Halodrol Liquigels

Home Forums Kosttillskott Halodrol Liquigels

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #460518

    denna verkar onekligen väldigt intressant, men en PCT kur efter är nog att rekommendera i samband med denna produkt eller är jag helt ute och cyklar( cykel , skitroligt :p)

    #460519

    Jag skulle nog påstå att du cyklar.

    #460520
    TobiasT wrote:
    De största amerikanska märkena har ofta versioner på sina produkter som är avsedda för just Kanada/europa. Har dock hänt att vi fått fel version från grossisterna i sverige.. :)

    Ja VPX brukar ju ha det vet jag.. ska kolla närmare imorn.

    Men den ”svenska” versionen är ju inte ens intressant. 650 eller vad den kostar är ju bara pengar i skön.

    #460521
    fenyletylamin wrote:
    Har dom hittat på en egen innehållsförteckning då eller?

    De har uteslutat vissa ämnen bara.

    Jag ringde ner och frågade om denna och de sa att det var den äkta.
    Dessutom har Gaspari ingen annan variant än just denna(har själv frågat dem)! Jag poängterade detta för den person jag frågade på gg och då blev de nervösa. De hade rätt innehåll uppe i början med efter att jag sa till om att de sålde olagliga saker ändrade de innehållet och lade upp den på nytt men behöll filmen! Det var ländesedan jag tappade förtroendet för detta företag och detta bara bekräftar allt jag anser själv om dem.

    Hälsningar
    Peter Singer

    #460522
    Peter Singer wrote:
    De har uteslutat vissa ämnen bara.

    Jag ringde ner och frågade om denna och de sa att det var den äkta.
    Dessutom har Gaspari ingen annan variant än just denna(har själv frågat dem)! Jag poängterade detta för den person jag frågade på gg och då blev de nervösa. De hade rätt innehåll uppe i början med efter att jag sa till om att de sålde olagliga saker ändrade de innehållet och lade upp den på nytt men behöll filmen! Det var ländesedan jag tappade förtroendet för detta företag och detta bara bekräftar allt jag anser själv om dem.

    Hälsningar
    Peter Singer

    Ja visst fan stod det dhea första gången jag kollade på innehållet?
    Sen efter att jag tittat igen så hade dom plockat bort 6-oxo,Ecdyn och dhea,jäkligt skumt att dom plockade bort 6-oxon och Ecdyn?

    #460523

    Konstigt då att en Gaspari rep. nämner två ställen i Canada där man skulle kunna köpa versionen utan DHEA. Fast det är klart, finns kanske ställen där också som fibblar med innehållsförteckningen…… ;)

    Hur som helst borde väl den ”riktiga” funka ganska bra med det innehållet…. Vad är egentligen med på ”NO-NO-listan” av ämnena?

    #460524

    Den finns på Azon nu också.

    #460525
    fenyletylamin wrote:
    Den finns på Azon nu också.

    Och dom har uppgett samma innehållsförteckning som GG.

    Mao en ganska så verkningslös och svindyr produkt.

    #460526

    Helskumt som Gaspari skriver:

    ”…..are a non-prohormonal product and Halodrol Liquigels do not contain DHEA.Halodrol-50 was a prohormonal product.Since Halodrol-50 is no longer manufactured Gaspari Nutrition. Halodrol 50 has been replaced by Halodrol Liquigels.

    Halodrol-50 contained 1 active ingredient, the prohormone, while Halodrol Liquigels contain 5 active ingredients of which only 1 (one), DHEA is a prohormone.”

    Denna text står på samma sida och precis över/under/intill vartannat:

    [http://www.halodrol-liquigels.com/]

    Sen står det så här:

    ”Most importantly…Halodrol Liquigels is not a prohormone type of product. While Halodrol Liquigels does contain a small amount of DHEA (which has been deemed acceptable so far by most regulatory agencies) there are no other ingredients in this product which are inherently androgenic or anabolic in nature!”

    Här: [http://www.halodrol-liquigels.com/Halodrol-what-makes-it-special.html]

    Finns det en DHEA-fri version överhuvudtaget?

    #460527

    kopierar det som står på förpackningen.

    Arachidonic Acid (40% in a proprietary fatty acid/oil blend), Peak ATP adenosine-5-triphosphate disodium salt, LJ100 tongkat ali extract (standardized for 22% eurypeptides, 40% glycosaponins), sodium alpha lipoic acid -(-)3,4-divanillytetrahydrofuran, zinc monomethionine 571g.

    Skrev detta för hand så kanske är någon bokstav fel.

    #460528

    Det är säkert en version anpassad för våra lagar och regler,gg hade säkert fel innehållsförteckning i början men har nu ändrat den till korrekt..
    Det bör ju vara korrekt som står på förpackningen..

    #460529
    TobiasT wrote:
    kopierar det som står på förpackningen.

    Arachidonic Acid (40% in a proprietary fatty acid/oil blend), Peak ATP adenosine-5-triphosphate disodium salt, LJ100 tongkat ali extract (standardized for 22% eurypeptides, 40% glycosaponins), sodium alpha lipoic acid -(-)3,4-divanillytetrahydrofuran, zinc monomethionine 571g.

    Skrev detta för hand så kanske är någon bokstav fel.

    Någon som vet vad adenosine-5-triphosphate disodium salt är?

    6oxo?

    #460530
    Tjoohej wrote:
    Någon som vet vad adenosine-5-triphosphate disodium salt är?

    6oxo?

    Nej inte 6-oxo. 6-oxo = 4-etioallocholen-3, 6, 17-trione.

    Men om det är till någon hjälp: ”Adenosine triphosphate disodium salt can be used as the energy-tonic the drug for improving hepatic function,and abiochemical reagent.”

    #460531
    TobiasT wrote:
    kopierar det som står på förpackningen.

    Arachidonic Acid (40% in a proprietary fatty acid/oil blend), Peak ATP adenosine-5-triphosphate disodium salt, LJ100 tongkat ali extract (standardized for 22% eurypeptides, 40% glycosaponins), sodium alpha lipoic acid -(-)3,4-divanillytetrahydrofuran, zinc monomethionine 571g.

    Skrev detta för hand så kanske är någon bokstav fel.

    Bra initiativ tobbe! :up:

    Dock är innehållsförteckningen inget som imponerar på mig, en tveksam produkt, än mer tveksam p.g.a priset.

    #460532

    Hade tyvärr ingen koll på denna produkt innan vi tog hem den, plockade mest hem den för att en kund hade efterfrågat den.

    Den kommer den att utgå när vi sålt slut på de vi fick.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.