

    #553747
    Peter Singer wrote:
    ALri”bög” som man är, måste jag testa denna produkt, trots att den är dyr enligt vissa:p här

    Hehe du säger det rakt ut,jag försökte linda in det:D
    Om bara min kunde komma nångång..:(

    #553748
    dr Nick wrote:
    Hehe du säger det rakt ut,jag försökte linda in det:D
    Om bara min kunde komma nångång..:(

    Jag undrar vem du skulle beställt av om du velat haft den snabbare :D

    Jag bara retas lite, vet att jag inte förvanat om att vi skulle ta in den.

    Vilken smak valde du?

    Jag tog själv en Appletini…

    Helt ok smak, grön äppel dricka.

    #553749
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag undrar vem du skulle beställt av om du velat haft den snabbare :D

    Jag bara retas lite, vet att jag inte förvanat om att vi skulle ta in den.

    Vilken smak valde du?

    Jag tog själv en Appletini…

    Helt ok smak, grön äppel dricka.

    Jag tror att jag också tog den smaken..
    Hehe..jaja

    #553750
    dr Nick wrote:
    Jag tror att jag också tog den smaken..
    Hehe..jaja

    Har du fått den ännu ?

    Omdömme?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.