Gainer pro

Home Forums Kosttillskott Gainer pro

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #572099

    Lite uppdatering bara =)
    Har nu på 2 veckor gått upp 0,8 kg. Så jag kanske ska minska lite på kalori intaget?

    #572100
    Jocke_J wrote:
    Lite uppdatering bara =)
    Har nu på 2 veckor gått upp 0,8 kg. Så jag kanske ska minska lite på kalori intaget?

    Tänk på att viktuppgången kan vara muskler oxå. Låt spegeln bestämma. Eftersom du va ganska ny inom träning så får du antagligen ganska bra resultat i början. Tycker nog att du ska fortsätta ta din gainer efter träningen. E då du verkligen behöver kolhydraterna för att återhämta musklerna.

    #572101

    Jo jag hoppas och antar att det är en bra blandning mellan muskler och fett jag lagt på mig.
    Jag kör nu 2 veckor till innan jag ställer mig på vågen ingen och ser vad som hänt.
    Men 0,8 kg på 2 veckor är ett ganska bra tempo upp eller?

    Mvh Jocke

    #572102
    Jocke_J wrote:
    Jo jag hoppas och antar att det är en bra blandning mellan muskler och fett jag lagt på mig.
    Jag kör nu 2 veckor till innan jag ställer mig på vågen ingen och ser vad som hänt.
    Men 0,8 kg på 2 veckor är ett ganska bra tempo upp eller?

    Mvh Jocke

    Ja det tycker jag att det är.
    Det kan/lär vara lite vätska också till följd av att du börjat äta lite mer så det är ingenting att oroa sig över. :up:
    Väg dig så ofta du vill men det är väl egentligen spegeln som säger det mesta? :)

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.