Halodrol Liquigels

Home Forums Kosttillskott Halodrol Liquigels

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #460504

    Någon som har erfarenhet av Halodrol Liquigels från Gaspari?

    Så här säger tillverkaren om produkten:
    Halodrol Liquigels är en vidareutveckling av utgågna Halodrol-50 som var utan tvekan den mest framgångsrika produkt genom tiderna i kosttillskottsbranschen.

    Halodrol-50 var ju inte laglig här i Sverige men
    Halodrol Liquigels verkar ju vara det eftersom GG säljer den.

    Det finns lovande reklam film om produkten på GG och även på Gasparis hemsida för den som är intresserad.

    #65838
    #460505

    Även denna(Liquidgels) är förbjuden i Sverige då den väl innehåller dhea?

    #460506
    dr Nick wrote:
    Även denna(Liquidgels) är förbjuden i Sverige då den väl innehåller dhea?

    Det tror jag inte den är eftersom dom säger att dom tagit bort alla dåliga sideffekter från dhea.
    7keto är ju också dhea

    Säljs ju på även på Gymgrossisten

    #460507
    dr Nick wrote:
    Även denna(Liquidgels) är förbjuden i Sverige då den väl innehåller dhea?

    Hur kan den va förbjuden om dom säljer den?!
    Få ihop det tack.:up:

    #460508
    Elofsson wrote:
    Hur kan den va förbjuden om dom säljer den?!
    Få ihop det tack.:up:

    En produkt med identiskt namn innehåller dhea i USA.
    (Då pratar jag inte om den som innehöll aas)
    Jag hade tydligen fel här.

    Quote:
    Arachidonic Acid (40% In A Proprietary Fatty Acid/oil Blend), 6-OXO® (4-Etioallocholen-3, 6, 17-Trione), DHEA, 20-Hydroxy-Ecdysterone, -(-)3, 4-Divanillytetrahydrofuran

    † % Daily Value not established

    Dock verkar det inte vara samma produkt som gg säljer så det är väl en ”försvenskad” version dom har där:nerd:

    Annars så har väl sådanna misstag gjorts förr både här och där med vad som säljs..

    #460509
    fenyletylamin wrote:
    Det tror jag inte den är eftersom dom säger att dom tagit bort alla dåliga sideffekter från dhea.
    7keto är ju också dhea

    Säljs ju på även på Gymgrossisten

    7-keto är ej hormonellt,ej androgent på något vis medans dhea är ett prohormon..

    #460510
    fenyletylamin wrote:
    Det tror jag inte den är eftersom dom säger att dom tagit bort alla dåliga sideffekter från dhea.
    7keto är ju också dhea

    Säljs ju på även på Gymgrossisten

    Okej.
    7-keto är en metabolit av dhea och kan inte omvandlas till testo eler östro. DHEA å andra sidan kan.

    Gymgrossisten, eller Anna Pauli ska jag säga, är ju så jäkla inkompetent när det kommer till tillskott att man blir förbannad. Istället för att ta in bra kosttillskott som alla andra, som är lagliga, så försöker man hitta nått ”extra” och det brukar skita sig rätt bra. De tog ju in intressanta produkter från MHP med.. :whistle:

    Gaspari Halodrol Liquidgels, 60 kaps innehåller:

    Blend: 480mg

    Arachidonic Acid (40% In A Proprietary Fatty Acid/oil Blend), 6-OXO® (4-Etioallocholen-3, 6, 17-Trione), DHEA, 20-Hydroxy-Ecdysterone, -(-)3, 4-Divanillytetrahydrofuran

    Sen som grädde på moset så har GG inte ens rätt innehållsförteckning på hemsidan. Men det räcker ju att se gasparis film, missar du DHEA i den…

    #460511

    Dom har visst innehållsförteckning för den på hemsidan det är bara att klicka på mer info

    Sen säger dom ju i videon att det bara är de positiva effekterna av dhea som dom fått fram.
    Vet dock inte om det verkar vara något spår över huvud taget från dhea i denna eftersom jag inte förstår vad det står i innehållsdeklarationen. Det enda jag kan se är att det inte är samma info som du fått fram

    60 Gels
    Supplement Facts
    Serving Size: 1Gelcap
    Servings Per Container: 60

    Amount Per Serving % Daily Value

    Blend: 571 mg †
    Arachidonic Acid (40% In A Proprietary Fatty Acid/oil Blend), Peak ATP® adenosine-5-triphosphate disodium salt, LJ100® tongkat ali extract (standardized for 22% eurypeptides, 40% glycosaponins), sodium alpha lipoic acid, -(-)3,4- devanillytetrahydroluran, zinc monomethionine.

    † % Daily Value not established

    #460512
    fenyletylamin wrote:
    Dom har visst innehållsförteckning för den på hemsidan det är bara att klicka på mer info

    Sen säger dom ju i videon att det bara är de positiva effekterna av dhea som dom fått fram.
    Vet dock inte om det verkar vara något spår över huvud taget från dhea i denna eftersom jag inte förstår vad det står i innehållsdeklarationen. Det enda jag kan se är att det inte är samma info som du fått fram

    60 Gels
    Supplement Facts
    Serving Size: 1Gelcap
    Servings Per Container: 60

    Amount Per Serving % Daily Value

    Blend: 571 mg †
    Arachidonic Acid (40% In A Proprietary Fatty Acid/oil Blend), Peak ATP® adenosine-5-triphosphate disodium salt, LJ100® tongkat ali extract (standardized for 22% eurypeptides, 40% glycosaponins), sodium alpha lipoic acid, -(-)3,4- devanillytetrahydroluran, zinc monomethionine.

    † % Daily Value not established

    Ja det finns en innehållsförteckning, men läs om och läs rätt på vad jag skrev.. Jag skrev ”…GG inte ens rätt innehållsförteckning på hemsidan..” INTE att de fullständigt saknar nån.

    Kolla på gasparis hemsida istället..

    #460513

    Har dom hittat på en egen innehållsförteckning då eller?

    #460514
    dr Nick wrote:
    Dock verkar det inte vara samma produkt som gg säljer så det är väl en ”försvenskad” version dom har där:nerd:

    Annars så har väl sådanna misstag gjorts förr både här och där med vad som säljs..

    Kan vara så, men jag hittar ingenstans att det ska finns någon annan produkt för den svenska marknaden, eller inte ens för den europeiska för den delen..

    #460515

    Har lite svårt att tro dom skulle hitta på någon egen innehållsförteckning (IMO)

    Är det någon mer en jag som är intresserad av att pröva på den?

    #460516

    Verkar faktiskt som att GG kan ha rätt i detta fallet, hittar dock ingen innehållsförteckning men det finns tydligen en ”International Formula” utan DHEA:

    [http://gaspariforum.com/index.php?topic=2063.0]

    #460517

    De största amerikanska märkena har ofta versioner på sina produkter som är avsedda för just Kanada/europa. Har dock hänt att vi fått fel version från grossisterna i sverige.. :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.