Animal Stak- M Stak Fråga

Home Forums Kosttillskott Animal Stak- M Stak Fråga

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #466388
    theo125 wrote:
    Det är inte random skit från google, det är från han som coachat 6 bodybuilders i USA, hans råd har hjälpt mig skit mycket och sedan jag SLÄNGDE iväg smörjan så har både den muskeluppbyggande processen och allt annat bara gått bättre, nej jag är inte erfaren men jag vet att kreatin är bland de sämsta tillskotten du kan köpa.

    Du har fortfarande inte refererat till en enda vetenskaplig artikel. så jag väntar. ge inte värdelösa råd utan grund, speciellt inte om du inte kan bevisa motsatsen. och lägg av med dina löjliga pm, jag svarar inte på sånt. väntar även på kommentarer på de studierna jag länkade.

    #466389

    Tack för svaren!! :up: En följdfråga bara: Försvinner en del av effekten om inte trycker i sig mycket kolhydrater? Försöker hålla nere de så gott det går och försöker hålla en bra form.. :)

    #466390
    RealMagic wrote:
    Tack för svaren!! :up: En följdfråga bara: Försvinner en del av effekten om inte trycker i sig mycket kolhydrater? Försöker hålla nere de så gott det går och försöker hålla en bra form.. :)

    Det är nog ingen skillnad som är märkbar iaf. Jag brukar köra 2st burkar m-stack i följd och använder alltid Eaa-xx också. Och jag har ett ganska lågt intag av kollisar:)
    Upplever m-stack som ett av dom bästa tillskotten jag provat, väldigt nöjd och tycker att det har hjälpt mig att komma över endel trösklar.

    #466391

    Är inte ett värdelöst råd, däremot ett smart råd.
    Gav helt enkelt min rekommendation, men vill RealMagic ha kreatin så ska väl RealMagic ha det, säger inte att han inte ska.

    Ok, det funkade för dig… på vilket sätt exakt? hjälpte dig se större ut men inte att bygga muskler, kanske hjälpte dig gå upp lite.. men inte att bygga muskler.

    Annars kan vi bara sluta den här diskussionen, hör inte hemma här om man tänker på trådskaparens fråga.

    #466392
    theo125 wrote:
    Är inte ett värdelöst råd, däremot ett smart råd.
    Gav helt enkelt min rekommendation, men vill RealMagic ha kreatin så ska väl RealMagic ha det, säger inte att han inte ska.

    Ok, det funkade för dig… på vilket sätt exakt? hjälpte dig se större ut men inte att bygga muskler, kanske hjälpte dig gå upp lite.. men inte att bygga muskler.

    Annars kan vi bara sluta den här diskussionen, hör inte hemma här om man tänker på trådskaparens fråga.

    Kreatin ökar ju din muskelhypertrofi.

    #466393

    Haha att man orkar ta den här diskutionen..
    Speciellt när det gäller ett ämne som har flertalet vetenskapliga studier med sig, som dessutom påvisar en positiv effekt vid muskelbyggning. Förutom dom såkallade non-responders som Glenn nämnde..

    Det finns inget att säga emot så nu räcker det med snack i den här tråden tycker jag….

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.