En lite mullig kille undrar

Home Forums Kosttillskott En lite mullig kille undrar

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #566019

    Hejsan, Jag har tränat nu i ungefär 5 år och känner att jag har fastnat i träningen. Jag kommer inte över det som jag legat på i typ 1 år. Eftersom jag har lite överskottsfett så försöker jag gå ner i vikt samtidigt som jag vill bygga muskler men det är svårt för jag känner inte att det händer jättemycket. Jag har aldrig tagit något kost tillskott överhuvudtaget och det jag undrar är om jag kanske skulle behöva börja ta något slags protein tillskott då jag inte får i mig alls mycket protein dagligen. Jag har inte råd att köpa ägg osv varje dag då jag är en fattig student.

    What shall i do?!

    #71709
    #566020

    Vad äter du på en dag?

    #566021

    Till frukost äter jag ca 3-4 mackor med mjölk, lunch äter jag nästan aldrig någonting och till middag så varierar det från dag till dag. kan va allting från laxpasta till köttbullar oh nudlar. Det brukar tyvärr bli mycket pasta då det e billigt att köpa :P

    #566022
    Quote:
    det jag undrar är om jag kanske skulle behöva börja ta något slags protein tillskott då jag inte får i mig alls mycket protein dagligen.

    Det kan nog vara en god idé. Utan tillräckligt med protein, uteblir muskeltillväxten. Om det är från mat eller tillskott du fyller ut med protein, spelar mindre roll.

    Dessutom kanske du borde koncentrera dig på att förlora kroppsfett eller öka i muskelmassa, inte båda sakerna samtidigt. Försöker man det, händer det ofta inte mycket alls, förutom att man slösar bort sin tid.

    #566023

    Du äter ju mindre en min syster som är 2 år, lycka till med muskelbygget.
    Du kanske borde läsa på en del om kosten hur viktig den är osv

    #566024

    Jag har lyckats en gång innan Grub :) jag gick ner 15 kg fast var starkare än när jag började.

    #566025

    Styrka är inte muskeltillväxt.