ALRI Chain’d Out

Home Forums Kosttillskott ALRI Chain’d Out

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #553751
    Olle Sparringsjö wrote:
    Har du fått den ännu ?

    Omdömme?

    Neej,jag har ju inte det,antar att den sitter i tullen eller ligger på jobbet,har varit utomlands hela den gångna veckan.:(

    #553752
    dr Nick wrote:
    Neej,jag har ju inte det,antar att den sitter i tullen eller ligger på jobbet,har varit utomlands hela den gångna veckan.:(

    :p

    #553753
    Zoltan Szabo wrote:
    Alla de här olika estrarna lär inte göra stor skillnad om någon. Aminosyror tas upp snabbt ändå. De lägger i lite rosenrot och annat för det ska vara exotisk produkt. Tycker inte det är värt 80$. Men alla är vi olika!

    Känner mig nog tvungen att instämma. ALRI påstår att biotillgängligheten förbättras med 200-300 %… 8) Såg att priset på en av de större webshoparna i USA låg på 42 USD vilket känns ganska ok trots allt jämfört med rekommenderade 79,99 USD.

    #553754

    Noterade på burken att det stod att en servering är 10gram vilket skall vara en skopa.

    Vägde en skopa och fick det till 5,5gram, så 2 skopor är korrekt dosering.

    Tyckte att det inte kunde stämma, med den lilla skopa skulle burken räcka i en evighet.

    Supplement Facts
    Serving Size 10,35 Gram(1 Scoop)
    Servings Per Container60

    Amt Per Serving % DV*

    BCAA Malfactor 211 Matrix™ 7000mg **
    LeuMal™ (Leucine Malate), IsoMal™ (Isoleucine Malate), ValMal™ (Valine Malate)

    PerformActiv™ Proprietary Matrix Blend: 1800mg **
    Alanine, L-Theanine, CordyActiv™ (Dong Chong Xia Cao) RhoActiv™ (Rhodiola Rosea Extract), AppleActiv™ (Apple Peel Extract)

    #553755

    Eftersom min burk försvann i tullen så köpte jag en ny burk idag på MM invigningen istället..
    Recension kommer..

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.